ach, ik weet zelfs hoe jij eruit zietquote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vrij normaal eigenlijk
en de_ ananas ook wel, maar die heb je zelf gezien.
Voor die momenten dat je hetero bent?quote:
Beetje veel leeftijdverschil, maar als jij je daar goed bij voelt, prima toch.quote:
Ja, meestal op zon- en feestdagen als ik naar de kerk ga.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voor die momenten dat je hetero bent?
Weet niet of je daar trots op moet zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ach, ik weet zelfs hoe jij eruit ziet
Maar dan heb je toch juist je mooiste kloffie aan? en zelfs dan te mooi voor jou? geloof ik niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, meestal op zon- en feestdagen als ik naar de kerk ga.
Ik wel! ik wel!!quote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet niet of je daar trots op moet zijn.
Heb je wel je ogen na afloop met bleek gespoeld
Praat niet zo over jezelf johquote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet niet of je daar trots op moet zijn.
Heb je wel je ogen na afloop met bleek gespoeld
Het eerste of het tweede ?quote:
Het eerste natuurlijk ;squote:
Goed zoquote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:43 schreef NoelGallagher het volgende:
maar ik heb m'n ogen uitgestoken
Het Fok! forum wordt aan je voorgelezen door een computermevrouw-stem.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Gelukkig ben ik een kei in blind typen
quote:
Kost me wel wat maar dan heb je ook watquote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het Fok! forum wordt aan je voorgelezen door een computermevrouw-stem.
Mwah, 83 en 74 is niet zo raarquote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje veel leeftijdverschil, maar als jij je daar goed bij voelt, prima toch.
Jij hebt toch ook iets met een fokker? Ben zijn username ff kwijt.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie ze soms nog wel eens voorbij komen op fb, bij de "mensen die je misschien kent."
Zo zag ik de_ananas en Paaskonijn
niet weten dat 4ebe pot isquote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook iets met een fokker? Ben zijn username ff kwijt.
wisequote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
salatral de kkcondoekoequote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |