Hij leest vast wel mee.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik weet niet of zoiets nog goed aan te pakken is (zonder er heel intensief mee bezig te zijn) als een dier eenmaal wat ouder is. Vraag er wat over voor in een vlog zou ik zeggen.
Hij heeft ook liever niet dat ik werk, dat is goedkoper voor het bedrijf.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Quote gemaild naar je werkgever
Dat is mijn ding hier idd, jaloers op iedereen.quote:
Naja zeg, zo snel al?!quote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben ondertussen al bijna met pensioen ja. :s
Hij is nu al helemaal versleten door al dat FOK!ken onder werktijd.quote:
Dat sowieso nooit, ben ik gewend.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij is nu al helemaal versleten door al dat FOK!ken onder werktijd.
houdt de camera vastquote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:14 schreef Amarantha het volgende:
Wat ik mij serieus ook best vaak heb afgevraagd... Hij maakt van die wandelvlogs. Waar is de hond? (hondje/rat)
Lelijke sletquote:
Dima?quote:Op maandag 16 januari 2017 22:32 schreef Gankele het volgende:
In september ben ik het 2e jaar van mn bachelor ingegaan. Bij de ontmoeting met mn nieuwe klas zag ik een leuk meisje, maar verder voelde ik nog niks speciaals. Pas later toen ik haar wat beter leerde kennen, begon ik haar steeds leuker te vinden. Ook omdat ik merkte dat ze vaker naar me keek (voor mn gevoel althans), dacht ik dat ze me ook enigszins interessant vond. Ik heb in 19 jaar nog nooit een relatie gehad, dus op het gebied van vrouwen ben ik niet zo ervaren.
Omdat ik dus dacht dat de interesse wederzijds was, heb ik haar een tijdje geleden een appje gestuurd in de hoop een keer buiten school te kunnen afspreken. Op app was ze echter behoorlijk kortaf. Toen ik vroeg of ze een beetje was bijgekomen van het klassenuitje de avond daarvoor reageerde ze alleen met 'ja', waardoor het contact al vrij snel over was
Hieruit maakte ik op dat de interesse blijkbaar niet wederzijds was en heb ik het proberen te vergeten. Deze week hebben we echter weer tentamens samen en weer merk ik dat ze steeds naar me kijkt. Ook tijdens tentamens hebben we vaak oogcontact, waardoor ik me toch afvraag wat er nu eigenlijk in haar omgaat. Doordat we alleen tentamens hebben, is 'real life' contact hebben wat lastiger momenteel en contact via app lijkt me geen goed idee. Iemand tips wat ik kan doen?
Je zou oude SC topics kunnen lezen..quote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:27 schreef NoelGallagher het volgende:
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff verveel me
Correct.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dus je vindt Skyler een lekker wijf, maar Skye niet?
Mmmm kijk wat een powervrouwquote:
krijg ik alleen nog maar meer heimweequote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je zou oude SC topics kunnen lezen..
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mmmm kijk wat een powervrouw![]()
[ afbeelding ]
goed bezig pikquote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:32 schreef TARDIS. het volgende:
Tampon is eruit
Hoor nog steeds geen fuck maar dit scheelt al.
zou dr vernietigenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan ditquote:
Ga toch weg.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Ach meid tochquote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
krijg ik alleen nog maar meer heimwee
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan dit13 in een dozijn sletje
[ afbeelding ]
mag ik jouw Cuore lenen?quote:
Ja, in je oogquote:
Gadverdamme, zo'n moederhoofdquote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen fan van hitsige mamas?quote:
Bepaal je liever wat anders?quote:
Echt he, die vrouwen van nu zijn veel te knapquote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan dit13 in een dozijn sletje
[ afbeelding ]
Ik zie ze soms nog wel eens voorbij komen op fb, bij de "mensen die je misschien kent."quote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
spreek jij nog wel eens mensen van vroegaah?
quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:39 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik vind mijn leeftijd minus 10 wel fijn altijd
omg paaskonijn ja? vroeg me altijd af hoe hij eruit zagquote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie ze soms nog wel eens voorbij komen op fb, bij de "mensen die je misschien kent."
Zo zag ik de_ananas en Paaskonijn
13?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:39 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik vind mijn leeftijd minus 10 wel fijn altijd
Veel te knap voor wat?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt he, die vrouwen van nu zijn veel te knap
Vrij normaal eigenlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
omg paaskonijn ja? vroeg me altijd af hoe hij eruit zag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |