abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168208223
In september ben ik het 2e jaar van mn bachelor ingegaan. Bij de ontmoeting met mn nieuwe klas zag ik een leuk meisje, maar verder voelde ik nog niks speciaals. Pas later toen ik haar wat beter leerde kennen, begon ik haar steeds leuker te vinden. Ook omdat ik merkte dat ze vaker naar me keek (voor mn gevoel althans), dacht ik dat ze me ook enigszins interessant vond. Ik heb in 19 jaar nog nooit een relatie gehad, dus op het gebied van vrouwen ben ik niet zo ervaren.

Omdat ik dus dacht dat de interesse wederzijds was, heb ik haar een tijdje geleden een appje gestuurd in de hoop een keer buiten school te kunnen afspreken. Op app was ze echter behoorlijk kortaf. Toen ik vroeg of ze een beetje was bijgekomen van het klassenuitje de avond daarvoor reageerde ze alleen met 'ja', waardoor het contact al vrij snel over was :')

Hieruit maakte ik op dat de interesse blijkbaar niet wederzijds was en heb ik het proberen te vergeten. Deze week hebben we echter weer tentamens samen en weer merk ik dat ze steeds naar me kijkt. Ook tijdens tentamens hebben we vaak oogcontact, waardoor ik me toch afvraag wat er nu eigenlijk in haar omgaat. Doordat we alleen tentamens hebben, is 'real life' contact hebben wat lastiger momenteel en contact via app lijkt me geen goed idee. Iemand tips wat ik kan doen?
  maandag 16 januari 2017 @ 22:34:27 #2
451005 Grems
Clown World
pi_168208289
Ja, zoiets niet via de app vragen :')
pi_168208337
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 22:34 schreef Grems het volgende:
Ja, zoiets niet via de app vragen :')
?
pi_168208375
het klinkt alsof ze niets van je wil weten
<hr>
  maandag 16 januari 2017 @ 22:37:50 #5
451005 Grems
Clown World
pi_168208390
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 22:35 schreef Gankele het volgende:

[..]

?
Als ze er inderdaad een beetje leuk uit ziet.. nou ja eigenlijk ook wel als ze er niet eens zo leuk uit ziet heeft ze genoeg betamannetjes die haar digitaal aandacht geven. Volgende keer vraag je het persoonlijk aan iemand die je leuk vindt, face to face.
pi_168208529
Gesloten vragen nodigen ook niet heel erg uit om een uitgebreid antwoord te geven. Probeer open vragen te stellen.

Spreek haar daarnaast eens in het echt aan. Maak eens een praatje voor of na de tentamens bijvoorbeeld.
pi_168208602
gewoon vragen ( face to face ) : hoi mag ik je trakteren op een etentje ( in leuk eethuisje )

als ze je wilt zegt ze ja

kost je 35 euro plus 4 drankjes is 47,50

is 2,50 euro goedkoper als prostituee

zegt ze nee dan ga je op je snufferd maar je hebt het iig geprobeerd

[ Bericht 5% gewijzigd door possetje op 16-01-2017 22:56:55 ]
pi_168208881
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 22:44 schreef possetje het volgende:
gewoon vragen ( face to face ) : hoi mag ik je trakteren op een etentje ( in leuk eethuisje )

goed idee maar wacht tot ze ergens alleen is waar ze niet weg kan en dan gewoon haar blokken en geen keuze geven dan moet ze wel
<hr>
pi_168209109
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 22:54 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

goed idee maar wacht tot ze ergens alleen is waar ze niet weg kan en dan gewoon haar blokken en geen keuze geven dan moet ze wel
De uitvinder van deze methode zit ook op fok dacht ik :')
pi_168212422
Tsja, lastig dit.
Misschien is ze gewoon niet zo van het appen. Al is "ja" wel heel kortaf.

Maar als je het gevoel hebt dat er bij haar stiekem ook meer speelt, moet je haar toch binnenkort eens in RL benaderen.

Gewoon vragen hoe haar tentamens gingen en je hebt zo een gesprekje te pakken.
pi_168214117
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 06:20 schreef Cracker26 het volgende:
Tsja, lastig dit.
Misschien is ze gewoon niet zo van het appen. Al is "ja" wel heel kortaf.

Maar als je het gevoel hebt dat er bij haar stiekem ook meer speelt, moet je haar toch binnenkort eens in RL benaderen.

Gewoon vragen hoe haar tentamens gingen en je hebt zo een gesprekje te pakken.
Ik heb haar wel een aantal keer aangesproken (weliswaar korte gesprekken), maar dat contact was opzich wel prettig. Het is alleen niet makkelijk, aangezien ze vaak eerder klaar is met het tentamen dan ik en vervolgens direct naar huis gaat. Hoogstwaarschijnlijk zal ik haar na de tentamens nog wel een keer spreken, maar ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen, behalve over school..
pi_168215501
quote:

Wat een wonderbaarlijke kerel ben je ook. _O-
Uitvinder van de biersmiley.
pi_168215629
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 11:22 schreef dimmak het volgende:

[..]

Wat een wonderbaarlijke kerel ben je ook. _O-
Ik moest ook lachen ja.

@TS, kan je der niet gewoon bellen dan een keer? Dat is al wat persoonlijker dan appen
Lambo of Rekt
pi_168215914
Volgens mij leven hier sommige mensen nog in de jaren 80.

Een meid van 19 is opgegroeid met appen.
Totaal onrealistisch om te gaan bellen in een tijdperk van alles digitaal incl. mee uit vragen of interesse tonen.

Beetje meegaan met de tijd opa's en oma's.
pi_168215987
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 11:38 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Volgens mij leven hier sommige mensen nog in de jaren 80.

Een meid van 19 is opgegroeid met appen.
Totaal onrealistisch om te gaan bellen in een tijdperk van alles digitaal incl. mee uit vragen of interesse tonen.

Beetje meegaan met de tijd opa's en oma's.
Zou zeker kunnen, maar volgens mij komt het altijd nog beter over als je het direct vraagt na een kort gesprekje.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_168216057
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 11:41 schreef dimmak het volgende:

[..]

Zou zeker kunnen, maar volgens mij komt het altijd nog beter over als je het direct vraagt na een kort gesprekje.
Als iemand ECHT interesse heeft al is het maar een klein beetje, dan reageert iemand op de app ook wel anders dan zo kortaf en totaal gedesinteresseerd.

Dat zal weinig te maken hebben met de manier waarop, of liever gezegd via welk medium, het gevraagd word.

Dat is dan iemand met een vriend, lesbisch, met teveel aandacht van leukere mannen of gewoonweg niet geïnteresseerd of playing hard to get.. maar van dat soort figuren moet je sowieso wegblijven, dat is vragen om vreemdgaan ellende.

Er zijn niet zoveel mogelijkheden immers.

Helaas voor TS ze wil gewoon niet.
pi_168216254
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 09:59 schreef Gankele het volgende:

[..]

Ik heb haar wel een aantal keer aangesproken (weliswaar korte gesprekken), maar dat contact was opzich wel prettig. Het is alleen niet makkelijk, aangezien ze vaak eerder klaar is met het tentamen dan ik en vervolgens direct naar huis gaat. Hoogstwaarschijnlijk zal ik haar na de tentamens nog wel een keer spreken, maar ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen, behalve over school..
Je hebt geen college?
pi_168216342
quote:

Nou als er iemand naar mij zou komen met het voorstel voor een etentje die ik nooit echt spreek zou ik raar opkijken.

Zoiets doe je als je elkaar wat beter kent dan alleen van je tentamens :')

Ik zou haar wel gewoon aanspreken maar meer om gewoon een simpel praatje te houden, daarna zie je wel weer hoe het loopt.

Dat ze naar je kijkt (of misshien denk je dat omdat jij juist vaak naar haar kijkt) betekend niet meteen dat ze je leuk vind.
pi_168219575
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 11:56 schreef 111210 het volgende:

[..]

Nou als er iemand naar mij zou komen met het voorstel voor een etentje die ik nooit echt spreek zou ik raar opkijken.

Zoiets doe je als je elkaar wat beter kent dan alleen van je tentamens :')

Ik zou haar wel gewoon aanspreken maar meer om gewoon een simpel praatje te houden, daarna zie je wel weer hoe het loopt.

Dat ze naar je kijkt (of misshien denk je dat omdat jij juist vaak naar haar kijkt) betekend niet meteen dat ze je leuk vind.
Ik heb wel een aantal keer een kort praatje met haar gehouden, dus daarom stuurde ik ook een appje om het contact wat uit te breiden. Op school is er over het algemeen niet heel veel tijd om elkaar uitgebreid te spreken. Ik had wel een iets openere houding van haar verwacht op WhatsApp, omdat ik het contact in het echte leven best goed vond.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 januari 2017 @ 14:32:17 #20
163650 Greys
pi_168219736
Ze vindt je niet interessant. Sorry, dat klinkt vast bot, maar geloof me: als ze ook maar een béétje meer dan gewone interesse in je had zou ze die 'Ja' uit hebben gebreid met een wedervraag, om in gesprek te blijven.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168220642
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 14:32 schreef Greys het volgende:
Ze vindt je niet interessant. Sorry, dat klinkt vast bot, maar geloof me: als ze ook maar een béétje meer dan gewone interesse in je had zou ze die 'Ja' uit hebben gebreid met een wedervraag, om in gesprek te blijven.
Daar heb je wel gelijk in. Ach ja.
pi_168220833
Kijkt ze jou aan omdat jij continu op haar gefixeerd bent of kijkt ze spontaan uit dr zelf? :P
pi_168220909
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:25 schreef Vlicious87 het volgende:
Kijkt ze jou aan omdat jij continu op haar gefixeerd bent of kijkt ze spontaan uit dr zelf? :P
Ik geef toe dat ik wel vaak naar haar kijk, maar soms zie ik in mn ooghoeken dat ze ook naar mij kijkt. Dat ik gefixeerd ben op haar is overdreven.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 januari 2017 @ 16:20:35 #24
163650 Greys
pi_168222234
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 15:27 schreef Gankele het volgende:

[..]

Ik geef toe dat ik wel vaak naar haar kijk, maar soms zie ik in mn ooghoeken dat ze ook naar mij kijkt. Dat ik gefixeerd ben op haar is overdreven.
Waarschijnlijk voelt ze dat je vaak naar haar kijkt, zoals je zelf ook zegt, en loert ze af en toe of je weer naar haar zit te kijken...
Niet lelijk bedoeld, meer realistisch. Een meisje dat interesse in je heeft reageert niet zo kortaf op je berichtjes. Je kunt haar gewoon een keertje luchtig aanspreken vlak na een les ofzo om te kijken hoe ze dan op je reageert. Als ze dan met iets komt als 'ik heb haast, moet even doorlopen, sorry' of iets dergelijks weet je het helemaal zeker.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 17 januari 2017 @ 16:46:45 #25
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_168222810
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 16:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Waarschijnlijk voelt ze dat je vaak naar haar kijkt, zoals je zelf ook zegt, en loert ze af en toe of je weer naar haar zit te kijken...
Niet lelijk bedoeld, meer realistisch. Een meisje dat interesse in je heeft reageert niet zo kortaf op je berichtjes. Je kunt haar gewoon een keertje luchtig aanspreken vlak na een les ofzo om te kijken hoe ze dan op je reageert. Als ze dan met iets komt als 'ik heb haast, moet even doorlopen, sorry' of iets dergelijks weet je het helemaal zeker.
Dit. Krijgen ze al gauw die creep factor.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 januari 2017 @ 16:49:19 #26
163650 Greys
pi_168222874
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 16:46 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dit. Krijgen ze al gauw die creep factor.
Oh ik bedoelde niet per se creep hoor :) TS lijkt me niet in dat stadium, hij stalkt haar niet ofzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 17 januari 2017 @ 16:50:51 #27
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_168222908
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 16:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh ik bedoelde niet per se creep hoor :) TS lijkt me niet in dat stadium, hij stalkt haar niet ofzo.
Ik denk dat je mij ook verkeerd begrijpt of ik zeg het gewoon niet goed.
Bedoel meer dat zij wellicht zich creepy gaat voelen omdat er steeds een jongen naar haar staart en dat voelt ze of ziet zij ook vanuit haar ooghoeken.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_168223136
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 11:43 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Als iemand ECHT interesse heeft al is het maar een klein beetje, dan reageert iemand op de app ook wel anders dan zo kortaf en totaal gedesinteresseerd.

Dat zal weinig te maken hebben met de manier waarop, of liever gezegd via welk medium, het gevraagd word.

Dat is dan iemand met een vriend, lesbisch, met teveel aandacht van leukere mannen of gewoonweg niet geïnteresseerd of playing hard to get.. maar van dat soort figuren moet je sowieso wegblijven, dat is vragen om vreemdgaan ellende.

Er zijn niet zoveel mogelijkheden immers.

Helaas voor TS ze wil gewoon niet.
Dit of ze is een enormmm verlegen type of sociaal onhandig. De kans is erg groot dat ze je niet leuk (genoeg) vindt TS.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 20:09:59 #29
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_168228713
Ze speelt hard to get, probeer het na de tentamens real life.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 20:11:05 #30
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_168228747
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 09:59 schreef Gankele het volgende:

[..]

Vraag gewoon eens hoe haar weekend was ofzo, standaard gesprekjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')