hehe nicequote:Op woensdag 18 januari 2017 09:31 schreef BroesWillems het volgende:
Vanwege nostalgische redenen door dit topic, gisteren de Nintendo 64 van zolder getrokken. Toch al weer 8 missies van Goldeneye 007 afgerond en de mushroomcup in Mario Kart gewonnen.
En totaal verrotte N64 controllersquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:58 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Dat deed ik dus bij deze altijd:
Heel wat geschuurde/semi-verbrande handpalmen aan overgehouden![]()
Heeft potentie, maar ben wat huiverig omdat Sony de exclusiviteit heeft laten vallen. Doen ze niet zomaar lijkt me, maar kan ook een #sonyfail zijn.quote:
Wilde eigenlijk op Vita deze spelen, geeft me een handheldgevoel. Komt DAT even goed uit nuquote:
mario kart is 2 joycons genoeg(krijg je standaard bij systeem)quote:Op woensdag 18 januari 2017 11:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ga hem binnenkort toch maar ergens pre-orderen denk ik. Is me alleen een beetje onduidelijk wat je nou precies nodig hebt om de meeste spellen in je eentje, of met z'n 2'en te kunnen spelen (ook onderweg). Voornamelijk Mario spellen. Moet je dan naast een Nintendo Switch pakket nog wat anders bestellen?
Ik heb de N64 standaard bij mijn tv staan.quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:31 schreef BroesWillems het volgende:
Vanwege nostalgische redenen door dit topic, gisteren de Nintendo 64 van zolder getrokken. Toch al weer 8 missies van Goldeneye 007 afgerond en de mushroomcup in Mario Kart gewonnen.
Ik speel alleen nog maar wcw nwo revenge.quote:Op woensdag 18 januari 2017 11:58 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik heb de N64 standaard bij mijn tv staan.
Thanks!quote:Op woensdag 18 januari 2017 11:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
mario kart is 2 joycons genoeg(krijg je standaard bij systeem)
Goed bezigquote:Op woensdag 18 januari 2017 11:58 schreef Morrigan het volgende:
[..]
WCW vs NWO Revengequote:Op woensdag 18 januari 2017 12:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik speel alleen nog maar wcw nwo revenge.
Oh en Mario kart uiteraard
Hoezo zou dat niet te vertrouwen zijn dan?quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:36 schreef happynjitram het volgende:
Ik heb hem bij de Mediamarkt besteld, maar dat is niet te vertrouwen natuurlijk.
Doen.quote:Op woensdag 18 januari 2017 12:11 schreef DKUp het volgende:
Weer beschikbaar
https://www.bol.com/nl/p/(...)/?s2a=#product_title
Ik twijfel om de Switch te reserveren
Ze hebben erg lang pre-orders geaccepteerd zonder iets te weten over aantallen en ik was zeker niet een van de eerste.quote:Op woensdag 18 januari 2017 12:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo zou dat niet te vertrouwen zijn dan?
Hoe kom/komen jullie hieraan/hierbij? Ook bijv. van Nedgame, hebben jullie je ergens ingeschreven?quote:Op woensdag 18 januari 2017 12:11 schreef DKUp het volgende:
Weer beschikbaar
https://www.bol.com/nl/p/(...)/?s2a=#product_title
Ik twijfel om de Switch te reserveren
Heb hem net ook maar gereserveerd bij Bol.com. Mocht ik op 7 maart nog geen verzend bevestiging hebben en ik kan hem in de winkel wel direct kopen, annuleer ik de bestelling gewoon.quote:Op woensdag 18 januari 2017 13:07 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Hoe kom/komen jullie hieraan/hierbij? Ook bijv. van Nedgame, hebben jullie je ergens ingeschreven?
M.a.w. hoe kan ik hieruit afleiden dat het een day one pre-order is en niet een (oneindige) lijst waar je op komt?
Als ik de console "gewoon" via bol.com zoek, kan ik hem niet vinden overigens, alleen via jouw link (dat kan positief of negatief zijn)
Bol.com heeft contact gehad met Nintendo over het aantal Switches die verkrijgbaar zijn op "Day One".quote:Op woensdag 18 januari 2017 13:07 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Hoe kom/komen jullie hieraan/hierbij? Ook bijv. van Nedgame, hebben jullie je ergens ingeschreven?
M.a.w. hoe kan ik hieruit afleiden dat het een day one pre-order is en niet een (oneindige) lijst waar je op komt?
Als ik de console "gewoon" via bol.com zoek, kan ik hem niet vinden overigens, alleen via jouw link (dat kan positief of negatief zijn)
Zijn jouw controllers nog te gebruiken dan ?quote:Op woensdag 18 januari 2017 11:58 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Via nedgame sta ik in de mailing lijst, andere links kan je meestal alleen vinden door het zoekveld te gebruiken op de site omdat ze geen links plaatsen.quote:Op woensdag 18 januari 2017 13:07 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Ik snap dat ze weten hoeveel ze er krijgen. Mijn vraag was meer; waarom is die link "verborgen" en het apparaat niet via bol.com zelf te vinden (m.a.w. hoe kom je eraan - of hebben ze die link eraf gehaald omdat hij uitverkocht is? Of is die link alleen voor bijv. inschrijvers vrijgegen, ik noem maar wat). Daarnaast vraag ik mij af of er vanzelf een "uitverkocht" meldig komt, of dat ze zelf op een gegeven moment mensen bijv. gaan mailen dat ze besteld hebben na de limiet - en dus niet day one is (m.a.w. houdt het bestelsysteem van bol.com automatisch het beschikbare aantal aan?)quote:Op woensdag 18 januari 2017 13:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Bol.com heeft contact gehad met Nintendo over het aantal Switches die verkrijgbaar zijn op "Day One".
Gewoon een beetje zoeken op internet
Ik zag de link staan op Budgetgamersquote:Op woensdag 18 januari 2017 13:20 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Ik snap dat ze weten hoeveel ze er krijgen. Mijn vraag was meer; waarom is die link "verborgen" en het apparaat niet via bol.com zelf te vinden (m.a.w. hoe kom je eraan - of hebben ze die link eraf gehaald omdat hij uitverkocht is? Of is die link alleen voor bijv. inschrijvers vrijgegen, ik noem maar wat). Daarnaast vraag ik mij af of er vanzelf een "uitverkocht" meldig komt, of dat ze zelf op een gegeven moment mensen bijv. gaan mailen dat ze besteld hebben na de limiet - en dus niet day one is (m.a.w. houdt het bestelsysteem van bol.com automatisch het beschikbare aantal aan?)
Die vragen dus
Maar anderzijds zoals iemand hierboven al zegt; kan ook gewoon bestellen en evt cancellen.
Reken er maar op dat zelda niet goed draait...op 720pquote:Op woensdag 18 januari 2017 06:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah, we zijn weer terug bij een discussie over de prijs. Morgen weer over het gebrek aan launchgames dan? Doen we de grafische kracht komend weekend weer.
900pquote:Op woensdag 18 januari 2017 14:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Reken er maar op dat zelda niet goed draait...op 720p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |