Hoe bedoel je opvallend?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe.
Maar ik vind het serieus opvallend.
Heb ook een Roemeen in de klas. Ook een erg opvallende leerling.
Wat voor?quote:
Sja, wat zullen we daar eens van zeggen.quote:
Maar dat heeft toch niks met zijn afkomst te maken maar meer met een moeilijk karakter lijkt me?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat voor?
[..]
Sja, wat zullen we daar eens van zeggen.
Hij lijkt niet te snappen wat school is. Op tafels staan, non-stop anderen slaan en duwen, om vervolgens anderen de schuld te geven, snapt niet dat hij op een stoel moet zitten.
Erg vermoeiend.
Sommige afkomsten hebben wel vaak een moeilijk karakter.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 18:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat heeft toch niks met zijn afkomst te maken maar meer met een moeilijk karakter lijkt me?
Kan wel eens een foetaal alcohol syndroompje zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sja, wat zullen we daar eens van zeggen.
Hij lijkt niet te snappen wat school is. Op tafels staan, non-stop anderen slaan en duwen, om vervolgens anderen de schuld te geven, snapt niet dat hij op een stoel moet zitten.
Erg vermoeiend.
Jawel maar tochquote:Op dinsdag 17 januari 2017 18:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sommige afkomsten hebben wel vaak een moeilijk karakter.
Zeker uit zuid-oost europa.
Dat claim ik ook niet. Met n=1 kun je daar moeilijk iets over zeggen.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 18:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat heeft toch niks met zijn afkomst te maken maar meer met een moeilijk karakter lijkt me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Polen zijn over het algemeen erg prettig in de klas moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 18:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan wel eens een foetaal alcohol syndroompje zijn.
Ik denk dat je je doodschrikt als je dat zou onderzoeken bij (zuid)oost europese migranten de laatste 10 jaar.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Hoe oud?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Polen zijn over het algemeen erg prettig in de klas moet ik zeggen.
Frietenstamp. Vermakelijk domme userquote:
Heb een keer een heel weird pools kind lesgegeven.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Polen zijn over het algemeen erg prettig in de klas moet ik zeggen.
Wat over een jaar of 5-10 op de middelbare school komt, ben zeer benieuwd.quote:
Opvoeden is er ook niet meer bij tegenwoordig.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat over een jaar of 5-10 op de middelbare school komt, ben zeer benieuwd.
Hoe was die weird?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb een keer een heel weird pools kind lesgegeven.
Ga dan wel lesgeven op Veluwe.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat over een jaar of 5-10 op de middelbare school komt, ben zeer benieuwd.
Mag niet in details treden vanwege vertrouwensclausule in contractquote:
ik ga zo wit broodje roosteren in de pan en opeten met een avocado met sesamzaadjes, beetje chilipoeder en geraspte citroenquote:
klinkt lekkerquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ga zo wit broodje roosteren in de pan en opeten met een avocado met sesamzaadjes, beetje chilipoeder en geraspte citroen
spannend moment vind ik dat altijdquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
klinkt lekker
Ik ga zo in de kast kijken wat ik in huis heb
oh staat weinig in hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
spannend moment vind ik dat altijd
dan hoop je echt op verborgen schatten
wat je koopt eet je dezelfde avond nog op?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oh staat weinig in hoor
Heb nooit veel in huis
zelfde dag vaakquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat je koopt eet je dezelfde avond nog op?
mijn avocado broodje is iig primaquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zelfde dag vaak
Heb alleen dingen als pasta, rijst enzo op voorraad. En wat kip, vlees in vriezer
Kan Trump weer een jankende tweet neerzettenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
toch allemaal symboolpolitiek. Nog even legacy proberen neer te zetten
En ook al is het symboolpolitiek. Strakke actie #Teamklokkenluidersquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
toch allemaal symboolpolitiek. Nog even legacy proberen neer te zetten
zeg dat tegen een snowden of assangequote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ook al is het symboolpolitiek. Strakke actie #Teamklokkenluiders
Het was juist een verzoek van Assange?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zeg dat tegen een snowden of assange
dan moet je niet voor obama staan juichenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ook al is het symboolpolitiek. Strakke actie #Teamklokkenluiders
Waarschijnlijk geen enkele president als het er op neerkomtquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:56 schreef Typisch het volgende:
ook niet voor trump trouwens waarschijnlijk
hij wordt niet vrijgelatenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Dus als je vrij gelaten wil worden moet je gewoon zeggen dat je vrouw wil worden, in hongerstaking gaan en beetje suïcidaal doen en dan kom je wegens omstandigheden op vrije voeten?
Obama heeft maar weinig gedaanquote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vreemde actie weer hoor.
Guantanomo Bay is wel nog open.
Ben wel benieuwd hoe Trump erop anticipeert mbt Assangequote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vreemde actie weer hoor.
Guantanomo Bay is wel nog open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |