quote:
Ja, die naam zegt me wel wat ja. Maar het was niet bij me opgekomen.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Duits.
Zegt DJ Sven Väth je iets?
That's him...
Was vóór zijn DJ tijd.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, die naam zegt me wel wat ja. Maar het was niet bij me opgekomen.
Ja ik moest even wat manuscripten typenquote:
En lange reacties in andere MUZ-topicsquote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja ik moest even wat manuscripten typen
Buenos nochesquote:
Ja die bedoelde ikquote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En lange reacties in andere MUZ-topics
Mensen die DJ Sven Vath niet kennenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was vóór zijn DJ tijd.
Bij MUZ Trivia wist ook niemand het toen ik het vroeg, dus dat mag een schrale troost zijn...
Lennon weet nog steeds niet echt iets. We hebben maar een spel voor DS en een puzzel van 500 stukjes gekocht. En kopen nog een Nike voetbal. Normaal doen we iets groters of duurder, maar ja...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:44 schreef just me het volgende:
[..]
je was laatst op zoek naar een kado voor een van je zoons, nog geslaagd ?
Het kan niet altijd super-feest zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lennon weet nog steeds niet echt iets. We hebben maar een spel voor DS en een puzzel van 500 stukjes gekocht. En kopen nog een Nike voetbal. Normaal doen we iets groters of duurder, maar ja...
Dat vond de glazenzetter ook toen mijn pa mijn broer en mij een voetbal gaf.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:53 schreef just me het volgende:
Ach een voetbal is toch het mooiste kado !
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat vond de glazenzetter ook toen mijn pa mijn broer en mij een voetbal gaf.
Het is gewoon een zeer tevreden kind denk ik dan maar.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:53 schreef just me het volgende:
[..]
Het kan niet altijd super-feest zijnAch een voetbal is toch het mooiste kado !
Wij mochten niet in huis voetballen. We hadden ook genoeg ruimte om het huis trouwens (1000m2). Maar ja, als het gras nat was gingen we ballen op de tegels tussen huis en garage. En er zijn wat ramen van de garage gesneuveld, laten we het zo zeggenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:56 schreef just me het volgende:
hier in huis werd er ook altijd gevoetbald, ik had er een kleinere bal voor gekocht.
Ik was best wel een soepele moeder
Hee Diaanquote:
Suede - Electricityquote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:55 schreef MadMaster het volgende:
Als er wensen/suggesties zijn binnen het thema (ik ben ruimdenkend), be my guest...
ik ga daar even over nadenken, maar eerst even Lennon naar bed brengen...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:55 schreef MadMaster het volgende:
Als er wensen/suggesties zijn binnen het thema (ik ben ruimdenkend), be my guest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |