Oké Hans, dank je..quote:Op dinsdag 17 januari 2017 10:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doe ons een plezier en verhuis naar Drenthe
Die hunebedden zijn wel de shit. En Coevorden is ook niet mis.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 10:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doe ons een plezier en verhuis naar Drenthe
Je moeder was met iets anders bezig.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 10:04 schreef vincenzo78 het volgende:
Hebben jullie ook allemaal genoten van het optreden van Jett Rebel bij Dwdd?
Moet jij toch kunnen invoelen.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 10:11 schreef Befbekje het volgende:
Ik vind het altijd een beetje ongemakkelijk om naar die Jett Rebel te kijken.. Ik heb altijd het idee dat 'ie een rol speelt.. Hoewel zijn muziek in principe best te pruimen is..
Daar heb je een psychiater voor.. Ik speel met de gedachte om komend academiejaar terug naar de universiteit te gaan en psychoanalyse-opleiding te gaan doen.. Dan moet je zelf ook in de analyse van Freud, lijkt mij best spannend eigenlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2017 10:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Moet jij toch kunnen invoelen.
Hoe een talentvol iemand zich in allerlei bochten moet wringen om te willen voldoen en daarin zichzelf zoekt..
Als iedereen die een psychiater nodig zou moeten hebben een psychiater op zou zoeken zouden er te weinig psychiaters zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 10:14 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Daar heb je een psychiater voor.. Ik speel met de gedachte om komend academiejaar terug naar de universiteit te gaan en psychoanalyse-opleiding te gaan doen.. Dan moet je zelf ook in de analyse van Freud, lijkt mij best spannend eigenlijk..
Simonisquote:Op dinsdag 17 januari 2017 09:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar ga jij altijd visje eten als je in Scheveningen bent?
Lolquote:Op dinsdag 17 januari 2017 10:36 schreef Saind het volgende:
Had vorige week maandag een tentamen, meteen na de vakantie. Kwam er een uur van tevoren achter, toch soepel 7,5 ingekopt
Pret paket zekerquote:Op dinsdag 17 januari 2017 10:36 schreef Saind het volgende:
Had vorige week maandag een tentamen, meteen na de vakantie. Kwam er een uur van tevoren achter, toch soepel 7,5 ingekopt
Products and special products. Gaat over beleggingsproducten zoals opties, aandelen, turbos, fti's etcquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |