zijn schoonzoon is pas overledenquote:Op maandag 16 januari 2017 21:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze hadden het net toch over persoonlijke omstandigheden?
Het leeft er welquote:Op maandag 16 januari 2017 21:27 schreef Szura het volgende:
[..]
GAE is een ontzettende pauperclub, proletenpubliek
Beetje Feyenoord lightquote:Op maandag 16 januari 2017 21:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Omdat we nu eerst eens iemand moeten kopen, we moeten nog wel met 11 beginnen hè.quote:Op maandag 16 januari 2017 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom verkopen ze Veltmannetje niet?
Feyenoord in het klein. Tuigquote:Op maandag 16 januari 2017 21:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Johannes even tussen jou en mij.. ik snap echt niet wat die Engelsen in Narsingh gezien hebben. Die zijn HE-LE-MAAL de weg kwijt.quote:Op maandag 16 januari 2017 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom verkopen ze Veltmannetje niet?
Wel de enige keer dat ik heb moeten juichen toen de tegenstander scoordequote:
Hij is snel en lomp, dat zijn er in Engeland wel meer.quote:Op maandag 16 januari 2017 21:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Johannes even tussen jou en mij.. ik snap echt niet wat die Engelsen in Narsingh gezien hebben. Die zijn HE-LE-MAAL de weg kwijt.
Je wordt ook een dagje ouderquote:Op maandag 16 januari 2017 21:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik haak af. VOlg het totaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |