Hou eens op met vervelen.quote:Op maandag 16 januari 2017 21:16 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nu jij ook nog posten omtrent de thuissituatie.
Kom op, we luchten allemaal ons hart.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2017 21:18:49 ]
quote:Op maandag 16 januari 2017 21:16 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nu jij ook nog posten omtrent de thuissituatie.
Kom op, we luchten allemaal ons hart.
quote:Op maandag 16 januari 2017 21:17 schreef Befbekje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dacht dat we een kliekje waren waarin niet geTRd werd.quote:Op maandag 16 januari 2017 21:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk niet dat Zosk hier blij mee is, tr.
Waarom zo gemeen danquote:Op maandag 16 januari 2017 21:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja ik functioneer gewoon prima verder dus heb al dat soort rare dingen niet.
echt heh zo gemeen de laatste 3 dagenquote:
Even een break.quote:Op maandag 16 januari 2017 21:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou niet echt anders was je niet hier.
net een fokker die zegt dat ie goed leertquote:Op maandag 16 januari 2017 21:28 schreef xcachet het volgende:
Ik kijk nu ook The Undateables, en een gast zegt dat hij 6 uur per dag traint
Oy.quote:
Waar ga je heen, sof?quote:Op maandag 16 januari 2017 21:29 schreef supersof het volgende:
Ik heb nu al zin om dingen in te pakken en te verhuizen maar dat kan echt pas over twee weekenden ofzo
Je zou toch morgen pas weten?quote:Op maandag 16 januari 2017 21:29 schreef supersof het volgende:
Ik heb nu al zin om dingen in te pakken en te verhuizen maar dat kan echt pas over twee weekenden ofzo
Ik kom kijken als je bent verhuisd.quote:Op maandag 16 januari 2017 21:29 schreef supersof het volgende:
quote:Op maandag 16 januari 2017 21:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kom kijken als je bent verhuisd.
dan kun je nu toch al wel zin hebbenquote:
Gewoon Arnhemquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |