Gelukkig zijn de snowflakes te zwak om hardhandig de realiteit om te buigen naar eigen wens.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:16 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Fijn dat sommige mensen hier zien wie de ware fascisten zijn.
Helaas dat sommige mensen nog steeds ziende blind zijn en denken dat fascisten net zo vaak voorkomen aan linker als rechter zijde van de politiek.
Activistisch-Links in de moderne westerse wereld is niets anders dan de volledige belichaming van fascistisch/nazi geweld. Logisch want Activistisch-Links bestaat uit de verwende cry-baby Snowflakes. Activistisch Links is de SA/SS/NSDAP van onze tijd.
Wat een gelul. Extremisten heb je zowel ter linker als ter rechter zijde.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:16 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Fijn dat sommige mensen hier zien wie de ware fascisten zijn.
Helaas dat sommige mensen nog steeds ziende blind zijn en denken dat fascisten net zo vaak voorkomen aan linker als rechter zijde van de politiek.
Activistisch-Links in de moderne westerse wereld is niets anders dan de volledige belichaming van fascistisch/nazi geweld. Logisch want Activistisch-Links bestaat uit de verwende cry-baby Snowflakes. Activistisch Links is de SA/SS/NSDAP van onze tijd.
Maar dat is iets wat mensen niet willen horen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wat een gelul. Extremisten heb je zowel ter linker als ter rechter zijde.
Wel netjes dat die rechtsextremisten zich zo rustig houden, kunnen de linksextremistjes nog wat van leren.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:22 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de snowflakes te zwak om hardhandig de realiteit om te buigen naar eigen wens.
Extremisten zijn niet altijd Fascisten. Lezen is moeilijk voor je?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat was de verdiende loon van die prullenbakquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:26 schreef Hyperdude het volgende:
Overwinning voor linksch![]()
[ afbeelding ]
Feiten accepteren is moeilijk voor je, Snowflake?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:21 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Dit was een mededeling betaald door de SA/SS/NSDAP.
Wel leuk op een dag gat Wilders in het Duits over patriotten bralt, klonk wel HEEL erg bekend in Duitsland, alsof er een tijdsmachine geactiveerd was
Nee hoor, meningen echter....Oh, sorry, je denkt dat jouw mening en gedachtenkronkels feiten zijn? Nee, lieverd, zo werkt dat niet. nog even doorleren.quote:Op donderdag 26 januari 2017 00:01 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Feiten accepteren is moeilijk voor je, Snowflake?
Het accepteren van feiten begint met de ontkenning. Stuur je mij een PMtje wanneer je je eigen sprookje niet langer meer kan geloven en mij gelijk gaat geven? Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 26 januari 2017 00:03 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Nee hoor, meningen echter....Oh, sorry, je denkt dat jouw mening en gedachtenkronkels feiten zijn? Nee, lieverd, zo werkt dat niet. nog even doorleren.
Ik hoop dat je niet op gaat blijven ervoor want dan wordt het wel een paar eeuwen voorbij je bedtijdquote:Op donderdag 26 januari 2017 00:16 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Het accepteren van feiten begint met de ontkenning. Stuur je mij een PMtje wanneer je je eigen sprookje niet langer meer kan geloven en mij gelijk gaat geven? Ik ben benieuwd.
Daar zullen waarschijnlijk heel wat linksen bij zitten die bang zijn voor hun verzorgingsstaat en uitkering.quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:04 schreef xpompompomx het volgende:
Kijk die duivelse linkse progressieven eens rellen hier!!!!!EINZ!
Droom maar lekker verder, die zijn groter dan je denkt.quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Er zijn vele smaken links. De rellende anarchistische linkse clubjes vormen een randverschijnsel, een piepkleine minderheid.
Dat zijn religieuze conservatieven, die zijn niet altijd onder links/rechts in te delen.quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:24 schreef Chewie het volgende:
Maar hersendode waar schaar jij geweld en moord op abortusartsen in de VS dan bijvoorbeeld onder?
Je had weer heimwee naar de DDR ?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:21 schreef Tijger_nootje het volgende:
Dit was een mededeling betaald door de SA/SS/NSDAP.
Wel leuk op een dag dat Wilders in het Duits over patriotten bralt, klonk wel HEEL erg bekend in Duitsland, alsof er een tijdsmachine geactiveerd was
Waarom is het zo lastig voor mensen in dit geval ter rechterzijde om te erkennen dat extreemrechts ook niet zonder geweld is (dit zie je overigens ook bij links trouwens). Waarom zou je als rechtse conservatief of liberaal ook enige verwantschap voelen met een extreemrechtse ideologie, behalve dat je op de flut link/rechts schaal tot dezelfde kant word gerekend is er namelijk geen overeenkomst?quote:Op donderdag 26 januari 2017 13:23 schreef bluemoon23 het volgende:
Dat zijn religieuze conservatieven, die zijn niet altijd onder links/rechts in te delen.
Er zijn ook genoeg Democrats in de VS die tegen abortus zijn.
Begrijpend lezen is moeilijk blijkbaarquote:Op donderdag 26 januari 2017 13:45 schreef bluemoon23 het volgende:
Je moet niet teveel aanname`s doen, daar ben je blijkbaar niet al te goed in.
Er zijn ook genoeg religieus conservatieven in de VS die zichzelf links noemen.
Het is een beetje flauw om alles wat jij niet leuk vindt maar extreem-rechts te noemen omdat je dat beter past dan extreem-links.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |