Heb nofap 2017, al 16 dagenquote:Op maandag 16 januari 2017 20:50 schreef HRC2020 het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs dit ziet er lekker uit nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe danquote:Op maandag 16 januari 2017 20:35 schreef HRC2020 het volgende:
Heb ineens echt zo'n zin in McD. Ben daar al jaren niet geweest
quote:Op maandag 16 januari 2017 20:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Heb nofap 2017, al 16 dagen
Zelfs jij ziet er lekker uit nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja maar weet het verder niet, want je kan niet één voor een verschillende mensen uit de invalpoule afwerken blijkbaar (dan zou je geen klassen naar huis hoeven sturen).quote:Op maandag 16 januari 2017 20:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is dat dat beleid dat je een docent een contract moet geven als hij/zij een paar keer is ingevallen?
Ja ik word echt intens verdrietig van invallen.quote:Op maandag 16 januari 2017 20:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee hier gaan ze eerst in een invalpoule samen met 100 anderen.
nicequote:Op maandag 16 januari 2017 20:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
FREE RICK FUCK TAMMY JUSTICE FOR BIRDPERSON
hey flaucybunnyquote:
iba3esj?quote:Op maandag 16 januari 2017 20:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja ik word echt intens verdrietig van invallen.
inb4 meloewaquote:Op maandag 16 januari 2017 20:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mooi, maar redelijk nietszeggend.
Heb ik ook jaren gedaan. Vond het ook verschrikkelijk. Terwijl ik nog het geluk heb gehad dat ik veel op dezelfde school mocht invallen.quote:Op maandag 16 januari 2017 20:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja ik word echt intens verdrietig van invallen.
Ben met je eens dat er soms wonderlijke inzichten uit voortkomen.quote:Op maandag 16 januari 2017 21:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Best fascinerend wat zij soms uitkraamt.
Heb je het boek "Meester Mark draait door" gelezen?quote:Op maandag 16 januari 2017 21:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Voorkeur gaat zeer sterk uit naar groep 8.
Nog niet.quote:Op maandag 16 januari 2017 21:03 schreef MAHL het volgende:
[..]
Heb je het boek "Meester Mark draait door" gelezen?
Heb jij uberhaupt ooit een boek gelezen?quote:Op maandag 16 januari 2017 21:03 schreef MAHL het volgende:
[..]
Heb je het boek "Meester Mark draait door" gelezen?
2083 manifesto, je weet tochquote:Op maandag 16 januari 2017 21:03 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Heb jij uberhaupt ooit een boek gelezen?
Ik zou het wel knap vinden.quote:Op maandag 16 januari 2017 21:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom is dit nou schattig en als een man het zou doen dan is het vies?
Heb jij een staart Hans?quote:Op maandag 16 januari 2017 21:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ron Jeremy godquote:Op maandag 16 januari 2017 21:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ook het groene boekje?quote:Op maandag 16 januari 2017 21:06 schreef MAHL het volgende:
Nee maar zonder dollen, best veel. Song of Ice and Fire, Sword of Truth, Ender's Game boeken. En natuurlijk het Wetboek
Ok Kakarotquote:
Mweh, groot deel is geplagieerd van de Unabomber. Dat deed wel afbreuk aan het werk. Wel sterke analyses over de gevolgen van de multiculturele samenleving. En natuurlijk zijn anekdotes over WoWquote:Op maandag 16 januari 2017 21:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk was het leuker geschreven dan Mein Kampf, want dat was een verschrikking
die kwam ik een keer tegen op l.a. airport, schmutzig mennekequote:
Viesquote:Op maandag 16 januari 2017 21:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij kan het helaas niet meer. Buikje te dik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |