ik heb echt heel erg zin in ijs en cola nuquote:Op maandag 16 januari 2017 20:16 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik heb spijt dat ik mijn karretje niet heb volgeladen met chips en pizza en chocola en snoep en Oreo en B&J en coca cola
je lijkt wel een reclame manquote:Op maandag 16 januari 2017 20:16 schreef Drug het volgende:
hoe zal het dat monday topic vergaan? we weten het zo
Geen idee, hij vond het hier niet meer zo leuk, geloof ikquote:Op maandag 16 januari 2017 20:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom is deadprez eigenlijk min of meer gestopt met FOK!? Was voor mijn absentie ook al.
wat ga jij vragenquote:Op maandag 16 januari 2017 20:16 schreef Drug het volgende:
hoe zal het dat monday topic vergaan? we weten het zo
zo zo zo zo zo herkenbaarquote:Op maandag 16 januari 2017 20:16 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik heb spijt dat ik mijn karretje niet heb volgeladen met chips en pizza en chocola en snoep en Oreo en B&J en coca cola
Zaterdag cheat dayquote:Op maandag 16 januari 2017 20:17 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb echt heel erg zin in ijs en cola nu
Ja had ik ook, maar je kan het ook te gek maken.quote:Op maandag 16 januari 2017 20:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geen idee, hij vond het hier niet meer zo leuk, geloof ik
ik cheat elke dagquote:
Die voormalig stratenmaker die nu onlangs gekapt is met wielrennenquote:Op maandag 16 januari 2017 20:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Precies
Daarom zei ik ook als ik het kon. Weet toch al dat mijn doorzettingsvermogen daarvoor nooit genoeg zou zijn.
is per 1 1 uit bijna alle pakkettenquote:
oeiquote:Op maandag 16 januari 2017 20:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vond dit ook wel toepasselijk:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |