quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:40 schreef Braddie het volgende:
Afspraak stond voor zondag,maar deze is dus verzet omdat het pasen is kom ik net achter, naar 1 nog onbekende datum in April!!
Alsof die dierenarts eerst 'ja' heeft gezegd en zich last-minute pas bedenkt dat ze die dag niet open zijn.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:47 schreef Braddie het volgende:
De beslissing is gemaakt, de hond zou zondag ingeslapen worden, maar we kregen nog geen 30 minuten geleden een telefoontje van de dierenarts dat het niet kan omdat het pasen is!
Heb je ergens een sappig topic waar ik dat kan nalezen?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 15:51 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Zijn familie staat in Hilversum niet echt goed bekend (niet zo zeer het gezin waar hij bij hoort, maar een paar ooms)
Hij praat echt precies hetzelfde over Bas...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:02 schreef NoelGallagher het volgende:
Vol verbazing dat topic gelezen..
[..]
Dit verzin je toch niet![]()
![]()
![]()
Ja hoor, moment.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 17:25 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Heb je ergens een sappig topic waar ik dat kan nalezen?
Nou, hier bijvoorbeeld:quote:Op dinsdag 17 januari 2017 17:25 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Heb je ergens een sappig topic waar ik dat kan nalezen?
Deze gehele reeks is een verkapte brad'verering' en het is nog steeds open. Ik vermoed dat ze achter de schermen dit topic ook veels te interessant vinden om het dicht te gooienquote:Op dinsdag 17 januari 2017 17:49 schreef Geelman het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat dit topic op deze manier niet lang open gaat blijven.
Te veel bradverering...
+1 😄😄😄quote:Op dinsdag 17 januari 2017 11:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Queenforum distantieert zich van Bradley van Dijk.
Dat zal de oorzaak wel zijn.
Zal die jobcoach wel uit zelfbescherming hebben gezegd. Zou zo 1,2,3 ook geen functie kunnen bedenken waar hij gekwalificeerd voor zijn. Tenminste, gekwalificeerd wel, maar werk dat hij lang kan volhouden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 18:28 schreef Rectum het volgende:
Hij zit dus echt zelf achter het Twitter-account BradgeTV?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2017 18:33:13 ]
hymke, kelly, geaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie zijn al deze trophy wives?
Veel mensen willen het niet geloven en geven één of andere imaginaire geesteszieke persoon de schuld van dat Twitter-account maar sinds de ontdekking van het Twitter-account ben ik er eigenlijk al van overtuigd dat het wel gewoon Braddie zelf is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
Ik ook, en zeker toen het op privé gezet werd vlak nadat het account 'ontdekt' werd in dat andere topic.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 18:42 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Veel mensen willen het niet geloven en geven één of andere imaginaire geesteszieke persoon de schuld van dat Twitter-account maar sinds de ontdekking van het Twitter-account ben ik er eigenlijk al van overtuigd dat het wel gewoon Braddie zelf is.
Die laatste post in dat topic is zo puur Braddie.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 17:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou, hier bijvoorbeeld:
KLB / Irritatie...
Verder is er zat te vinden als je googled
Die oude Van Dijk zou zich omdraaien in zijn graf als hij zou weten dat Braddie een openlijke aanhanger is van de lange neus van Israël.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 17:59 schreef Mark031 het volgende:
Opa Van Dijk was een NSB'er die na de oorlog een buurman doodschoot omdat hij illegaal stroom aftapte.
Braddie heeft zijn woedeaanvallen dus niet van een vreemde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |