he, o zo, vroeg me dat af want Bosma haalt andere votes binnen dan de rest van PVV.quote:Op maandag 16 januari 2017 13:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ha die Ash, nee. Heb nooit PVV gestemd.
Is dat zo? Geen idee. Zou niet snel PVV stemmen overigens.quote:Op maandag 16 januari 2017 13:07 schreef LA_niner het volgende:
[..]
he, o zo, vroeg me dat af want Bosma haalt andere votes binnen dan de rest van PVV.
hoe gaat je opleiding?
hahaquote:Op maandag 16 januari 2017 13:08 schreef LA_niner het volgende:
[..]
zijn er toffe users of crip enzo?
Lol.quote:Op maandag 16 januari 2017 13:08 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Ben ik niet voldoende?quote:Op maandag 16 januari 2017 13:08 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Ash en Noel:quote:Op maandag 16 januari 2017 13:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben ik niet voldoende?
met breaking bad dat walt die 2 dealers dood rijdt
Bosma is wat je van hem vind een academicus. Op wie vote je?quote:Op maandag 16 januari 2017 13:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is dat zo? Geen idee. Zou niet snel PVV stemmen overigens.
Uitstekend, wat doe jij ondertussen? Uni?
Ach ik moest weg omdat ik iemand dood heb gewenst. Kom laten we elkaar troosten.quote:Op maandag 16 januari 2017 13:15 schreef JimmyDean het volgende:
4 maanden ban voor het noemen van een naam van een mod vind ik ook wel flauwekul.
Oh boring man.quote:Op maandag 16 januari 2017 13:16 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Bosma is wat je van hem vind een academicus. Op wie vote je?
Ja, studeer nu Recht.
Goed plan.quote:Op maandag 16 januari 2017 13:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ach ik moest weg omdat ik iemand dood heb gewenst. Kom laten we elkaar troosten.
waar ben je nu?quote:Op maandag 16 januari 2017 13:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben ik niet voldoende?
met breaking bad dat walt die 2 dealers dood rijdt
ja daarquote:Op maandag 16 januari 2017 13:18 schreef LA_niner het volgende:
[..]
waar ben je nu?
die dealers, snitching walt
.
Ah, er wordt met twee maten gemeten. Zo zie ik het graagquote:Op maandag 16 januari 2017 13:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ach ik moest weg omdat ik iemand dood heb gewenst. Kom laten we elkaar troosten.
Snap overigens nog steeds niet dat je een inleiding sociologie in de vorm van tv niet tof vind.quote:
Ik heb al dikke pillen over sociologie.quote:Op maandag 16 januari 2017 13:19 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Snap overigens nog steeds niet dat je een inleiding sociologie in de vorm van tv niet tof vind.
Je snapt de referentie?quote:Op maandag 16 januari 2017 13:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb al dikke pillen over sociologie.
Kreeg je em niet omhoog? 🙊quote:Op maandag 16 januari 2017 13:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wel twee keer bijna maar goed, al met al zit het me niet mee in het leven.
als je van aids houdtquote:Op maandag 16 januari 2017 13:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gezellige boel in KLB zo te zien.
dacht dat jij niet hier wilde postenquote:
dacht dat jij niet in klb wilde postenquote:Op maandag 16 januari 2017 13:52 schreef supersof het volgende:
[..]
dacht dat jij niet hier wilde posten
het was echt doodsaai hierquote:Op maandag 16 januari 2017 13:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
dacht dat jij niet in klb wilde posten
ben bijgedraaidquote:Op maandag 16 januari 2017 13:52 schreef supersof het volgende:
[..]
dacht dat jij niet hier wilde posten
Kijk hem caren danquote:Op maandag 16 januari 2017 13:55 schreef JimmyDean het volgende:
Iemand moet gewoon weer even fittie maken zodat klb sc weer dicht gaat. WCH is er weer dus dat lijkt me niet zo moeilijk.
gelukkig kan je mijn afkomst accepterenquote:
ik accepteer jou 100%quote:Op maandag 16 januari 2017 14:02 schreef supersof het volgende:
[..]
gelukkig kan je mijn afkomst accepteren
Ben je verliefd op sof?quote:Op maandag 16 januari 2017 14:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou GRTD actiever en diverser maken.
denk dat jullie wel bij elkaar passenquote:Op maandag 16 januari 2017 14:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nu staan we op een kruispunt in ons leven.
heh, hoezo?quote:Op maandag 16 januari 2017 14:17 schreef Drug het volgende:
[..]
denk dat jullie wel bij elkaar passen
Ik sport en weeg minder gekkiequote:Op maandag 16 januari 2017 14:02 schreef Catkiller het volgende:
STIMOOOOOOOOIk heb je 150 kg zo veel gemist.
quote:Op maandag 16 januari 2017 14:21 schreef supersof het volgende:
ik word een beetje flauw van dit koppel gedoe op fok
Wat een mens al niet voor elkaar krijgt als ze niet meer in een kansloze SC kunnen posten.quote:
Doe er wat zout op dan haha.quote:
quote:
quote:Op maandag 16 januari 2017 14:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij past wel bij je moet ik zeggen, allebei blank en trots toch.
ok we kunnen de koppelstapjes overslaan en meteen down to bizniz... haalt wel een beetje de charme eruit mjah ;squote:
Breaking Badquote:
We zijn allemaal volwassenen dus boeiend.quote:Op maandag 16 januari 2017 14:23 schreef Drug het volgende:
[..]
ok we kunnen de koppelstapjes overslaan en meteen down to bizniz... haalt wel een beetje de charme eruit mjah ;s
ja da's waarquote:Op maandag 16 januari 2017 14:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
We zijn allemaal volwassenen dus boeiend.
Dat deed ik toen ook al sletje.quote:Op maandag 16 januari 2017 14:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat een mens al niet voor elkaar krijgt als ze niet meer in een kansloze SC kunnen posten.
je zwaaide me net nog uitquote:
Pics van je lovehandlesquote:Op maandag 16 januari 2017 14:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat deed ik toen ook al sletje.mijn ass moet bigger.
Dit gaat verquote:Op maandag 16 januari 2017 14:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee men moet ze voelen. Aan me ruiken en daarna likken
dit trek ik in twijfelquote:Op maandag 16 januari 2017 14:30 schreef Drug het volgende:
[..]
nee ik zwaaide mijn slechte gewoontes uit, want voor jou beter ik mezelf
ik heb alles doorquote:
ja hoorquote:Op maandag 16 januari 2017 14:41 schreef Drug het volgende:
[..]
maar we kunnen toch ook gewoon vriendschappelijk zijn
sorry vind het beetje awkward om naar de film te gaanquote:Op maandag 16 januari 2017 14:45 schreef JimmyDean het volgende:
Had jij nog een leuke film gezien om heen te gaan sof?
Jezusquote:Op maandag 16 januari 2017 14:46 schreef supersof het volgende:
[..]
sorry vind het beetje awkward om naar de film te gaan
had ik allang een keer gezegd hoorquote:
Oh waar dan? Had je ook wel kunnen doen in dm...quote:Op maandag 16 januari 2017 14:47 schreef supersof het volgende:
[..]
had ik allang een keer gezegd hoor
Gewoon een week dat je niet ongesteld bentquote:Op maandag 16 januari 2017 14:47 schreef Stimorol- het volgende:
Dames wat is de eerste week na de menstruatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |