Breaking Badquote:
We zijn allemaal volwassenen dus boeiend.quote:Op maandag 16 januari 2017 14:23 schreef Drug het volgende:
[..]
ok we kunnen de koppelstapjes overslaan en meteen down to bizniz... haalt wel een beetje de charme eruit mjah ;s
ja da's waarquote:Op maandag 16 januari 2017 14:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
We zijn allemaal volwassenen dus boeiend.
Dat deed ik toen ook al sletje.quote:Op maandag 16 januari 2017 14:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat een mens al niet voor elkaar krijgt als ze niet meer in een kansloze SC kunnen posten.
je zwaaide me net nog uitquote:
Pics van je lovehandlesquote:Op maandag 16 januari 2017 14:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat deed ik toen ook al sletje.mijn ass moet bigger.
Dit gaat verquote:Op maandag 16 januari 2017 14:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee men moet ze voelen. Aan me ruiken en daarna likken
dit trek ik in twijfelquote:Op maandag 16 januari 2017 14:30 schreef Drug het volgende:
[..]
nee ik zwaaide mijn slechte gewoontes uit, want voor jou beter ik mezelf
ik heb alles doorquote:
ja hoorquote:Op maandag 16 januari 2017 14:41 schreef Drug het volgende:
[..]
maar we kunnen toch ook gewoon vriendschappelijk zijn
sorry vind het beetje awkward om naar de film te gaanquote:Op maandag 16 januari 2017 14:45 schreef JimmyDean het volgende:
Had jij nog een leuke film gezien om heen te gaan sof?
Jezusquote:Op maandag 16 januari 2017 14:46 schreef supersof het volgende:
[..]
sorry vind het beetje awkward om naar de film te gaan
had ik allang een keer gezegd hoorquote:
Oh waar dan? Had je ook wel kunnen doen in dm...quote:Op maandag 16 januari 2017 14:47 schreef supersof het volgende:
[..]
had ik allang een keer gezegd hoor
Gewoon een week dat je niet ongesteld bentquote:Op maandag 16 januari 2017 14:47 schreef Stimorol- het volgende:
Dames wat is de eerste week na de menstruatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |