zijn de meestequote:Op maandag 16 januari 2017 13:48 schreef xcachet het volgende:
Mensen die hakken dragen maar er als een koe op lopen.
Echt he. Sfeerverziekersquote:Op maandag 16 januari 2017 13:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
altijd met wch en die zielige toto maakt het alleen maar erger.
Voel me altijd een beetje slungelig ofzo op hakkenquote:Op maandag 16 januari 2017 13:48 schreef xcachet het volgende:
Mensen die hakken dragen maar er als een koe op lopen.
ja ik was ook een minuut buiten, fok dat ik ga terug maar bedquote:
Van de week sta ik jou weer bij, kan je hier ook weer mee stoppen vriendquote:Op maandag 16 januari 2017 13:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zo incasseren met 2NutZ hoor godsamme.
Ik geloof niet dat ik precies weet waar je het over hebtquote:Op maandag 16 januari 2017 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van de week sta ik jou weer bij, kan je hier ook weer mee stoppen vriend
HPLC?quote:Op maandag 16 januari 2017 13:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik precies weet waar je het over hebt
Ik ben vandaag stom tegen iedereen, dat voelt niemand zich buiten gesloten.quote:Op maandag 16 januari 2017 13:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niet zo vriendelijk dit, nootjes... ik hoop dat je dat zelf ook beseft.
haha dat voeltquote:Op maandag 16 januari 2017 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben vandaag stom tegen iedereen, dat voelt niemand zich buiten gesloten.
Nee hoor, xxy weet je nogquote:Op maandag 16 januari 2017 13:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je mist een Y chromosoom
haha dat had dan moeten zijn echt zo domquote:
rop of ronderquote:
Geeft niet, ik ken een downie die typte net me lengtequote:Op maandag 16 januari 2017 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
haha dat had dan moeten zijn echt zo dom
HAAL WEGquote:Op maandag 16 januari 2017 13:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
IK MAG TOCH GODVERDETIEVUS WEL EEN VRAAG STELLEN JOH BLOEDMONGOOL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |