Ja maar dan blijft mijn tip toch staan: bespreek het, want als je je angsten niet bespreekt, zullen ze dus ook niet opgelost worden. Pas als je durft die stap te nemen, het lijkt heel eng, maar als je een kleine stap genomen hebt kan je ineens merken hoe makkelijk het is om nog een tap te nemen, kun je ook verder groeien. Dus doen zou ik zeggen! Therapeuten vinden het prettig als je ze vertelt wat je aan ze beleeft, want dan kunnen ze je beter helpen.quote:Op maandag 16 januari 2017 21:49 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hoi Freudin, de positieve kant is er zeer zeker. Maar wat ik bedoelde te zeggen is de negatieve kant ervan. Stel: angst voor moeder wordt dus angst voor therapeut. En dat in allerlei vormen en gradaties. Als dat niet zichtbaar is, dat er zo'n angst is, loopt de therapie scheef. De associatie neemt de therapie over.
Nou heel erg bedankt, Samzz. Dank jullie wel allemaal voor jullie interessante, pijnlijke, intrigerende vragen. Ik hoop dat ik een klein steentje heb mogen bijdragen. Ik vond het iig leuk om te doen en helemaal niet zo eng als ik in eerste instantie had gedachtquote:Op maandag 16 januari 2017 21:52 schreef Samzz het volgende:
We zijn zo wel een beetje door de geplande tijd heen. Ik wil jullie bedanken voor jullie vragen, geduld en vooral de leuke manier van reageren.
Freudin, ook jij heel erg bedankt voor je bondige, maar duidelijke antwoorden!
Heel erg bedankt voor je tijd Freudinquote:Op maandag 16 januari 2017 21:53 schreef Freudin het volgende:
[..]
Nou heel erg bedankt, Samzz. Dank jullie wel allemaal voor jullie interessante, pijnlijke, intrigerende vragen. Ik hoop dat ik een klein steentje heb mogen bijdragen. Ik vond het iig leuk om te doen en helemaal niet zo eng als ik in eerste instantie had gedacht
quote:Op maandag 16 januari 2017 21:54 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Heel erg bedankt voor je tijd Freudin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |