oh ik wil allebeiquote:
´hahahahah tyf toch op manquote:Op maandag 16 januari 2017 09:50 schreef Drug het volgende:
[..]
ja maar wanhoopspoging om zingeving te vinden
nee neequote:
quote:Op maandag 16 januari 2017 09:50 schreef Drug het volgende:
[..]
ja maar wanhoopspoging om zingeving te vinden
ik zit nu op een kwart en net voor de helft op mijn mobielquote:Op maandag 16 januari 2017 09:52 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben pas halverwege!1!
ik heb het liefst iemand anders' dochterquote:Op maandag 16 januari 2017 09:52 schreef supersof het volgende:
Ik heb het liefste geen dochter eigenlijk
gewoon drie zoontjes
Gewoon geen kinderen en dan genieten van je geld en een leven zonder stress.quote:Op maandag 16 januari 2017 09:52 schreef supersof het volgende:
Ik heb het liefste geen dochter eigenlijk
gewoon drie zoontjes
Waar wachten we opquote:Op maandag 16 januari 2017 09:52 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben pas halverwege!1!
Mijn grootste droom en wens is om kinderen te krijgen, maakt me niet uit dat ik dan minder geld heb voor mezelfquote:Op maandag 16 januari 2017 09:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gewoon geen kinderen en dan genieten van je geld en een leven zonder stress.
Plus je voorkomt teleurstelling wanneer je ouder bent en je kinderen komen niet op bezoek. Als je ze niet hebt weet je waar je aan toe bent
geloof je het zelfquote:Op maandag 16 januari 2017 09:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe nou eens normaal joh. Als hij dat nou zo ervaart.
Ik vind kinderen wel oké, als ze van een ander zijn.quote:Op maandag 16 januari 2017 09:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn grootste droom en wens is om kinderen te krijgen, maakt me niet uit dat ik dan minder geld heb voor mezelf
Ah, concertkaartjes...quote:Op maandag 16 januari 2017 09:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Handschoenen, kinderen en U2-kaartjes, mijn beste Niels.
Kinderen zijn ook verschrikkelijk. Pas vanaf een jaar of 14 worden ze leukquote:Op maandag 16 januari 2017 09:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind kinderen wel oké, als ze van een ander zijn.
Baby's verafschuw ik.
echt, gaat hij voor diequote:Op maandag 16 januari 2017 09:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lekker ouderwets.
Het zijn Spectacular Golden Hot Tickets.
Dan zal Trump ook wel gaan HAHAHAquote:Op maandag 16 januari 2017 09:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lekker ouderwets.
Het zijn Spectacular Golden Hot Tickets.
o zielig voor je ongeboren kind want volgens mij zou je een heel liefdevolle en zorgzame moeder zijnquote:
dat bepaal jij niet, knaapjequote:Op maandag 16 januari 2017 09:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat jij in de positie bent daar iets van te vinden.
quote:Op maandag 16 januari 2017 10:01 schreef Drug het volgende:
[..]
o zielig voor je ongeboren kind want volgens mij zou je een heel liefdevolle en zorgzame moeder zijn
Wat zit je de laatste tijd zo dwars?quote:Op maandag 16 januari 2017 10:02 schreef NoelGallagher het volgende:
tardis en hoink gaan gewoon een cambodjaantje adopteren hoor
wil jij wel een kind?quote:
quote:Op maandag 16 januari 2017 10:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een hele goedemorgen lieve medeFOK!kers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |