Jawel, maar avonddienstquote:
Wie?quote:Op maandag 16 januari 2017 00:31 schreef Remqo het volgende:
Moet wel met die zogenaamde kut-Lex werken, dat wel
Zou best kunnen. Ik zal eens aan mijn buren vragen of die er ook last van hebben.quote:Op maandag 16 januari 2017 00:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Je woon laaggelegen. Waarschijnlijk gebied wat vroeger onder water gestaan heeft op een zeker moment, polder bijvoorbeeld. Met kleigrond.
In een betoncentralequote:
Ik had in mijn vorige huis (ouders hun huis) er ook veel last van.quote:Op maandag 16 januari 2017 00:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ik zal eens aan mijn buren vragen of die er ook last van hebben.
Pff iets teveel tekst.quote:Op maandag 16 januari 2017 00:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
KLB / [PAINT / WERKMAN-TOPIC] De betweterige uitzendkracht.
Het komt er op neer dat ik met iemand moet werken die heel popijopie is, maar daar prik je ook makkelijk doorheen. Even een grote bek terug geven en die vent is een hele dag ontdaanquote:
quote:Op maandag 16 januari 2017 00:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat ik met iemand moet werken die heel popijopie is, maar daar prik je ook makkelijk doorheen. Even een grote bek terug geven en die vent is een hele dag ontdaan
Hier is alles net 3 maanden oud.quote:Op maandag 16 januari 2017 00:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had in mijn vorige huis (ouders hun huis) er ook veel last van.Maar dat hebben ze toen opgelost door alle behang eraf te halen, wouden ze toch nog keertje doen omdat het oud was en meteen alle kieren dicht gemaakt bij het raam enz. Sindsdien had ik er alleen nog af en toe één op de vloer lopen.
Mijn moeder haar kamer zat er nog steeds vol mee.
Je kan ook echt niets he, Hansquote:
durf je dat wel? Je bent nou niet de grootste man op het werkquote:Op maandag 16 januari 2017 00:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat ik met iemand moet werken die heel popijopie is, maar daar prik je ook makkelijk doorheen. Even een grote bek terug geven en die vent is een hele dag ontdaan
Ik hoef m'n broek even te laten zakken, kleine mannen, grote piemelsquote:Op maandag 16 januari 2017 00:37 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
durf je dat wel? Je bent nou niet de grootste man op het werk
Ik weet alleen dat ze onder de plinten vandaan komen en ze lijken wel het meest in mijn slaapkamer te zitten. Kozijnen zijn ook iets van 10 jaar oud ofzo. Appartement is nog redelijk nieuw.quote:Op maandag 16 januari 2017 00:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan het zijn dat je kieren hebt bij je raamkozijn ofzo?
Wij hadden ze ook vooral in de slaapkamers.quote:Op maandag 16 januari 2017 00:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ze onder de plinten vandaan komen en ze lijken wel het meest in mijn slaapkamer te zitten. Kozijnen zijn ook iets van 10 jaar oud ofzo. Appartement is nog redelijk nieuw.
Ik las toevallig ook net dat nieuwbouwwoningen er ook veel meer last van hebben omdat het beter is geïsoleerdquote:Op maandag 16 januari 2017 00:37 schreef Amarantha het volgende:
Wij hadden trouwens ook best wel een nieuw huis.
Verklaard wel waarom ik ze in mijn huidige "huis" nooit zie.quote:Op maandag 16 januari 2017 00:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik las toevallig ook net dat nieuwbouwwoningen er ook veel meer last van hebben omdat het beter is geïsoleerd
moest je gillen toen je ze voor het eerst zag op de muur?quote:Op maandag 16 januari 2017 00:41 schreef Amarantha het volgende:
Echt nasty beestjes. Vooral als je er echt veel over de muur ziet lopen.![]()
Nee.quote:Op maandag 16 januari 2017 00:42 schreef dopfles1 het volgende:
m
[..]
moest je gillen toen je ze voor het eerst zag op de muur?
quote:
:S :S :S :Squote:Op maandag 16 januari 2017 00:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ze onder de plinten vandaan komen en ze lijken wel het meest in mijn slaapkamer te zitten. Kozijnen zijn ook iets van 10 jaar oud ofzo. Appartement is nog redelijk nieuw.
Weet je hoe groot die krengen zijn in Z Amerika?quote:Op maandag 16 januari 2017 00:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Gestikt in mn kwijl, las ik nou kakkerlakken?
Gadverdamme kwam al van die grote tegen in Turkije, laatstaan ZAquote:Op maandag 16 januari 2017 00:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Weet je hoe groot die krengen zijn in Z Amerika?
naar turkije gaanquote:Op maandag 16 januari 2017 00:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gadverdamme kwam al van die grote tegen in Turkije, laatstaan ZA
hoiquote:Op maandag 16 januari 2017 00:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze is familie van Erdoquote:
Ik heb begrepen dat ze in Vietnam die krengen even vasttapen aan de muur om ze later op te etenquote:Op maandag 16 januari 2017 00:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 januari 2017 00:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ze in Vietnam die krengen even vasttapen aan de muur om ze later op te eten
Nooit insect gegeten, wel cavia en slangquote:Op maandag 16 januari 2017 00:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
ieeeh
Heb jij het al kunnen proeven?
ik vind jou echt zo'n scouting boyquote:Op maandag 16 januari 2017 00:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nooit insect gegeten, wel cavia en slang
Hoe smaakt een slang iehquote:Op maandag 16 januari 2017 00:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nooit insect gegeten, wel cavia en slang
Nooit bij de scouts gezeten, ik zie mezelf liever als een conquistador, al gaat het om het plaatjequote:Op maandag 16 januari 2017 00:52 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
ik vind jou echt zo'n scouting boy
Naar rubber, en dan die graatjesquote:
Ha Niels, heb jij toevallig in de verre oorden nog opvallende dingen gegeten?quote:
watte?quote:Op maandag 16 januari 2017 00:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nooit bij de scouts gezeten, ik zie mezelf liever als een conquistador, al gaat het om het plaatje
Nou ja ik zocht El Dorado, maar die had ik snel gevonden, was gewoon het vliegveld van Bogota.quote:
Niet echt, wel reptiel, maar geen insekten.quote:Op maandag 16 januari 2017 00:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ha Niels, heb jij toevallig in de verre oorden nog opvallende dingen gegeten?
babyboomerquote:Op maandag 16 januari 2017 00:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niet echt, wel reptiel, maar geen insekten.
Welk reptiel, ik had een keer slang gegeten, zei ik net alquote:Op maandag 16 januari 2017 00:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niet echt, wel reptiel, maar geen insekten.
Krokodil, monitor lizard en ook kleintjes, hagedisachtig.quote:Op maandag 16 januari 2017 00:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Welk reptiel, ik had een keer slang gegeten, zei ik net al
Ook op kleine eilandjes geweest waar ze 100 jaar achterlopen?quote:Op maandag 16 januari 2017 01:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Krokodil, monitor lizard en ook kleintjes, hagedisachtig.
Ik pas me meestal aan aan de lokale eetcultuur.
Ik vind eilandjes leuk en dan is het doorgaans seafood.
Hey laat Niels even, hij kan best met leuke verhalen komen over zijn verre trips.quote:
Nee.quote:Op maandag 16 januari 2017 01:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ook op kleine eilandjes geweest waar ze 100 jaar achterlopen?
Het is zo makkelijk om hem af te zaniken, en ja ik ben ook een hypocriet om hihaho grapjes of een quote te plaatsen.quote:
Armoede... Eerste paar keer India was wel shocktherapie. Stop je zelf ook subiet met klagen.quote:Op maandag 16 januari 2017 01:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is zo makkelijk om hem af te zaniken, en ja ik ben ook een hypocriet om hihaho grapjes of een quote te plaatsen.
Maar Niels is wel een man van de wereld met zo z'n eigen ervaringen in verre oorden.
Echte armoede zien, doet toch wel wat.
subiet gebruikenquote:Op maandag 16 januari 2017 01:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Armoede... Eerste paar keer India was wel shocktherapie. Stop je zelf ook subiet met klagen.
India wil ik ook nooit dood noch levend gevonden worden, een open riool lijkt me dat.quote:Op maandag 16 januari 2017 01:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Armoede... Eerste paar keer India was wel shocktherapie. Stop je zelf ook subiet met klagen.
dat ergens anders ergere problemen zijn betekent natuurlijk niet dat andere, minder erge problemen op andere plekken irrelevant zijnquote:Op maandag 16 januari 2017 01:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
heb je je kleine teen weleens gestoten?quote:Op maandag 16 januari 2017 01:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat ergens anders ergere problemen zijn betekent natuurlijk niet dat andere, minder erge problemen op andere plekken irrelevant zijn
jaquote:Op maandag 16 januari 2017 01:12 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
heb je je kleine teen weleens gestoten?
Dat is toch niet alles joh speenvarkenquote:Op maandag 16 januari 2017 01:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, ik doelde toen op het behang, mandril
Ach ik klaag dat ik komende week met een eikel moet werken,... even terugdenken aan het mannetje die stenen uithakt voor een habbekrats, waar afvalwater van een leerlooierij loopt.quote:Op maandag 16 januari 2017 01:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat ergens anders ergere problemen zijn betekent natuurlijk niet dat andere, minder erge problemen op andere plekken irrelevant zijn
Hypocrip jaquote:Op maandag 16 januari 2017 01:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is zo makkelijk om hem af te zaniken, en ja ik ben ook een hypocriet om hihaho grapjes of een quote te plaatsen.
Maar Niels is wel een man van de wereld met zo z'n eigen ervaringen in verre oorden.
Echte armoede zien, doet toch wel wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |