beter dan klb als de leuke mensen er zijnquote:Op maandag 16 januari 2017 00:02 schreef Remqo het volgende:
Misschien moet ik wat vaker buurten hier
Ik.quote:Op maandag 16 januari 2017 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beter dan klb als de leuke mensen er zijn
waarom vind je datquote:Op maandag 16 januari 2017 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
allebeiquote:Op zondag 15 januari 2017 23:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Blij om terug te zijn, of is het te koud, guur en donker?
KLB heeft ook zo z'n leuke mensen.quote:Op maandag 16 januari 2017 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik noemde niels een alcoholist en een pedofiel ofzoquote:Op maandag 16 januari 2017 00:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
KLB heeft ook zo z'n leuke mensen.
Ik snap alleen niet waarom hzaw een KLB-ban heeft
Ik had echt spijt dat ik thuis kwamquote:
Gek, er zijn er wel meerdere die dat zeggenquote:Op maandag 16 januari 2017 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik noemde niels een alcoholist en een pedofiel ofzo
tijd om je excuses aan te biedenquote:Op maandag 16 januari 2017 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik noemde niels een alcoholist en een pedofiel ofzo
jij zoekt ook vaak genoeg ruzie opquote:
soms denk ik echt aan emigreren, maar het zal vast niet veder dan een plan komenquote:
jij hebt aan sommigen ook wel een hekelquote:Op maandag 16 januari 2017 00:14 schreef Mortaxx het volgende:
is
[..]
normaal, kunnen toch allemaal vrienden zijn
ik ga sowieso nog een keer voor langere periode terugquote:Op maandag 16 januari 2017 00:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
soms denk ik echt aan emigreren, maar het zal vast niet veder dan een plan komen
Suriname weer of elders in Zuid Amerika?quote:Op maandag 16 januari 2017 00:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ga sowieso nog een keer voor langere periode terug
suriquote:Op maandag 16 januari 2017 00:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Suriname weer of elders in Zuid Amerika?
alleen aan echt vervelende mensenquote:Op maandag 16 januari 2017 00:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij hebt aan sommigen ook wel een hekel
Ben daar nooit geweest, maar hoor zulke goede verhalen over, vooral de junglequote:
ja is supermooi, zou als je kans krijgt echt keer heengaan jaquote:Op maandag 16 januari 2017 00:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ben daar nooit geweest, maar hoor zulke goede verhalen over, vooral de jungle
jungle vind ik maar nietsquote:Op maandag 16 januari 2017 00:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
De jungles van Guatemala waren tof bij Tikal, vol met beesten, vogelspinnen, brulapen en tropische vogels en ineens BAM een dikke oude tempel voor je neusquote:
ja dat vind ik maar niets. Moet wel een beetje om me heen kunnen kijken. En hou niet van insectenquote:Op maandag 16 januari 2017 00:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
De jungles van Guatemala waren tof bij Tikal, vol met beesten, vogelspinnen, brulapen en tropische vogels en ineens BAM een dikke oude tempel voor je neus
Vanaf tempel IV heb je een prachtig uitzicht, die shot is ook gebruikt in de eerste Star Wars filmquote:Op maandag 16 januari 2017 00:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja dat vind ik maar niets. Moet wel een beetje om me heen kunnen kijken. En hou niet van insecten
zie je wel dat die mayans contact hadden met aliensquote:Op maandag 16 januari 2017 00:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vanaf tempel IV heb je een prachtig uitzicht, die shot is ook gebruikt in de eerste Star Wars film
Zo heb ik het nog niet bekekenquote:Op maandag 16 januari 2017 00:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zie je wel dat die mayans contact hadden met aliens
Niks mis meequote:Op maandag 16 januari 2017 00:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
morti is meer van de rijstlanden zeker
heb je al eens piranha gegeten?quote:Op maandag 16 januari 2017 00:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee, wel caviaquote:Op maandag 16 januari 2017 01:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je al eens piranha gegeten?
Die kopquote:
Ach, zolang hier met kerst konijn op het menu staatquote:
ahwquote:Op maandag 16 januari 2017 01:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ach, zolang hier met kerst konijn op het menu staat
is kwaliteitschipsquote:Op maandag 16 januari 2017 01:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
moet wel wennen aan de smaak van die chips
hee mortiiquote:
HAHAHAHA .quote:Op maandag 16 januari 2017 01:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dacht eerst dat jouw plaatje sinkgraven was
haha
haha
Een e te kort maar ik vidn het primaquote:Op maandag 16 januari 2017 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Flippie, je bent beroemd
Nog kritisch ook. Diva hoorquote:Op maandag 16 januari 2017 01:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een e te kort maar ik vidn het prima
vertel maar aan morti en mijquote:Op maandag 16 januari 2017 01:16 schreef Flippiee het volgende:
Kut FOK! ik wilde net mijn hart uitstorten en dan hebben ze problemen
hee, hzaw wil zijn excuses aanbiedenquote:Op maandag 16 januari 2017 01:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ach, zolang je in goeie hotels verblijft kun je best luxe leven daar.
Sorryquote:
Ik had gisteren bijna een jongen gefixt maar mijn veel te dronken vriendin verpestte hetquote:Op maandag 16 januari 2017 01:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vertel maar aan morti en mij
wat is er loos
Wat loop jij heel die klb-inteeltbende hierheen te halenquote:Op maandag 16 januari 2017 01:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hee, hzaw wil zijn excuses aanbieden
sletterig zegquote:Op maandag 16 januari 2017 01:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Ik had gisteren bijna een jongen gefixt maar mijn veel te dronken vriendin verpestte het![]()
#storyofmylife
en nog eens de grootste kneus ookquote:Op maandag 16 januari 2017 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat loop jij heel die klb-inteeltbende hierheen te halen
Nou, zo zou ik Mortaxx ook niet willen omschrijvenquote:Op maandag 16 januari 2017 01:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en nog eens de grootste kneus ook
zorgt mortaxx voor meer leven hier, loop je hem af te krakenquote:Op maandag 16 januari 2017 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, zo zou ik Mortaxx ook niet willen omschrijven
Nou eigenlijk fixte hij mij want hij maakte de 1e stapquote:Op maandag 16 januari 2017 01:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als vrouw moet je geen seks fixen
Je hebt gelijk. Het spijt me Flippieequote:Op maandag 16 januari 2017 01:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
zorgt mortaxx voor meer leven hier, loop je hem af te kraken
Dan krijg je straks weer jankberichten met
'Het is hier dood'
en niels heeft altijd leuke verhalenquote:Op maandag 16 januari 2017 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Het spijt me Flippiee
quote:Op maandag 16 januari 2017 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Het spijt me Flippiee
wat deed die en hoe reageerde jijquote:Op maandag 16 januari 2017 01:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou eigenlijk fixte hij mij want hij maakte de 1e stap
nieuwsgierig Aagjequote:Op maandag 16 januari 2017 01:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat deed die en hoe reageerde jij
En lig je nu bang onder de dekens?quote:
Je bent nu wel ruim verslagen hequote:
Over het algemeen wel ja. Al zitten er wel paar matige bijquote:Op maandag 16 januari 2017 01:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee haha, was erg toffe ride die serie
Je bent pissig he?quote:
zo rolt fyfyquote:Op maandag 16 januari 2017 01:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
er ligt een snood plan klaar om elk nieuw record te verpulveren
quote:Op maandag 16 januari 2017 01:32 schreef Fok-it het volgende:
Als je boos wordt dat je post-record op een forum wordt verbroken moet je je leven wel een beetje overzien
jaquote:Op maandag 16 januari 2017 01:32 schreef Fok-it het volgende:
Als je boos wordt dat je post-record op een forum wordt verbroken moet je je leven wel een beetje overzien
ben jij ook boos?quote:
Maar Fylax wil de belangrijkste man van Fok! zijn.quote:Op maandag 16 januari 2017 01:32 schreef Fok-it het volgende:
De wereldquote:
in mijn hart is enkel plaats voor het mooie en het schonequote:Op maandag 16 januari 2017 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De wereld
Fylax
Sylvana Simons
Trump
Danny
Of op iets anders natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |