Doorgaan, onlo, we geloven in je!quote:
ZO HALLO DANquote:Op zondag 15 januari 2017 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm, dat zeg ik toch sukkel. De seizoenen zijn te kort, maar 3 afleveringen per seizoen.
Minder trekken schat, je zicht heeft eronder te lijden
Dit zijn tenminste echte dreigementen.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je 4045 halen?
Als dat niet het geval is ga ik je overigens echt een half jaar negeren ofzo. Dat zou ik zo lafjes vinden.Je hebt nog 2 uur.
Aantal posts voor Skedquote:Op zondag 15 januari 2017 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is pas mijn 99e post vandaag. Het kan verkeren.
Kom je seks te kort?quote:Op zondag 15 januari 2017 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm, dat zeg ik toch sukkel. De seizoenen zijn te kort, maar 3 afleveringen per seizoen.
Minder trekken schat, je zicht heeft eronder te lijden
stoppen op je hoogtepuntquote:Op zondag 15 januari 2017 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is pas mijn 99e post vandaag. Het kan verkeren.
quote:Op zondag 15 januari 2017 21:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doorgaan, onlo, we geloven in je!
Die zijn toch te kort met maar 3 afl per seizoen sukkelquote:
Het zal wel lekker rustig zijnquote:Op zondag 15 januari 2017 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit zijn tenminste echte dreigementen.
Waar zoek je dat opquote:Op zondag 15 januari 2017 21:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Aantal posts voor Sked
Vandaag tot nu toe: 38
Deze maand tot nu toe: 422
Dit jaar tot nu toe: 422
Die UI ook.quote:
Wie is rene?quote:
ja heb vannacht van 4 tot 7 of zo geslapen.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoeveel uur ben je nou bezig geweest? Nog wel wat geslapen?
niet best maar had wel vertrouwen in een overwinning gedurende de wedstrijdquote:Op zondag 15 januari 2017 21:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
typisch wat vond je van Feyenoord?
Gast watquote:
Jezus gapquote:Op zondag 15 januari 2017 21:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ja heb vannacht van 4 tot 7 of zo geslapen.
Dit waardeer ikquote:Op zondag 15 januari 2017 21:52 schreef Caland het volgende:
Ik vind het een prachtig eerbetoon van onlogisch
Ik ben het compleet met je eens vriend.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die UI ook.![]()
KIJK JONGENS IK BEN EEN MEISJE EN TOCH VIND IK BORSTEN LEUK!!
Ik weet niet, ik vind het gewoon heel kansloos allemaal.
Het zit je hoog he. wil je erover praten?quote:Op zondag 15 januari 2017 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die UI ook.![]()
KIJK JONGENS IK BEN EEN MEISJE EN TOCH VIND IK BORSTEN LEUK!!
Ik weet niet, ik vind het gewoon heel kansloos allemaal.
Oh ik las driequote:Op zondag 15 januari 2017 21:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gast wat
"Die seizoenen zijn te kort" is helemaal niks mis mee dus wat raaskal je.
Elia kan er echt geen fuck van.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
niet best maar had wel vertrouwen in een overwinning gedurende de wedstrijd
Oeh ah Elia weer belanrgijk.
Scrummie vindt dit niet leuk
Oh, geen renee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |