Gewoon terugsmijten.quote:Op zondag 15 januari 2017 22:06 schreef Symphonic het volgende:
De buurman is met gereedschap aan het smijten...
Blij dat hij weer terug is
blijf bij mijquote:
Whehehe ik neem nog een Grolschje!quote:Op zondag 15 januari 2017 22:05 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig doet een Knokkelsje (lees: schenkt nog een koffie in)
quote:Op zondag 15 januari 2017 22:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij vraagt er wel om, hij loopt te timmeren nu
Ik heb een speciale CD met drilboor samples voor zulke buren.quote:Op zondag 15 januari 2017 22:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij vraagt er wel om, hij loopt te timmeren nu
quote:Op zondag 15 januari 2017 22:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Na zoveel goeds kan ik je niet meer laten gaan
en welke is dat dan? vast voor mijn tijd !quote:Op zondag 15 januari 2017 22:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
Deze doet mij een beetje denken aan een R49 klassieker![]()
William Tell - Right between the eyesquote:Op zondag 15 januari 2017 22:09 schreef just me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kwestie van goed richten
quote:Op zondag 15 januari 2017 22:09 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik heb een speciale CD met drilboor samples voor zulke buren.
goede tip. Ik hoop dat het tijdelijk is, hij was er een paar maanden niet omdat ze uit elkaar zijn. Nu heeft zij eigen woning en is hij weer terugquote:Op zondag 15 januari 2017 22:09 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik heb een speciale CD met drilboor samples voor zulke buren.
Je moet 'm toch aan de muur vastmaken?quote:Op zondag 15 januari 2017 22:13 schreef just me het volgende:
![]()
krijg opeens bij mijn bol.com account suggesties voor die nietmachine, terwijl ik alleen een bestelde badkraan ging betalen
oh ja, dát is hetquote:Op zondag 15 januari 2017 22:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je moet 'm toch aan de muur vastmaken?
mag wel iets langer dan ffquote:
Fijne avond Madquote:
Ik praat wel, maar niet in de show. Misschien in de toekomst weer.quote:
quote:
ga jij ook slapenquote:
Iedereen kent dit nummer van ze, maar dat album waar dit nummer op staat is sowieso wel een relaxt album.quote:
Hierna weer wat meer pit.quote:Op zondag 15 januari 2017 22:22 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind dit een beetje een gezapig liedje![]()
![]()
Je kunt toch vragen of hij wil ophouden met lawaai maken, is geen gekke vraag hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |