IJdele hoop?quote:
Ik ben trots op je!quote:Op zondag 15 januari 2017 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb geen alcohol meer aangeraakt sinds 8-1
Kan je heus welquote:
ja is wel vaker gelukt. Maar is nu moeilijker op de 1 of andere manierquote:Op zondag 15 januari 2017 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je heus wel![]()
Ik heb alle vertrouwen in je
pics!quote:Op zondag 15 januari 2017 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind het echt niet eerlijk dat die zonen van roelvink zulke fucking geile ogen hebben.
Zal eens kijken of ik voor verleiding kan zorgenquote:Op zondag 15 januari 2017 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja is wel vaker gelukt. Maar is nu moeilijker op de 1 of andere manier
Ik heb weer een weddenschap lopen op mijn werk, net als vorig jaardie heb ik toen ook gewonnen
Dus nu gewoon weer. Punt. !
Dan moet je er niet naar kijken.quote:Op zondag 15 januari 2017 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind het echt niet eerlijk dat die zonen van roelvink zulke fucking geile ogen hebben.
quote:Op zondag 15 januari 2017 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal eens kijken of ik voor verleiding kan zorgen
WOW dat is wel de hoofdprijs, of niet?quote:Op zondag 15 januari 2017 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ik kan een broodje kip piri piri winnen
genoeg water drinken hequote:Op zondag 15 januari 2017 20:55 schreef Befbekje het volgende:
Ik ga nog even de stad in.. Fijne avond..
Ik zou haar doenquote:Op zondag 15 januari 2017 20:56 schreef Scrummie het volgende:
Ter compensatie van dat afgrijselijke hoofd net:
[ afbeelding ]
weet je hoe fucking lekkerquote:Op zondag 15 januari 2017 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WOW dat is wel de hoofdprijs, of niet?
/smoothquote:
Hallo, ik schaam mij al diep dat ik de naam van 1 van zijn zonen kenquote:Op zondag 15 januari 2017 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat zijn wel mooie ogen ja
En die andere?
Echt he. He haz skillzquote:
quote:Op zondag 15 januari 2017 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hallo, ik schaam mij al diep dat ik de naam van 1 van zijn zonen ken
Have fun!!quote:
yo thxquote:Op zondag 15 januari 2017 20:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben weer even half weg, reageer waar mogelijk wel in MEN.
Aan den FOK!lijve ondervonden jaquote:
quote:Op zondag 15 januari 2017 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aan den FOK!lijve ondervonden ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |