SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
o Mensen die aan de OP zitten![]()
graagquote:Op zondag 15 januari 2017 20:35 schreef Scrummie het volgende:
Kan je nog even een kwartiertje in een topic helpen onlogisch?
quote:Op zondag 15 januari 2017 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[quote][ afbeelding ] [b]Op zondag 15 januari 2017 20:34 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/179024]Huppelmuts[/u
Weet je hoe vaak al
HIER GAAT IETS GRUWELIJK MIS..quote:Op zondag 15 januari 2017 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[quote][ afbeelding ] [b]Op zondag 15 januari 2017 20:34 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/179024]Huppelmuts[/u
Weet je hoe vaak al
SNEL BEL IEMAND!!quote:
Je maakt het ons ook niet makkelijkquote:Op zondag 15 januari 2017 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu raak ik in de war dus ik hou op hoor onlo
Jij zit elke keer in de weg!quote:
Je zou willen dat mijn tetten je in de weg zatenquote:Op zondag 15 januari 2017 20:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee nee jij zit in de weg
met je tetten
lolquote:Op zondag 15 januari 2017 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
Hier vraagt er steeds 1, wat ben je allemaal aan het doen joh op je telefoon ?
Ik meisjes en jongens namen aan het posten. En onlogisch helpen aan de 4045 Posts
Dat zou ik niet eens uitgelegd krijgen bij mn vriendquote:Op zondag 15 januari 2017 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
Ik meisjes en jongens namen aan het posten. En onlogisch helpen aan de 4045 Posts
quote:Op zondag 15 januari 2017 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zou ik niet eens uitgelegd krijgen bij mn vriend
gelukkig weet hij wie onlogisch is. Dat praat ook wat makkelijker zijn echte naam.quote:Op zondag 15 januari 2017 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zou ik niet eens uitgelegd krijgen bij mn vriend
Een gemis voor iedereenquote:
R. heeft zich wel aangemeld op FOK! maar verder niets. Soms vertel ik over iemand, dan vraagt hij waar ik diegene van ken en als ik dan als antwoord FOK! geef zie ik hem raar kijken.quote:Op zondag 15 januari 2017 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gelukkig weet hij wie onlogisch is. Dat praat ook wat makkelijker zijn echte naam.
Onlogisch had hij niet gesnapt
lolquote:Op zondag 15 januari 2017 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
Doodsverwensing, ban?quote:Op zondag 15 januari 2017 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zou ik hem wel van harte gunnen. Sterven op je ultieme hoogtepunt
Herkenbaar. Daarom ook even gestopt in MEN.quote:Op zondag 15 januari 2017 20:48 schreef Saind het volgende:
Holy shit ik begin die woordslang en associatie stevig door elkaar te halen
Ik denk dat ik het wel overleefquote:
IJdele hoop?quote:
Ik ben trots op je!quote:Op zondag 15 januari 2017 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb geen alcohol meer aangeraakt sinds 8-1
Kan je heus welquote:
ja is wel vaker gelukt. Maar is nu moeilijker op de 1 of andere manierquote:Op zondag 15 januari 2017 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je heus wel![]()
Ik heb alle vertrouwen in je
pics!quote:Op zondag 15 januari 2017 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind het echt niet eerlijk dat die zonen van roelvink zulke fucking geile ogen hebben.
Zal eens kijken of ik voor verleiding kan zorgenquote:Op zondag 15 januari 2017 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja is wel vaker gelukt. Maar is nu moeilijker op de 1 of andere manier
Ik heb weer een weddenschap lopen op mijn werk, net als vorig jaardie heb ik toen ook gewonnen
Dus nu gewoon weer. Punt. !
Dan moet je er niet naar kijken.quote:Op zondag 15 januari 2017 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind het echt niet eerlijk dat die zonen van roelvink zulke fucking geile ogen hebben.
quote:Op zondag 15 januari 2017 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal eens kijken of ik voor verleiding kan zorgen
WOW dat is wel de hoofdprijs, of niet?quote:Op zondag 15 januari 2017 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ik kan een broodje kip piri piri winnen
genoeg water drinken hequote:Op zondag 15 januari 2017 20:55 schreef Befbekje het volgende:
Ik ga nog even de stad in.. Fijne avond..
Ik zou haar doenquote:Op zondag 15 januari 2017 20:56 schreef Scrummie het volgende:
Ter compensatie van dat afgrijselijke hoofd net:
[ afbeelding ]
weet je hoe fucking lekkerquote:Op zondag 15 januari 2017 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WOW dat is wel de hoofdprijs, of niet?
/smoothquote:
Hallo, ik schaam mij al diep dat ik de naam van 1 van zijn zonen kenquote:Op zondag 15 januari 2017 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat zijn wel mooie ogen ja
En die andere?
Echt he. He haz skillzquote:
quote:Op zondag 15 januari 2017 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hallo, ik schaam mij al diep dat ik de naam van 1 van zijn zonen ken
Have fun!!quote:
yo thxquote:Op zondag 15 januari 2017 20:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben weer even half weg, reageer waar mogelijk wel in MEN.
Aan den FOK!lijve ondervonden jaquote:
quote:Op zondag 15 januari 2017 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aan den FOK!lijve ondervonden ja
oke dan is het goedquote:Op zondag 15 januari 2017 21:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet echt een TR gezet hoor.
Die ogenquote:
Dat helpt wel jaquote:Op zondag 15 januari 2017 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je moet gewoon denken, later worden ze net zo lelijk als Dries
ik ga nu meteen een TR zetten.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
anders krijg je billenkoek ja
* Huppelmuts gaat TR zettenquote:Op zondag 15 januari 2017 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
anders krijg je billenkoek ja
Je kan hetquote:
quote:Op zondag 15 januari 2017 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik ga nu meteen een TR zetten.
Kut, kutter, kutstquote:Op zondag 15 januari 2017 21:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
jaja skedje Hoe was het voetbal vandaag?
Ik heb vorige week mn vriend verteld over de vele fokvrouwen met een pijnlijke borst door mijn schuld. Jij kwam ook nog ter sprakequote:
wat?quote:Op zondag 15 januari 2017 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ok boys, het wordt tijd om met de bewuste spelfouten te gaan beginnen in MEN.
quote:Op zondag 15 januari 2017 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb vorige week mn vriend verteld over de vele fokvrouwen met een pijnlijke borst door mijn schuld. Jij kwam ook nog ter sprake
Leuk om te doen. Jij alles verbeteren, ben je helemaal gaar straks.quote:
Je kan je voorstellen dat dat een raar gesprek wasquote:
Heyquote:Op zondag 15 januari 2017 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan je voorstellen dat dat een raar gesprek was
quote:Op zondag 15 januari 2017 21:06 schreef onlogisch het volgende:
Net als JC en haags inso en al die anderen CA
ik ga straks voor de tweede keer mijn telefoon opladenquote:Op zondag 15 januari 2017 21:06 schreef onlogisch het volgende:
Net als JC en haags inso en al die anderen CA
uhuhquote:Op zondag 15 januari 2017 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan je voorstellen dat dat een raar gesprek was
Je doet dit allemaal op je telefoon?quote:Op zondag 15 januari 2017 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga straks voor de tweede keer mijn telefoon opladen
Goed, ken ik jou?quote:
adt kan ook egwoon iherquote:Op zondag 15 januari 2017 21:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuk om te doen. Jij alles verbeteren, ben je helemaal gaar straks.
Valt nog mee.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga straks voor de tweede keer mijn telefoon opladen
CA kan datquote:Op zondag 15 januari 2017 21:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je doet dit allemaal op je telefoon?
jaquote:Op zondag 15 januari 2017 21:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je doet dit allemaal op je telefoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |