Heb hem gemist omdat ik van jou verwacht dat je zonder fouten typt waardoor ik minder op moet hoede ben, goed bedacht wel.quote:
nee, mijn te linkquote:Op zondag 15 januari 2017 20:41 schreef HPLC het volgende:
jongens, zouden jullie links openen die worden gestuurd door ongure types?
Als zijn moeder hem een dag uit het oog verliest.quote:Op zondag 15 januari 2017 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer Fylax zijn record terug gaat pakken.
Dit haalt niemand meer in.quote:Op zondag 15 januari 2017 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb ik alquote:Op zondag 15 januari 2017 20:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Toch vreemd dat je hem mist gezien zijn postuur haha. Tijd voor een bril Hans.
Denk dat het zwaar wordt, want hij is niet zo goed in leuk met SC's meedoen. Dan is doorposten best kut.quote:Op zondag 15 januari 2017 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ligt er aan, als er iets met dicks in de link staat dan welquote:Op zondag 15 januari 2017 20:41 schreef HPLC het volgende:
jongens, zouden jullie links openen die worden gestuurd door ongure types?
Tuurlijk wel, Fylax op dreef post gewoon 300+ per uurquote:Op zondag 15 januari 2017 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit haalt niemand meer in.
kloptquote:Op zondag 15 januari 2017 20:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vergeleken bij jou. Maar voor een 60-jarige ben jij weer piepjong.
Nee iedereen die op hem haatte in SC's met de recordpoging die haatte hem sowieso al.quote:Op zondag 15 januari 2017 20:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat het zwaar wordt, want hij is niet zo goed in leuk met SC's meedoen. Dan is doorposten best kut.
Laat hem dat in YNG doen dan.quote:Op zondag 15 januari 2017 20:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, Fylax op dreef post gewoon 300+ per uur
Daaromquote:Op zondag 15 januari 2017 20:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee iedereen die op hem haatte in SC's met de recordpoging die haatte hem sowieso al.
Hebben ze gelijk het aantal posts van het hele jaar daar verdubbeld.quote:Op zondag 15 januari 2017 20:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laat hem dat in YNG doen dan.
Ah dat is minderquote:
Vooral in NWS SC werd fyfy behoorlijk uitgekotst, dat viel in vergelijking met hier nog wel meequote:Op zondag 15 januari 2017 20:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee iedereen die op hem haatte in SC's met de recordpoging die haatte hem sowieso al.
Preciesquote:Op zondag 15 januari 2017 20:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hebben ze gelijk het aantal posts van het hele jaar daar verdubbeld.
Het is veiligquote:Op zondag 15 januari 2017 20:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ligt er aan, als er iets met dicks in de link staat dan wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |