Uitkeringsgeld is ook geld.quote:Op zondag 15 januari 2017 19:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij geen geld meer heeft om je mee te betalen.
Hey schoonheidquote:Op zondag 15 januari 2017 19:37 schreef Working_Class_Hero het volgende: [..] EEEEEENDJEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
quote:Op zondag 15 januari 2017 19:39 schreef Mozy het volgende:
Onlogisch is zeg maar zoals het Nederlands Elftal van 2010. Als je eenmaal vleugels hebt van de zelfvertrouwen is geen obstakel te groot.
Ja maar Niels wil niet profiteren dus die stort alles wat over blijft na de vaste lasten netjes terug naar het UWV. Moet hij daar wel een paar maanden mee stoppen.quote:
Ja was lachenquote:Op zondag 15 januari 2017 19:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe was het gister bij Psv, met Cachet?
Ik kan het citaat niet meer vindenquote:
Eh ja.... behalve Spanje dan.quote:Op zondag 15 januari 2017 19:39 schreef Mozy het volgende:
Onlogisch is zeg maar zoals het Nederlands Elftal van 2010. Als je eenmaal vleugels hebt van de zelfvertrouwen is geen obstakel te groot.
Behalve de teen van Ikerquote:Op zondag 15 januari 2017 19:39 schreef Mozy het volgende:
quote:Op zondag 15 januari 2017 19:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gewoon nog een keer schieten
Komt omdat voor het andere team precies hetzelfde gold.quote:Op zondag 15 januari 2017 19:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eh ja.... behalve Spanje dan.
Che_?quote:Op zondag 15 januari 2017 19:39 schreef Mozy het volgende:
Nou Zosk niet, want die heeft alles in het kleinquote:Op zondag 15 januari 2017 19:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Benieuwd wie die teen hier zal zijn
SCHOTEN AFGEVUURDquote:Op zondag 15 januari 2017 19:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou Zosk niet, want die heeft alles in het klein
Dat poeder van die neushoornhoorn doet echt wonderen ja.quote:Op zondag 15 januari 2017 19:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kkgeile chinees ben je ook he
dat werkt toch niet licht, dan heeft toch nog steeds iemand het record, aapquote:Op zondag 15 januari 2017 19:42 schreef Catkiller het volgende:
Zou leuker zijn als ze mensen die een recordpoging doen gewoon een ban geven net voordat ze het record inhalen
Ja maar na de eerste joh sukkel debielquote:Op zondag 15 januari 2017 19:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat werkt toch niet licht, dan heeft toch nog steeds iemand het record, aap
wowquote:Op zondag 15 januari 2017 19:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar na de eerste joh sukkel debiel
Dat gaat niet meer lukken.quote:Op zondag 15 januari 2017 19:42 schreef Catkiller het volgende:
Zou leuker zijn als ze mensen die een recordpoging doen gewoon een ban geven net voordat ze het record inhalen
Ben wel vaak geil ja.quote:Op zondag 15 januari 2017 19:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kkgeile chinees ben je ook he
Je bent weer lekker bezig he.quote:Op zondag 15 januari 2017 19:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou Zosk niet, want die heeft alles in het klein
Ik ga je secretaresse mailen over die camera's in de vrouwenwc'squote:
Lekkel lekkelquote:
Neequote:Op zondag 15 januari 2017 19:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Grapje toch. Dat wisselen van slachtoffer is uit de hand gelopen.
BAMFquote:Op zondag 15 januari 2017 19:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahahaha ja echt keimooi godnondeju zeg
Hier ben ik toch schelequote:Op zondag 15 januari 2017 19:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou, ik zie mijn slachtoffer nergens meer anders
NEEEEEquote:Op zondag 15 januari 2017 19:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ga je secretaresse mailen over die camera's in de vrouwenwc's
Hoe lang is een Chinees.quote:
Bitch Ass Mothel Fuckelquote:
Kijk niet zo nauw johquote:Op zondag 15 januari 2017 19:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
nou is het wel over met zosk pesten hoor
grut meid, ja ik weet niet jeetje... waar heb je zin in?quote:Op zondag 15 januari 2017 19:48 schreef supersof het volgende:
zal ik rijst, sperziebonen, iets van vlees en sate saus eten
of afbakstokbroodje
Agreequote:Op zondag 15 januari 2017 19:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ja, ik houd al op. Maar we hebben jou al zoveel geplaagd, bij CK durf ik het niet en meisjes plagen zoentjes vragen, dus dan blijft er weinig meer overquote:Op zondag 15 januari 2017 19:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |