Jij hebt toch geen baard?quote:Op zondag 15 januari 2017 18:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom publiceer je de foto die ik je net stuur.
jeetje zeg, wat een toestand, nou sterkte hoor... toi toi toiquote:Op zondag 15 januari 2017 18:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Moest dus samenwerken met een zikahoer en ze stuurt mij maar niet haar deel op sinds fucking donderdag terwijl we hadden afgesproken om alles 50/50 te verdelen. En moet morgen verslag inleveren. Kutwijf.
quote:Op zondag 15 januari 2017 18:16 schreef HPLC het volgende:
haha
Ajax heeft nu 40 punten en Feyenoord 45. Toeval na afgelopen week? Dacht het niet
Chai. chickie. Niet zo moeilijk praten hé.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:16 schreef Chai het volgende:
[..]
div[data-member=Opsonisatie] {display:none !important;}
Nee chai please doe dat nou nietquote:Op zondag 15 januari 2017 18:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Benieuwd wat Danny hier van vindt.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:16 schreef HPLC het volgende:
haha
Ajax heeft nu 40 punten en Feyenoord 45. Toeval na afgelopen week? Dacht het niet
Bedankt voor je medelijden, kale knikkerdquote:Op zondag 15 januari 2017 18:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jeetje zeg, wat een toestand, nou sterkte hoor... toi toi toi
quote:Op zondag 15 januari 2017 18:16 schreef Chai het volgende:
[..]
rtquote:Op zondag 15 januari 2017 18:17 schreef TARDIS. het volgende:
Niets mis met enorme inhammen trouwens.
baardjesquote:
bel haar opquote:Op zondag 15 januari 2017 18:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Moest dus samenwerken met een zikahoer en ze stuurt mij maar niet haar deel op sinds fucking donderdag terwijl we hadden afgesproken om alles 50/50 te verdelen. En moet morgen verslag inleveren. Kutwijf.
Rtquote:Op zondag 15 januari 2017 18:17 schreef TARDIS. het volgende:
Alsof zoiets gebeurt van de ene op de andere dagquote:
jouw inhammenquote:Op zondag 15 januari 2017 18:17 schreef TARDIS. het volgende:
ja jeetje zeg, wat enorm vervelend voor je, je snapt dat ik zo tegen je doe omdat je laatst een halve face pic poste en ik nu alles fantastisch vind wat je doetquote:Op zondag 15 januari 2017 18:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bedankt voor je medelijden, kale knikkerd
quote:Op zondag 15 januari 2017 18:17 schreef TARDIS. het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |