Ik note het alleen als het echt als verwensing wordt gebruikt of zo. Kanker jij kanker u kanker wie wat dan ook.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt?
Wat triest.
Ik heb een jaar lang met kanker schelden gewoon toegestaan in de sc. Jij bepaalt toch.
Dat is niet toevallig, God wilde me op de wereld om mongooltjes als jij op hun plek te zettenquote:Op zondag 15 januari 2017 18:17 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Behalve toen jij na een abortus toch ter wereld kwam..
Matige comeback..quote:Op zondag 15 januari 2017 18:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is niet toevallig, God wilde me op de wereld om mongooltjes als jij op hun plek te zetten
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmenquote:Op zondag 15 januari 2017 18:18 schreef GGMM het volgende:
Poll: Als onlogisch niet 4045 posts haalt is zijn recordpoging niets waard!
• Inderdaad
• Nee, dan is het alsnog tof!
• Kingflopland
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
op hoeveel posts zet je inquote:Op zondag 15 januari 2017 18:17 schreef onlogisch het volgende:
haha
Ajax heeft nu 40 punten en Feyenoord 45. Toeval na afgelopen week? Dacht het niet
Ik keek net een beetje scheel naar je UI en dacht dat je een foto van Albert Hoffman erin had staan.quote:
NIET STEMMEN MAAR POSTENquote:Op zondag 15 januari 2017 18:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Als onlogisch niet 4045 posts haalt is zijn recordpoging nie
Je hebt gestemd op: Kingflopland
Scherp je nog je record aan of ga je op een klapstoeltje zitten langs een rotonde waar allemaal verkeersongelukken gebeuren.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Als onlogisch niet 4045 posts haalt is zijn recordpoging nie
Je hebt gestemd op: Kingflopland
Volgens mij is dat niet van invloed.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:21 schreef Sked het volgende:
Straks verwijdert Stijn om 23.45 stiekem een post van onlogisch en wordt het 4044
Ik ben er nog niet over uit.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Scherp je nog je record aan of ga je op een klapstoeltje zitten langs een rotonde waar allemaal verkeersongelukken gebeuren.
Als ie gepost is telt ie mee volgens mij.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:21 schreef Sked het volgende:
Straks verwijdert Stijn om 23.45 stiekem een post van onlogisch en wordt het 4044
Ik moest de beste man googelen, inderdaad raarquote:Op zondag 15 januari 2017 18:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik keek net een beetje scheel naar je UI en dacht dat je een foto van Albert Hoffman erin had staan.
Raar momentje.
Jankebek?quote:Op zondag 15 januari 2017 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jankebek
Als je het doet, doe het dan gewoon goed.
Log uit. Infantiel jong.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jankebek
Als je het doet, doe het dan gewoon goed.
Dat geloof ik.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Even doorblazen tot een uur of 9 in dit tempo, en dan relaxed naar de eindstreep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |