Dat lijkt me niet meer dan logisch nee. Mooi dat jij dat als buitenstaander ook zietquote:Op zondag 15 januari 2017 18:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga tegen één VBL'er in een de leeuwenkooi gaat open, verrast me niet eens meer.
Gefrustreerd dat niemand jouw rug heeft? Iedereen kotst je uit.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga tegen één VBL'er in een de leeuwenkooi gaat open, verrast me niet eens meer.
Hehe. goeie.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ga er maar gewoon keihard overheen Onlo.
En niet over mijn moeder uiteraard.
Iedereen is tegenwoordig VBL? Blij dat ik niet met dat zooitje geassocieerd wordquote:Op zondag 15 januari 2017 18:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Gefrustreerd dat niemand jouw rug heeft? Iedereen kotst je uit.
quote:Op zondag 15 januari 2017 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedereen is tegenwoordig VBL? Blij dat ik niet met dat zooitje geassocieerd word
Weet jij of de MEN mod er is? Ik wil ons geschil namelijk snel uit de wereld hebbenquote:Op zondag 15 januari 2017 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedereen is tegenwoordig VBL? Blij dat ik niet met dat zooitje geassocieerd word
Lijkt me wel. Hoe dik is ie? Viesdik zeker?quote:Op zondag 15 januari 2017 18:11 schreef Saind het volgende:
Half acht eindelijk m'n varken uit de oven
zes uur is wel genoeg toch
Dan donder je toch lekker op?quote:Op zondag 15 januari 2017 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Anderhalve kilo ofzo? Flinke pootquote:Op zondag 15 januari 2017 18:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Hoe dik is ie? Viesdik zeker?
quote:Op zondag 15 januari 2017 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja?quote:Op zondag 15 januari 2017 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik werd hier gehaald door je grote vriend die een link plaatste naar mijn post.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan donder je toch lekker op?Wat doe je hier dan?
Ga je hier een beetje onzeker op zoek naar een discussie om te winnen. Zielepoot.
Over varken gesproken.. Ik ga weer eens een cd'tje van Missy Elliot opzetten..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat was een kleine blunder van me.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:13 schreef Saind het volgende:
Stijn we mogen nog steeds mensen zeggen dat ze op moeten kankeren toch?
Stijn heeft zoveel spijt van die opmerking.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:13 schreef Saind het volgende:
quote:Op zondag 15 januari 2017 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen die issues lekker ergens anders worden uitgepraat dan in de SC?
Op je kop gekregen?quote:Op zondag 15 januari 2017 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat was een kleine blunder van me.
Je kan tegen Nattekat maar beter je mond houden, die is waarschijnlijk achter de schermen nu al ongenadig hard aan het janken om ons te laten bannen.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:13 schreef Saind het volgende:
Kan je reageren op mijn post?quote:Op zondag 15 januari 2017 18:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik werd hier gehaald door je grote vriend die een link plaatste naar mijn post.
Skedquote:Op zondag 15 januari 2017 18:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Je kan tegen Nattekat maar beter je mond houden, die is waarschijnlijk achter de schermen nu al ongenadig hard aan het janken om ons te laten bannen.
Dat hoef je vooral niet als een uitnodiging te zien hoor.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik werd hier gehaald door je grote vriend die een link plaatste naar mijn post.
Ouch.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Technisch gezien had je wel gelijk toch?quote:Op zondag 15 januari 2017 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we het niet weer op de spits drijvenquote:Op zondag 15 januari 2017 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Technisch gezien had je wel gelijk toch?
Technisch gezien, ja. De toon is echter onverbiddelijk.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Technisch gezien had je wel gelijk toch?
Echt?quote:
Toeval bestaat niet.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:17 schreef onlogisch het volgende:
haha
Ajax heeft nu 40 punten en Feyenoord 45. Toeval na afgelopen week? Dacht het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |