Stotterde die ook? Anders is het namelijk niet zielig genoeg om een topic over te maken hè.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:47 schreef Aethereal het volgende:
Ronda Rousey kreeg 3 millie voor minder dan een minuut, hier heb ik nog geen topic over gezien Iwanius.
Dat heb ik nou precies met al die programma's met 'BNers'. Nog nooit van gehoord allemaalquote:Op zondag 15 januari 2017 17:18 schreef BasEnAad het volgende:
Al die winnaars van de Voice daar in dat artikelEcht nog nooit van gehoord die mensen.
Dit.quote:Op zondag 15 januari 2017 17:25 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Dat heb ik nou precies met al die programma's met 'BNers'. Nog nooit van gehoord allemaal
Denk dat zij uiteindelijk minder dan 30% netto op haar rekening er van terug zietquote:Op zondag 15 januari 2017 16:45 schreef Fatoeman het volgende:
Ben wel jaloers eigenlijk. Ff twee uurtjes optreden en je kan een mooie auto kopen
ze smeert de stembanden vast eerst met bavariaquote:Op zondag 15 januari 2017 20:03 schreef haan33 het volgende:
Denken dat mensen stotteren als ze zingen
Ze komt uit de Achterhoek, dus Grolsch. Bovendien ben ik het er mee eens dat 12.500 niet heel veel is. Plus dat Sanne nog wel wat stoers heeft. Genoeg zelfspot en (valse) bescheidenheid, waar ze dankbaar is voor het geen wat ze kan doen. Beter dat dan die Waylon, Froger of Anouk die wel vol van hunzelf zijnquote:Op zondag 15 januari 2017 20:06 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
ze smeert de stembanden vast eerst met bavaria
Je schrijft zoals ze praat.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:43 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Klacht
Ze wordt al jaren door de linkse Grachtengordel elite in stand gehouden en draaft elk jaar op bij Serious Request ( of DWDD of welke NPO reality show en sinds kort bij de commerciële omroep en diens VOH) waar volgens zegge ze niet voor betaalt wordt, alleen is dat alweer niet waar gebleken. Nu blijkt dus hoeveel deze 'zielig' gevonden "miss Montreal" durft te vragen als gage voor bijvoorbeeld 30 minuten ergens optreden. ¤ 12.500,- en dan maar hopen dat ze ook in volzinnen kan praten na het zingen. Tot zover dus het "zielig vinden"van deze BNér. door sommige fokkers.
2975, moet toch te collecteren zijn op fok , om Maan half uurtje te laten komen. ze hoeft geen kleren aan dus dan is misschien zelfs goedkoper!quote:Op zondag 15 januari 2017 16:43 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Klacht
Ze wordt al jaren door de linkse Grachtengordel elite in stand gehouden en draaft elk jaar op bij Serious Request ( of DWDD of welke NPO reality show en sinds kort bij de commerciële omroep en diens VOH) waar volgens zegge ze niet voor betaalt wordt, alleen is dat alweer niet waar gebleken. Nu blijkt dus hoeveel deze 'zielig' gevonden "miss Montreal" durft te vragen als gage voor bijvoorbeeld 30 minuten ergens optreden. ¤ 12.500,- en dan maar hopen dat ze ook in volzinnen kan praten na het zingen. Tot zover dus het "zielig vinden"van deze BNér. door sommige fokkers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |