abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168195870
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 10:18 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Daar tevreden mee zijn :')
Liever nog 10 jaar single en dat ik uiteindelijk een mooie vriendin heb dan nu een relatie met een 1tm4/10
Die jongens zijn zelf ook geen voldoende, dus dan moet je sowieso tevreden zijn met een onvoldoende vriendin. Beter iets dan niets mentaliteit.

Daarnaast ben je aantrekkelijker voor vrouwen als je al bezet bent, om de een of andere reden houden vrouwen van concurrentie. Je kan die 1tm 4/10 dus ook dumpen als je een hoger cijfer tegenkomt.
pi_168195948
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 16:31 schreef ikwordtergekvan het volgende:

[..]

een vrouw met humor, apart
Er bestaan er nog een paar van :')
  maandag 16 januari 2017 @ 17:20:09 #128
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_168195954
Iedereen krijgt wat ie verdient!

Dus forver aloners verdienen niet beter gnagnagnagnagnaaaaaaaaaaa

hahahaha

Ik lach jullie uit

domme mislukte kuthonden

dikke lelijke nerds

gnagnagnagnaaaaaaaaaaaa

ps. ik ben een lekker ding en heb het goed getroffen met mijzelf, heb succes en overvloed op alle gebied

WEES MAAR JALOERS EN HAAT MIJ!!!!!!!!!

Zo.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  maandag 16 januari 2017 @ 17:29:06 #129
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_168196258
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 21:34 schreef PippenScottie het volgende:
Looks zijn overrated.
Vrouwen (ik generaliseer gruwelijk, maar in veel gevallen klopt dit) zijn eerder aangetrokken tot een zelfverzekerde man met humor.
Wel een waarschuwing hierbij: laatst zat ik een turkse pizza te eten ergens, en toen zat er zo'n jochie tegenover mij (met een vriend van 'm) met 2 dames tegenover zich aan tafel. Dat jochie zat toen héél zelfverzekerd te doen, maar op een heel irritante manier. Mijn gevoel was meteen dat dat jochie instructies op internet had gelezen dat ie zelfverzekerd over moest komen bij vrouwen. Nou dus niet op die manier hè!!!!!!!! Die meisjes vonden het ook zichtbaar een sukkel endacht volgens mij: hoe komen we bij deze kneus weg... hoe laat is het? Kunnen we al weg?

Oftewel daar horen heel wat kanttekeningen bij!!!!!
Uiteraard zou ik jullie prima die souplesse van het onberispelijke zelfverzekerde doch natuurlijke gedrag kunnen leren. Maar goed, jullie moeten het nu maar even met deze gratis internettip doen.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  maandag 16 januari 2017 @ 17:33:23 #130
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_168196405
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 16:36 schreef Keep_Walking het volgende:
Zelfmoord een optie?
pi_168196438
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 21:34 schreef PippenScottie het volgende:
zelfverzekerde man met humor.
niet waar, die twee sluiten elkaar namelijk uit.
pi_168197370
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 17:06 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Oh ja het kapsel, dacht dat ik dat ook er in had verwerkt. TS, wees schoon, douche elke dag, haal overtollig neushaar weg, wees een verzorgde vent en vergeet ook geen lekker mannengeurtje op te doen! (Mijn persoonlijke tip: Chanel Bleu of Spice Bomb van Viktor&Rolf). Verder je houding, kijk hoe zelfverzekerde mannen lopen, zitten, kijken. Misschien kan je ook youtube filmpjes daarover vinden.

Nou, misschien dat ik TS en meerdere mannen hiernee heb kunnen helpen. :)
Bleu de Chanel vind ik meer voor formele kleding of in de zomer. In de winter is dan die Spicebomb beter inderdaad, maar daar moet je van houden en niet te dicht ruiken. Als je het geld hebt dan zou ik altijd kiezen voor Creed: Aventus. Dat is mannelijkheid in een flesje, maar kost wel 200 ekkies (dubbel en dwars waard though).

Voor deze periode zou ik Dior Homme Intense of als goedkopere optie CR7 Legacy aanraden en voor de zomerperiode Dior Sauvage, Bleu of Invictus Aqua (wel de Aqua en niet de gewone).
pi_168197567
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 08:54 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Nou nou, en jij bent zeker een gespierde adonis. TS ziet er uit als een normale man.
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 08:54 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Nou nou, en jij bent zeker een gespierde adonis. TS ziet er uit als een normale man.
Normaal als in saai inderdaad.
Radar.
pi_168197590
Waarom quote ik 2 keer, waar is mijn begeleidster...
Radar.
pi_168197600
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 16:50 schreef TheInnocent het volgende:
TS, hier paar praktische tips van mij. Je bent niet dik, dus je kan ergens komen.

- als je suitsupply niet kan betalen, ga ajb even googlen op casual-chic men fashion of preppy look men oid. Kijk hoe de mannen gekleed zijn, welke vorm en kleur trui/ shirt bij jeans bijv. en welke schoenen daaronder. Neem hier serieus de tijd voor en ga dan naar de h&m (of bestel online, en kijk vooral bij premium collection in de sale evt. hangt van je budget af). Je bent 28, dus nette kwaliteit kleding past meer bij je. Let ajb ook op de pasvorm en de goede maat. Dit maakt je al van een 3 een 5 bijv. Koop ajb ook een mooie leren tas die past bij je outfit waar je plastic tasjes in kunnen.
- ga sporten! Krachttraining, creëer zelfvertrouwen! Dit straal je automatisch uit.
- ga op een presenteercursus indien je niet zo'n goede prater bent. Heeft voor veel mensen gewerkt!
- lees je in over vrouwen, wat ze belangrijk vinden en wat ze anders dan mannen maakt.

Begin hier eens mee!
Negeer alles van wat hierboven staat behalve het stukje over sporten/krachttraining.
  maandag 16 januari 2017 @ 18:25:08 #136
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_168197733
Waarom werkt sporten zo goed?
  maandag 16 januari 2017 @ 18:25:44 #137
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_168197751
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 18:20 schreef Linkesoep het volgende:

[..]

[..]

Normaal als in saai inderdaad.
De meerderheid van de bevolking ziet er niet bijzonder spannend uit.
pi_168198146
quote:
5s.gif Op maandag 16 januari 2017 18:25 schreef Villas__Rubin het volgende:
Waarom werkt sporten zo goed?
Fitness is geweldig. Je lichaam verandert er positief door. Het geeft je een goed gevoel en je wordt fitter. Dit alles bij elkaar kan je ook meer zelfvertrouwen geven wat vrouwen ook weer meer waarderen. Kleding komt er beter mee uit en mensen kijken anders naar je. Enige vervelende is wel dat mensen soms ongevraagd aan je armen/borstkas zitten. Uit ervaring kan ik je melden dat vooral mannen deze neiging hebben
pi_168199014
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 18:21 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Negeer alles van wat hierboven staat behalve het stukje over sporten/krachttraining.
Gun het een ander om er beter uit te zien dan jij. :')
pi_168199133
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 18:11 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Bleu de Chanel vind ik meer voor formele kleding of in de zomer. In de winter is dan die Spicebomb beter inderdaad, maar daar moet je van houden en niet te dicht ruiken. Als je het geld hebt dan zou ik altijd kiezen voor Creed: Aventus. Dat is mannelijkheid in een flesje, maar kost wel 200 ekkies (dubbel en dwars waard though).

Voor deze periode zou ik Dior Homme Intense of als goedkopere optie CR7 Legacy aanraden en voor de zomerperiode Dior Sauvage, Bleu of Invictus Aqua (wel de Aqua en niet de gewone).
Dit is wel high level haha, laat TS maar eerst zijn neusharen trimmen. Ik wil wel vorderingen van TS horen (en zien)!
pi_168200173
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 19:01 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Dit is wel high level haha, laat TS maar eerst zijn neusharen trimmen. Ik wil wel vorderingen van TS horen (en zien)!
Hij lijkt me meer te redden dan dat figuur wat begint met een s en eindigt op yndroom :')
pi_168201693
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 11:54 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Je bent PAS 30 en hebt NOG geen vriendin
:* o|O
pi_168202232
https://www.thetrendspott(...)ns-preppy-style.html

Wilde een afbeelding uploaden (mislukte poging), maar misschien kan je wat inspiratie opdoen via deze website.

[ Bericht 80% gewijzigd door TheInnocent op 16-01-2017 20:22:18 ]
  maandag 16 januari 2017 @ 20:32:52 #144
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_168203076
quote:
6s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 08:51 schreef corehype het volgende:
In het uitgaansleven: letterlijk elke chick aanspreken. Kan me niet schelen of ze met haar vriend is of in een groep. Ik drink ook niet omdat ik scherp wil blijven en geen cent uit wil geven als ik niet 100% kans heb om te neuken (zoals bij de hoeren).

Ik ben meerdere keren de club uitgezet, maar dat kan mij niets schelen. Ik kom uit een omgeving waar de meerderheid van mijn vrienden tegen de 30 is en nog steeds maagd. Er is een overschot aan pik en mij boeit het niet of ik 30, 40 of 50 keer afgewezen word op een avond en direct voor een chick die me net heeft afgewezen haar vriendin open.

Ken zo maten die 30 chicks op een jaar neuken. Het boeit hen letterlijk niet wat anderen over hen denken en terecht; als een chick haar kut niet wil openen voor de een, doet ze het wel voor een ander. Dus waarom niet gelijk door naar de volgende?
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_168205337
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 19:01 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ben een liefhebber :@
  Redactie Frontpage / Sport maandag 16 januari 2017 @ 21:57:01 #146
426493 crew  PippenScottie
pi_168206982
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 17:29 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Wel een waarschuwing hierbij: laatst zat ik een turkse pizza te eten ergens, en toen zat er zo'n jochie tegenover mij (met een vriend van 'm) met 2 dames tegenover zich aan tafel. Dat jochie zat toen héél zelfverzekerd te doen, maar op een heel irritante manier. Mijn gevoel was meteen dat dat jochie instructies op internet had gelezen dat ie zelfverzekerd over moest komen bij vrouwen. Nou dus niet op die manier hè!!!!!!!! Die meisjes vonden het ook zichtbaar een sukkel endacht volgens mij: hoe komen we bij deze kneus weg... hoe laat is het? Kunnen we al weg?

Oftewel daar horen heel wat kanttekeningen bij!!!!!
Uiteraard zou ik jullie prima die souplesse van het onberispelijke zelfverzekerde doch natuurlijke gedrag kunnen leren. Maar goed, jullie moeten het nu maar even met deze gratis internettip doen.
Arrogant is niet hetzelfde als zelfverzekerd. Integendeel zelfs.

Bij zelfverzekerdheid hoort ook weten wat je niet kunt en een beetje zelfspot.
My friends all drive horses
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')