niet me jou neequote:Op zondag 15 januari 2017 17:45 schreef 0906 het volgende:
[..]
Alsof vrouwen gratis met je naar bed gaan
Kan jij hem als jong hertje niet een handje helpen?quote:Op zondag 15 januari 2017 18:12 schreef LLgetikt het volgende:
gewoon gaan flirten met de ladies
dan komt het goed
Nee.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Kan jij hem als jong hertje niet een handje helpen?
Hij moet zichzelf helpen daar kan ik niks aan bijdragenquote:
Dat slaat helemaal nergens op als je zelf een vrouw bent en zijn probleem is dat hij geen chick heeft om te duwen. Als je horloge een batterij nodig heeft dan ga je toch ook niet naar de bibliotheek om te lezen over batterijen?quote:Op zondag 15 januari 2017 18:18 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Hij moet zichzelf helpen daar kan ik niks aan bijdragen
Hoezo slaat het nergens op jij vraagt me wat ik geef er antwoord op en dan slaat het nergens op blijkbaarquote:Op zondag 15 januari 2017 18:21 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat slaat helemaal nergens op als je zelf een vrouw bent en zijn probleem is dat hij geen chick heeft om te duwen. Als je horloge een batterij nodig heeft dan ga je toch ook niet naar de bibliotheek om te lezen over batterijen?
Soms vergeet ik wel eens dat je het IQ hebt van een goudvisquote:Op zondag 15 januari 2017 18:23 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Hoezo slaat het nergens op jij vraagt me wat ik geef er antwoord op en dan slaat het nergens op blijkbaar. Is zoals het is.
Ik snap niet wat je bedoelt iig wat ''vrouw'' daarmee te maken heeft nadat je me die vraag stelt en ik antwoord gaf dus.
Bedankt prima johquote:Op zondag 15 januari 2017 18:25 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Soms vergeet ik wel eens dat je het IQ hebt van een goudvis
broeder kan je wat concreter zijnquote:Op zondag 15 januari 2017 18:10 schreef Azpilicueta het volgende:
Wees juist blij. Alleen zijn is een zegen. Dat leer je heel snel wanneer je werkt met mensen.
quote:Op zondag 15 januari 2017 16:24 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
gaat het nog goedkomen? ben bijna 30
Wat wil je weten mijn vriend? Met mensen komt er alleen maar gezeik en ze zijn doorgaans zo onbetrouwbaar als de pest. Maken van hun probleem jouw probleem als het even kanquote:Op zondag 15 januari 2017 18:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
broeder kan je wat concreter zijn
Man man man wat een treurnis om dit zo te zien zittenquote:Op zondag 15 januari 2017 19:27 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
misschien wat minder plastic tassen bij je hebben
Deze man kent net als hij jullie moeders kentquote:Op zondag 15 januari 2017 19:47 schreef Handleiding het volgende:
Cherrycoke is ook voor homo's trouwens.
foto van 10 jaar geledenquote:Op zondag 15 januari 2017 19:27 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
misschien wat minder plastic tassen bij je hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |