Meer de fout van Sanchez in de dekking en Viergever in de opbouwquote:Op zondag 15 januari 2017 15:59 schreef hafcfan het volgende:
Viergever en Sinkgraven nergens te bekennen.
Gras is groen
Dan maar Dijks erin .quote:Op zondag 15 januari 2017 15:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sink dan, hele linkerkant open en hij een beetje hardlopen
Bananen zijn krom.quote:Op zondag 15 januari 2017 15:59 schreef hafcfan het volgende:
Viergever en Sinkgraven nergens te bekennen.
Gras is groen
Veltman links, RW LB en tete RB. Dromen mag.quote:Op zondag 15 januari 2017 15:59 schreef Kopsterk het volgende:
Ik wil Riedewald. Maar dat roep ik al vrij lang
Hadden er 45 moeten zijn.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:02 schreef PizzaGeit het volgende:
Dit Ajax is zo slechtHoe hebben die nog 40 punten gehaald?
Dan speelt Ajax weer op gewoon gras. Wordt dus een eitje voor Ajax.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:04 schreef Zorro het volgende:
Utrecht wrijft zich al in de handjes bij het zien van deze wedstrijd.
Dat denken we bij Feyenoord al het hele seizoen Hansquote:Op zondag 15 januari 2017 16:05 schreef PizzaGeit het volgende:
Holy shit, dit geluk moet toch een keer voorbij zijn![]()
Zou ik ook denken, maar voorlopig zit het nog steeds mee voor Feyenoord.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:05 schreef PizzaGeit het volgende:
Holy shit, dit geluk moet toch een keer voorbij zijn![]()
Die promo van Fox danquote:
Okquote:Op zondag 15 januari 2017 16:03 schreef StarGazer het volgende:
Ajax kan geen doelpuntjes maken na 75 min
Genoeg.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:07 schreef Smoofie het volgende:
Heeft dolberg uberhaupt een balcontact gehad?
quote:Op zondag 15 januari 2017 16:07 schreef Kopsterk het volgende:
MAROKKAANSE BONDSCOACH![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
Omdat alleen pauperclubs polletjes hebben.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:07 schreef napoleonfour het volgende:
waarom zou je van 't hart opstellen na dat 'polletjes' incident van een seizoen geleden.
Niet zolang Feyenoord blijft winnen hequote:Op zondag 15 januari 2017 16:07 schreef Mani89 het volgende:
Zien we hier de aanstaande kampioen aan het werk?
contractueel vastgelegdquote:Op zondag 15 januari 2017 16:08 schreef Pascalus het volgende:
Van der Hart blundert wel vaker tegen Ajax.
Eerst toen hij nog bij GAE speelde, nu weer. En hij denkt dat het niet opvalt...quote:Op zondag 15 januari 2017 16:07 schreef Sunri5e het volgende:
vd Hart hoopte toch ooit nog op een terugkeer naar Ajax?
Komt wel weer goed met je clubje johquote:Op zondag 15 januari 2017 16:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat alleen pauperclubs polletjes hebben.
Hij is gewoon slecht.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:08 schreef Pascalus het volgende:
Van der Hart blundert wel vaker tegen Ajax.
Het voetbal is vandaag in elk geval een stuk beter dan de eerste seizoenshelft.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Komt wel weer goed met je clubje joh
Als je Hervé Renard bedoelt dan zal ik jou eens uit de droom helpen dat het een Fransman is. Hij is Bondscoach van Marokko maar geen Marokkaanse bondscoach.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:07 schreef Kopsterk het volgende:
MAROKKAANSE BONDSCOACH![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
MAROKKAANSE BONDSCOACH
![]()
![]()
vooral fysiek ook echt veel beter dan ik had verwacht.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:09 schreef Kopsterk het volgende:
Best leuk om Kluivert aan het werk te zien
Niemand die vrijliep dus hij moest wel zelf. Prima gedaan door hem.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:09 schreef Mansjester het volgende:
Ziyech is echt overschat, dit doelpunt was ook mazzel. Eigenlijk dramatisch uitgespeeld
Kopsterk heeft de gangbang filmpjes gevonden.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:09 schreef Kopsterk het volgende:
Best leuk om Kluivert aan het werk te zien
Bedankt hansquote:Op zondag 15 januari 2017 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse moet de laatste tien minuten verder met tien man. Lewis Baker krijgt rood voor het van achteren neertrappen van Dejan Trajkovski.
LOL.
Hij is de coach van de bond van Marokko, dus de Marokkaanse bondscoach.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:10 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Als je Hervé Renard bedoelt dan zal ik jou eens uit de droom helpen dat het een Fransman is. Hij is Bondscoach van Marokko maar geen Marokkaanse bondscoach.
Dat klopt. Maar het is geen Marokkaanse bondscoach.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij is de coach van de bond van Marokko, dus de Marokkaanse bondscoach.
Liepen twee man mee. Of hij geeft hem goed af of schiet hem goed binnen. Dit was meer geluk dan wijsheidquote:Op zondag 15 januari 2017 16:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Niemand die vrijliep dus hij moest wel zelf. Prima gedaan door hem.
Klopt. En slecht keeperswerk.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Liepen twee man mee. Of hij geeft hem goed af of schiet hem goed binnen. Dit was meer geluk dan wijsheid
Als ik hem zie moet ik altijd aan Menzo denken.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Negers kan je niet vertrouwen als keeper
Lucky Feyenoord ook altijd...quote:Op zondag 15 januari 2017 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Mist 'ie waarschijnlijk ook nog VIT-FEY.
Auxerre gaat helaas degraderenquote:Op zondag 15 januari 2017 16:12 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Als ik hem zie moet ik altijd aan Menzo denken.
Is een beetje gaan zweven nadat Barcelona interesse in hem toonde.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij is de laatste wedstrijden sowieso dramatisch
Barcelona heeft al sinds vorig jaar interesse in hemquote:Op zondag 15 januari 2017 16:15 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Is een beetje gaan zweven nadat Barcelona interesse in hem toonde.
quote:Op zondag 15 januari 2017 16:16 schreef Brammess het volgende:
[..]
Barcelona heeft al sinds vorig jaar interesse in hem
Je bent absoluut niet de enigequote:Op zondag 15 januari 2017 16:18 schreef Sunshineboy het volgende:
Peter Bosz doet het toch maar met zijn team. Ik heb eigenlijk wel vertrouwen in hem als trainert/coach, maar aan dit topic te zien ben ik de enige...
Wat hij zegt klopt gewoon hoor. Overigens wel voor het B-team, dat terzijdequote:
Het spel is nog steeds niet geweldig.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:18 schreef Sunshineboy het volgende:
Peter Bosz doet het toch maar met zijn team. Ik heb eigenlijk wel vertrouwen in hem als trainert/coach, maar aan dit topic te zien ben ik de enige...
Ik ook hoor. Speelt met Ajax tig keer leuker dan De Boer ooit deed en haalt meer of evenveel punten.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:18 schreef Sunshineboy het volgende:
Ja. Dolberg nog even een NL paspoort geven.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:18 schreef Scrummie het volgende:
Ah, de Kluivert hype is ook begonnen. Moet ie al in Oranje?
Het is een schande dat hij daar nog niet in zitquote:Op zondag 15 januari 2017 16:18 schreef Scrummie het volgende:
Waar zie jij een hype?quote:Op zondag 15 januari 2017 16:18 schreef Scrummie het volgende:
Het erge is, vanavond bij Studio Voetbal roepen ze zoiets serieus.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is een schande dat hij daar nog niet in zit
(voor degenen die dit wat lastig vinden: dit betreft satire)
Ach ja, Studio Voetbal, daar noem je me watquote:Op zondag 15 januari 2017 16:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het erge is, vanavond bij Studio Voetbal roepen ze zoiets serieus.
Dit was toch een goede actiequote:Op zondag 15 januari 2017 16:18 schreef Scrummie het volgende:
Precies dit. Het voetbal onder de Boer kon ik echt niet meer aan met 88 minuten slaapvoetbal per wedstrijd.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Speelt met Ajax tig keer leuker dan De Boer ooit deed en haalt meer of evenveel punten.
Ajacieden houden gewoon van zeuren.
Dat zeg ik, Oranje in!quote:Op zondag 15 januari 2017 16:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De hype zelf is wel gewoon terecht, speelt gewoon een ontzettend goede wedstrijd verder.
Hij zegt letterlijk dat we niet te vroeg moeten beoordelen maar dat het hem wel bekoor. Geen woord van gelogen toch? Hij speelde best wel goed namelijk.quote:
Waarom doe je zo kinderachtig? Mag er niet gepraat worden over een speler die goed debuteerde? Zit dat gelijk zo diep?quote:
Je praat maar raak.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom doe je zo kinderachtig? Mag er niet gepraat worden over een speler die goed debuteerde? Zit dat gelijk zo diep?
Ja, dat dus. Raar dat Scrummie zo subjectief luistert.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:24 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hij zegt letterlijk dat we niet te vroeg moeten beoordelen maar dat het hem wel bekoor. Geen woord van gelogen toch? Hij speelde best wel goed namelijk.
Dat ben ik met je eens GGMMquote:Op zondag 15 januari 2017 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed argument. Erg zielig hoe jij je hier gedraagt.
quote:Op zondag 15 januari 2017 16:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De hype zelf is wel gewoon terecht, speelt gewoon een ontzettend goede wedstrijd verder.
"We" kunnen toch gewoon zeggen dat hij een prima potje speelde?quote:
Ik zie niet in waarom niet.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
"We" kunnen toch gewoon zeggen dat hij een prima potje speelde?
Dat doen er wel meerquote:Op zondag 15 januari 2017 16:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
"We" kunnen toch gewoon zeggen dat hij een prima potje speelde?
quote:Op zondag 15 januari 2017 16:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat je dan wil zeggen
Dat we niet moeten hypen. Zoals die vent wilde .quote:Op zondag 15 januari 2017 16:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat je dan wil zeggen
Volgens mij zie ik hier niemand echt hypen en iedereen gewoon roepen dat hij een goede wedstrijd speelde, maargoedquote:Op zondag 15 januari 2017 16:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat we niet moeten hypen. Zoals die vent wilde .
Ja, maar het is en ajacied, dus dan mag dat niet. Dan is het hypen.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik hier niemand echt hypen en iedereen gewoon roepen dat hij een goede wedstrijd speelde, maargoed
en ajaciedquote:Op zondag 15 januari 2017 16:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar het is en ajacied, dus dan mag dat niet. Dan is het hypen.
quote:Op zondag 15 januari 2017 16:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Okequote:Op zondag 15 januari 2017 16:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik hier niemand echt hypen en iedereen gewoon roepen dat hij een goede wedstrijd speelde, maargoed
quote:Op zondag 15 januari 2017 16:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Negers kan je niet vertrouwen als keeper
Mja, dan lees ik die post net even wat anders dan jijquote:
Spuit 11.quote:
FOX heeft niet voor niks die dure rechten gekocht.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:22 schreef Brammess het volgende:
Waarom krijgen we updates van die graf Ebola Cup?
Oh.. Never mind.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik had een bijbaantje als postbode, dan moest je pas veel lopen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:31 schreef Shadowkid053 het volgende:
Mijn vriendin hoopt dat het zo rust is. Net terug van werk en mijn voeten... Vies smerig.
Ik geloof de durbie tussen Twente en Heracles, maar ik zat niet zo goed op te lettenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over de reserve rechtsback van Excelsior?
Klaas wie?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:11 schreef opperkleurder het volgende:
Van Klaasgod naar de Steppe van Sittard was wel een overgang.
Ah. Ik zag hem af en toe wel voorbijkomen met het zappen, maar bepaald niet intensief naar het programma gekeken deze editiequote:
"Hij gemist"quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
En hij gemist een geweldige kans na een geweldige assist van Kuwas.
Vermeij kan niet voetballen, maar de commentator denkt dat hij hem gewoon beroerd raakt.
Is toch al ruim een maand geleden. Het is CRISIS in Enschede.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
''Is dit dan Twente op weg naar de eerste overwinning sinds 11 december?''
Gast, twee wedstrijden niet winnen doen over laten komen als 88 jaar. Bij FOX kan het.
Ik hoop nog steeds dat FOX Sports Nederland failliet gaatquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Gast, twee wedstrijden niet winnen doen over laten komen als 88 jaar. Bij FOX kan het.
Wat is het dan wel niet in Den Haagquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is toch al ruim een maand geleden. Het is CRISIS in Enschede.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Wij wonnen nog de laatste wedstrijd voor de winterstop.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat FOX Sports Nederland failliet gaat
[..]
Wat is het dan wel niet in Den HaagApocalyps?
In een oefenwedstrijd tegen laakkwartier?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wij wonnen nog de laatste wedstrijd voor de winterstop.
De ADO vrouwen tellen niet meequote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wij wonnen nog de laatste wedstrijd voor de winterstop.
18 dec. - Eredivisiequote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In een oefenwedstrijd tegen laakkwartier?
Dat was geen voetbalwedstrijdquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
18 dec. - Eredivisie
ADO
1 - 0
VS
Sparta
Kan het me niet herinneren, zal wel wat zeggen maar ik gun het je oprecht.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
18 dec. - Eredivisie
ADO
1 - 0
VS
Sparta
Enige lichtpuntje in een hele donkere tijd.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan het me niet herinneren, zal wel wat zeggen maar ik gun het je oprecht.
Niks d'r van.quote:
Zie je het somber in tegen PEC? Heel bijzonder zijn ze ook nietquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Enige lichtpuntje in een hele donkere tijd.
Durf je volgende week tegen Ajax wel te kijken of ga je een bierproeverij organiseren?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Enige lichtpuntje in een hele donkere tijd.
Ik zie wel kansen, tegen clubs als PEC moeten we de punten halen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zie je het somber in tegen PEC? Heel bijzonder zijn ze ook niet
Die slachten ons af, desondanks denk ik wel te gaan kijken.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Durf je volgende week tegen Ajax wel te kijken of ga je een bierproeverij organiseren?
Die winst van 2010/11 is en blijft een lucky shot.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die slachten ons af, desondanks denk ik wel te gaan kijken.
Goering was lui.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:45 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Nazi Duitsland had ook WO II ook dik verdiend moeten winnen.
Of we maken het Ajax lastig of we worden weggespeeld. Een tussenweg is er niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die winst van 2010/11 is en blijft een lucky shot.
Die pot van vorig jaar was wel heerlijk bizar slecht.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Of we maken het Ajax lastig of we worden weggespeeld. Een tussenweg is er niet.
Ik was altijd bang als Edouard Duplan speelde, die was altijd viesgoed tegen Ajaxquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die pot van vorig jaar was wel heerlijk bizar slecht.
Ik ging dan vaak met een vriend van mij die voor Ajax is naar een pub hier. Maar toevallig zie ik hem morgen, volgende week heeft hij al iets anders volgens mij.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die pot van vorig jaar was wel heerlijk bizar slecht.
Die was alleen in 2010/11 goed voor het laatst maar dat is lachwekkend opgehyped.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik was altijd bang als Edouard Duplan speelde, die was altijd viesgoed tegen Ajax
Ik vind Duplan een bovengemiddeld goede speler in de Eredivisie en een van de beste bij ons.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die was alleen in 2010/11 goed voor het laatst maar dat is lachwekkend opgehyped.
ADO was nog het dichtst in de buurt in 2013/14 toen PSV-FEY tegelijkertijd was.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ging dan vaak met een vriend van mij die voor Ajax is naar een pub hier. Maar toevallig zie ik hem morgen, volgende week heeft hij al iets anders volgens mij.
Tegen Ajax bedoel ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind Duplan een bovengemiddeld goede speler in de Eredivisie en een van de beste bij ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |