Ik was sceptisch over de controllers, maar vind juist dat ze erg gaaf uitpakken. Geweldig hoe ze met 1 controller je een wii/nunchuck geven, een standaard controller en de controller voor aan een tablet. Dat gecombineerd met nieuwe rumble pack - best impressive.quote:Op maandag 16 januari 2017 16:35 schreef Elan het volgende:
Eigenlijk is de Switch gewoon een soort Nvidia Shield, maar dan met eigen library. Die controllers zijn ronduit lachwekkend. Komt er nou ook nog een nieuwe 3DS uit, want dat heb ik even gemist?
Hoop dat Nintendo weer een keer met een échte console komt, eentje die zich qua kracht kan meten met de grote jongens. Al heb ik die hoop inmiddels wel opgegeven.
En hoe is dit anders op oudere Nintendo consoles en andere consoles?quote:Op maandag 16 januari 2017 16:57 schreef Elan het volgende:
Die pro controller lijkt wel chill te zijn, maar die moet je er dan zelf wel bij kopen. Voor 65 euro.
Extra setje JoyCon controllers, 75 euro. Of een losse, 50 euro.
Portable Charger Grip, 30 euro. Met 4 man Mario Kart zit je dus al rond de 550-600 euro.
Zijn wel heel erg gericht op motion-play, als je daar schijt aan hebt (zoals waarschijnlijk de meeste mensen anno 2017) ben je een godsvermogen kwijt aan extra controllers. 65 euro voor de pro is vrij prijzig als je het vergelijkt met de andere consoles. Terwijl juist bij Nintendo het offline multiplayer aspect met vrienden thuis belangrijk is ( Mario Kart, Smash bro's, Fifa komt er nu ook bij etc)quote:Op maandag 16 januari 2017 16:58 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik was sceptisch over de controllers, maar vind juist dat ze erg gaaf uitpakken. Geweldig hoe ze met 1 controller je een wii/nunchuck geven, een standaard controller en de controller voor aan een tablet. Dat gecombineerd met nieuwe rumble pack - best impressive.
Volgens mij is de kracht van de console best prima - ik ga 'm kopen voor on the go. Wil graag wat zwaardere games kunnen spelen dan bv. een 3DS kan en ik reis relatief veel. Dit is ideaal voor mij.
Goed idee! Zeg maar dag tegen innovatie op consolegebied.quote:Op maandag 16 januari 2017 16:39 schreef ems. het volgende:
Nintendo moet juist nokken met consoles maken en zich beperken tot games en eventueel pure handhelds
quote:Op maandag 16 januari 2017 17:10 schreef chibibo het volgende:
[..]
Goed idee! Zeg maar dag tegen innovatie op consolegebied.
Nee joh. Een extra setje Joycons en je kunt al met zijn vieren karten.quote:Op maandag 16 januari 2017 16:57 schreef Elan het volgende:
Die pro controller lijkt wel chill te zijn, maar die moet je er dan zelf wel bij kopen. Voor 65 euro.
Extra setje JoyCon controllers, 75 euro. Of een losse, 50 euro.
Portable Charger Grip, 30 euro. Met 4 man Mario Kart zit je dus al rond de 550-600 euro.
quote:Op maandag 16 januari 2017 16:47 schreef Elan het volgende:
"This is what the Wii U should've been. Unfortunately, it's not 2012 anymore"
lol
quote:On whether Wii U was a failure…
I don’t recall who said it but, one of our executives said something similar — I think it might have been Mr. Miyamoto, the last time he was here in New York, where he made the comment “I hope consumers look back at Wii U as a necessary step, in order to get to Nintendo Switch.” Which is another way of saying what you did.
Technisch gezien heb je gelijk.quote:Op maandag 16 januari 2017 17:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee joh. Een extra setje Joycons en je kunt al met zijn vieren karten.
Dan moeten we hem toch eerst even bevingeren.quote:Op maandag 16 januari 2017 18:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Technisch gezien heb je gelijk.
Lijkt me wel vrij kut, qua (hand)comfort dan.
Vooral bij zo'n intense game.
GameCube controllers zijn de beste controllers ooitquote:Op maandag 16 januari 2017 19:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan moeten we hem toch eerst even bevingeren.
Op de Wii waren de gamecube controllers nog steeds zo chill.
QFT.quote:Op maandag 16 januari 2017 21:41 schreef AMDB het volgende:
[..]
GameCube controllers zijn de beste controllers ooit
Hij mag zijn muur wel is repareren.quote:
Als ik de reviewer goed begrijp, om het maar even metaforisch uit te drukken:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |