quote:Op zondag 15 januari 2017 21:20 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik geloof dat ik wat gemist heb?
dat moet je er dan weer apart bijkopen das dan wel weer jammerquote:
Inderdaad nogal een klein dingetje...quote:Op zondag 15 januari 2017 21:07 schreef cherrycoke het volgende:
ik ben bang dat die switch controller zo klein is
[ afbeelding ]
ik denk persoonlijk dat dit ook meer voor mij wat gaat wordenquote:Op zondag 15 januari 2017 21:28 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ik koop dan toch liever de pro controller.
Die heb ik ook in bestelling staan ja. Voor WiiU nooit gekocht maar nu ga ik er direct een halen.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:28 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ik koop dan toch liever de pro controller.
Ik heb deze dagen al vaker tegen mensen gezegd:quote:Op zondag 15 januari 2017 21:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die heb ik ook in bestelling staan ja. Voor WiiU nooit gekocht maar nu ga ik er direct een halen.
330+65+60, das net zoveel als ik voor de PS4 uitgaf op launch en die is niet portable!
The Legend of Zelda Breath of Wild Masters Edition 120 euroquote:Op zondag 15 januari 2017 21:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die heb ik ook in bestelling staan ja. Voor WiiU nooit gekocht maar nu ga ik er direct een halen.
330+65+60, das net zoveel als ik voor de PS4 uitgaf op launch en die is niet portable!
kan hier in Nederland niet toch?quote:Op zondag 15 januari 2017 21:34 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
The Legend of Zelda Breath of Wild Masters Edition 120 euro
ding is regiovrij, dus wat houd je tegenquote:Op zondag 15 januari 2017 21:35 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
kan hier in Nederland niet toch?
Ik heb de special edition besteld, 90 euro
Nah, ik ga voor de gewone versie.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:34 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
The Legend of Zelda Breath of Wild Masters Edition 120 euro
Op dit moment de voorraden, aangezien alles al uitverkocht isquote:Op zondag 15 januari 2017 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
ding is regiovrij, dus wat houd je tegen
idem. Twijfelde nog even, maar fuck itquote:Op zondag 15 januari 2017 21:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nah, ik ga voor de gewone versie.
Sorry!Hij doet niet normaal. ik uit kritiek op botw en en dan zou hyrule Warriors tof zijn voor mij? Dat zijn helemaal bagger games.quote:
Zat mensen hier die negatief of sceptisch zijn. Maar jij hebt zeker nooit grote open world spellen gespeeld?quote:Op zondag 15 januari 2017 23:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sorry!Hij doet niet normaal. ik uit kritiek op botw en en dan zou hyrule Warriors tof zijn voor mij? Dat zijn helemaal bagger games.
Je mag echt niks negatiefs zeggen over ninty hier of wel
Dat zou je denken. Wat ik me meteen af zou vragen is: hoe zit het met garantie? En is het verschil in prijs (waar de kosten voor extra adapter nog van af gaan, geen idee of dat een proprietary Nintendo adapter wordt) überhaupt de moeite waard. En dat voor een mager aantal tientjes.quote:Op maandag 16 januari 2017 00:55 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ik ga in mei naar Japan. En wil dan de switch kopen in tokyo.
Want: 29,980.00 JPY = 246.14 EUR.
Ik hoef dan toch alleen een nieuwe stroomkabel te kopen?
(Ook geen verdere belasting over heen etc. In het vliegtuig)
Jawel, maar die zien er niet zo leeg uit als deze wereld.quote:Op zondag 15 januari 2017 23:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zat mensen hier die negatief of sceptisch zijn. Maar jij hebt zeker nooit grote open world spellen gespeeld?
Voor mij maken die paar tientjes wel verschil omdat ik student ben en ik overal de prijs van 330 euro zie. (Moet ook nog een tv kopen etcquote:Op maandag 16 januari 2017 01:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zou je denken. Wat ik me meteen af zou vragen is: hoe zit het met garantie? En is het verschil in prijs (waar de kosten voor extra adapter nog van af gaan, geen idee of dat een proprietary Nintendo adapter wordt) überhaupt de moeite waard. En dat voor een mager aantal tientjes.
Watt van de adapter? Wut?quote:Op maandag 16 januari 2017 01:06 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Voor mij maken die paar tientjes wel verschil omdat ik student ben en ik overal de prijs van 330 euro zie. (Moet ook nog een tv kopen etc)
Maar ik maak me vooral zorgen om de douane en de watt van de adapter.
Ik bedoel stroomkabel.quote:
Ohhh. Je bedoelt volt. Iets compleet anders. Tevens is dat hier 230 en daar 100, maar oke.quote:Op maandag 16 januari 2017 01:16 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik bedoel stroomkabel.![]()
Maar dat hier normaal 200 watt is en daar 120.
En dat een Europese kabel niet werkt.
Dus tenzij je heel veel dingen meeneemt en over die 430 gaat, hoef je niets te betalen.quote:Wanneer betaal ik geen belasting voor producten die ik meeneem?
U mag belastingvrij meenemen:
producten die u deze reis kocht buiten de EU; als de totale waarde ¤ 430 of lager is
1 liter sterke drank, whisky bijvoorbeeld, of 2 liter wijn of 16 liter bier
200 sigaretten of 250 gram shag of 50 sigaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |