Bedankt, vriendquote:Op zondag 15 januari 2017 15:22 schreef scrupuleus het volgende:
Niks mis met benen scheren hoor hans, laat ze maar lullen.
willing to sacrificequote:
HPLC is een vent hequote:Op zondag 15 januari 2017 15:22 schreef scrupuleus het volgende:
Je had zijn Radler in zijn anus moeten stoppenquote:Op zondag 15 januari 2017 15:22 schreef HPLC het volgende:
Zat laatst met zo'n praatjesmaker in zo'n huisje tijdens een reis, had ie het constant over bier en zuipen en komt ie later met Radler aanzetten. Dan heb je het bij mij gewoon voorgoed verkloot.
De achterkant van de bovenbenen.quote:
idd kan er ook geen zaad in blijven hangen.quote:Op zondag 15 januari 2017 15:22 schreef scrupuleus het volgende:
Vervelend is datquote:Op zondag 15 januari 2017 15:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
idd kan er ook geen zaad in blijven hangen.
Beter dan de trossen aambeien Kurovski-stylequote:Op zondag 15 januari 2017 15:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
De achterkant van de bovenbenen.
En, ja en rug. Complete trossen WCH-style.
Ik ben wel aan het ovuleren hoor. Allemaal bloed uit m'n kutje hihi vind je niet erg toch.quote:Op zondag 15 januari 2017 15:22 schreef Montelly het volgende:
Zin om sushi van Noel z'n lichaam te eten.
Ik heb het in zijn oog gedaan. 'kijk eens goed, dit is geen bier'quote:Op zondag 15 januari 2017 15:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je had zijn Radler in zijn anus moeten stoppen
Hihihiquote:Op zondag 15 januari 2017 15:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ben wel aan het ovuleren hoor. Allemaal bloed uit m'n kutje hihi vind je niet erg toch.
Spijzenswaardige pus.quote:Op zondag 15 januari 2017 15:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Beter dan de trossen aambeien Kurovski-style
nou nouquote:Op zondag 15 januari 2017 15:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb het in zijn oog gedaan. 'kijk eens goed, dit is geen bier'
aanlengen met een beetje sojasaus hmhmhmmmmmquote:Op zondag 15 januari 2017 15:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ben wel aan het ovuleren hoor. Allemaal bloed uit m'n kutje hihi vind je niet erg toch.
Hij zei gister dat je niet kon autorijden.quote:Op zondag 15 januari 2017 15:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, soms. Dan ben ik nieuwsgierig wat Noel jullie allemaal vertelt.
ik las dat je mij mistequote:Op zondag 15 januari 2017 15:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij zei gister dat je niet kon autorijden.
Na 1 meter de auto af laten slaan jaquote:Op zondag 15 januari 2017 15:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij zei gister dat je niet kon autorijden.
Uitstekend gehandeld Hans Pieter Cornelis Leon!quote:Op zondag 15 januari 2017 15:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb het in zijn oog gedaan. 'kijk eens goed, dit is geen bier'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |