Bedankt, vriendquote:Op zondag 15 januari 2017 15:22 schreef scrupuleus het volgende:
Niks mis met benen scheren hoor hans, laat ze maar lullen.
willing to sacrificequote:
HPLC is een vent hequote:Op zondag 15 januari 2017 15:22 schreef scrupuleus het volgende:
Je had zijn Radler in zijn anus moeten stoppenquote:Op zondag 15 januari 2017 15:22 schreef HPLC het volgende:
Zat laatst met zo'n praatjesmaker in zo'n huisje tijdens een reis, had ie het constant over bier en zuipen en komt ie later met Radler aanzetten. Dan heb je het bij mij gewoon voorgoed verkloot.
De achterkant van de bovenbenen.quote:
idd kan er ook geen zaad in blijven hangen.quote:Op zondag 15 januari 2017 15:22 schreef scrupuleus het volgende:
Vervelend is datquote:Op zondag 15 januari 2017 15:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
idd kan er ook geen zaad in blijven hangen.
Beter dan de trossen aambeien Kurovski-stylequote:Op zondag 15 januari 2017 15:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
De achterkant van de bovenbenen.
En, ja en rug. Complete trossen WCH-style.
Ik ben wel aan het ovuleren hoor. Allemaal bloed uit m'n kutje hihi vind je niet erg toch.quote:Op zondag 15 januari 2017 15:22 schreef Montelly het volgende:
Zin om sushi van Noel z'n lichaam te eten.
Ik heb het in zijn oog gedaan. 'kijk eens goed, dit is geen bier'quote:Op zondag 15 januari 2017 15:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je had zijn Radler in zijn anus moeten stoppen
Hihihiquote:Op zondag 15 januari 2017 15:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ben wel aan het ovuleren hoor. Allemaal bloed uit m'n kutje hihi vind je niet erg toch.
Spijzenswaardige pus.quote:Op zondag 15 januari 2017 15:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Beter dan de trossen aambeien Kurovski-style
nou nouquote:Op zondag 15 januari 2017 15:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb het in zijn oog gedaan. 'kijk eens goed, dit is geen bier'
aanlengen met een beetje sojasaus hmhmhmmmmmquote:Op zondag 15 januari 2017 15:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ben wel aan het ovuleren hoor. Allemaal bloed uit m'n kutje hihi vind je niet erg toch.
Hij zei gister dat je niet kon autorijden.quote:Op zondag 15 januari 2017 15:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, soms. Dan ben ik nieuwsgierig wat Noel jullie allemaal vertelt.
ik las dat je mij mistequote:Op zondag 15 januari 2017 15:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij zei gister dat je niet kon autorijden.
Na 1 meter de auto af laten slaan jaquote:Op zondag 15 januari 2017 15:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Uitstekend gehandeld Hans Pieter Cornelis Leon!quote:Op zondag 15 januari 2017 15:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb het in zijn oog gedaan. 'kijk eens goed, dit is geen bier'
Dat weet ik.quote:Op zondag 15 januari 2017 15:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
wrm toen wel en nu niet meer zo?quote:
quote:Op zondag 15 januari 2017 15:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Na 1 cm de auto af laten slaan ja
Was wel 2-0 net voor Feijenoord.quote:Op zondag 15 januari 2017 15:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaquote:Op zondag 15 januari 2017 15:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Na 1 meter de auto af laten slaan ja
okay fair enoughquote:Op zondag 15 januari 2017 15:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat je er nu bentDan kan ik je ook niet meer missen he
.
Geeft niet hoor, dit kan iedereen overkomenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 januari 2017 15:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, dit kan iedereen overkomenervaring spreektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je zelf tenminste een sapje drinken.quote:Op zondag 15 januari 2017 15:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Nee maar ze kan goed autorijden hoor
Dat oude ding dat je te koop aanbood op fok?quote:Op zondag 15 januari 2017 15:30 schreef xcachet het volgende:
Ben dan ook een dikke V6 SUV met automaat gewend. Dan hoef je niet te kunnen rijden.
Is dat compensatiedrang voor de kleine 'auto' van Noel?quote:Op zondag 15 januari 2017 15:30 schreef xcachet het volgende:
Ben dan ook een dikke V6 SUV met automaat gewend. Dan hoef je niet te kunnen rijden.
Hebben een nieuwe.quote:Op zondag 15 januari 2017 15:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat oude ding dat je te koop aanbood op fok?
Zelfs van het balkon vallen is je nog niet gelukt.quote:
haha watquote:Op zondag 15 januari 2017 15:33 schreef Mozy het volgende:
Cachet kan jij permanent stoppen met praten elke keer als jij die stomme bek van je opentrekt meteen zo hard als staal meerdere orgasmes godverdomme gun me eens rust.
Zelfde geldt voor supersof, drug en zosk.
Echt hequote:Op zondag 15 januari 2017 15:33 schreef Mozy het volgende:
Cachet kan jij permanent stoppen met praten elke keer als jij die stomme bek van je opentrekt meteen zo hard als staal meerdere orgasmes godverdomme gun me eens rust.
jammer welquote:Op zondag 15 januari 2017 15:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zelfs van het balkon vallen is je nog niet gelukt.
Dat ding is toch al 10 jaar oud ofzo?quote:Op zondag 15 januari 2017 15:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hebben een nieuwe.
Maar wat oud ding. Met je koekblik.
Ik heb dat alleen bij supersof dus wil graag dat ze blijft praten.quote:Op zondag 15 januari 2017 15:33 schreef Mozy het volgende:
echt hequote:Op zondag 15 januari 2017 15:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ga jij nou maar artikelen schrijven, natte dweil.
Ik heb mijn linker bilspier verrektquote:Op zondag 15 januari 2017 15:33 schreef Mozy het volgende:
Echt hequote:Op zondag 15 januari 2017 15:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zelfs van het balkon vallen is je nog niet gelukt.
Zo lang houdt Noel het toch niet vol?quote:Op zondag 15 januari 2017 15:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb mijn linker bilspier verrekt
Gelukkig heb je je bilspier niet nodig om te kokenquote:Op zondag 15 januari 2017 15:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
echt hequote:Op zondag 15 januari 2017 15:35 schreef HPLC het volgende:
ik begin een beetje een hekel te krijgen aan 'echt he'
Moet je niet doenquote:Op zondag 15 januari 2017 15:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk dat ik mij gisteren heb verstapt.
ja oke jij bent single maar Chai zeurt dat ik er niet meer op kan na 40 orgasmes op een dagquote:Op zondag 15 januari 2017 15:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb dat alleen bij supersof dus wil graag dat ze blijft praten.
hnghgngnhghngquote:Op zondag 15 januari 2017 15:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat een gezeik.quote:Op zondag 15 januari 2017 15:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
ja oke jij bent single maar Chai zeurt dat ik er niet meer op kan na 40 orgasmes op een dag
Maar ik ben geen Chineesquote:Op zondag 15 januari 2017 15:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Chinezen blijven er anders wel eeuwig jong uit zien. Een beetje zoals Remqo
Ik nietquote:Op zondag 15 januari 2017 15:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Chinezen blijven er anders wel eeuwig jong uit zien. Een beetje zoals Remqo
Jezus Zoskquote:Op zondag 15 januari 2017 15:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bedoel de auto, niet de penis van je vader. :s
nee hij is fernando tochquote:
Remdjiz Kahnquote:
Ik zit continue onder de pleisters. Vrij hard op m'n plaat gegaan vorige week. Wond op m'n linker dijbeen. Was genezen en gisteren een ongelukje aan m'n vinger met sleutelen aan een autodiesel.quote:Op zondag 15 januari 2017 15:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bevestiging zoeken...quote:Op zondag 15 januari 2017 15:35 schreef HPLC het volgende:
ik begin een beetje een hekel te krijgen aan 'echt he'
quote:Op zondag 15 januari 2017 15:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gelukkig heb je je bilspier niet nodig om te koken
we hebben niet gewonnen helaasquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echte vrienden zoals ik weten dat ze nu een volleybalwedstrijd achter de rug heeft en dat ze nu ergens gezellig eten en drinken om de overwinning te vieren.
Ik heb geen touw.quote:Op zondag 15 januari 2017 15:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
om het touw aan vast te maken
Ja dat zekerquote:Op zondag 15 januari 2017 15:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geeft niet, als je maar je best hebt gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |