Bind voor de zekerheid een touw aan het hek en rond je nekquote:Op zondag 15 januari 2017 14:06 schreef HPLC het volgende:
Er ligt hagel op mijn balkon. Zal ik de ramen daar gaan lappen op een trappetje?
Scherpe analyse, daar moet je wat mee doen.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wilde klikken, maar zag dat het van jou was, dus niet geklikt
Waarom lok je mensen uit tot een doodverwensing? :squote:Op zondag 15 januari 2017 14:06 schreef HPLC het volgende:
Er ligt hagel op mijn balkon. Zal ik de ramen daar gaan lappen op een trappetje?
Zal eens wat met jou doenquote:Op zondag 15 januari 2017 14:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Scherpe analyse, daar moet je wat mee doen.
Ik blijf gewoon staan, geloof toch niet in sprookjes.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:07 schreef Willoow het volgende:
You better run away before I put my spell on you
Nee pannenkoek doe eens even normaalquote:Op zondag 15 januari 2017 14:06 schreef HPLC het volgende:
Wacht maar tot je die heks in het echt hebt gezienquote:Op zondag 15 januari 2017 14:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon staan, geloof toch niet in sprookjes.
Dan kan ik daarna een TR doen en dan heb ik weer een fijne dagquote:Op zondag 15 januari 2017 14:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom lok je mensen uit tot een doodverwensing? :s
Denk niet dat dat ooit zal gebeuren.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wacht maar tot je die heks in het echt hebt gezien
Ik begrijp dit wel.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan kan ik daarna een TR doen en dan heb ik weer een fijne dag
Die appels eet je zeker niet meerquote:Op zondag 15 januari 2017 14:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wacht maar tot je die heks in het echt hebt gezien
quote:Op zondag 15 januari 2017 13:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
streefje
heb dezelfde proporties
Zij vindt het te klein zeker?quote:Op zondag 15 januari 2017 14:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is #bodygoals voor mij. Is Chai het alleen niet mee eens.
Dan ga ik wel boodschappen doen. Kwam je ook eten vanavond?quote:Op zondag 15 januari 2017 14:07 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Nee pannenkoek doe eens even normaal
Ze is al dik zat jij feederquote:Op zondag 15 januari 2017 14:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan ga ik wel boodschappen doen. Kwam je ook eten vanavond?
Ik vind zoiets echt lelijkquote:Op zondag 15 januari 2017 14:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denkt ze dat je penis daardoor ook ineens groter wordt ofzo? Denk eerder andersom. :squote:Op zondag 15 januari 2017 14:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja. Ik mag pas thuis komen als ik er als Ronnie Coleman uitzie. Inclusief kleur.
Ik houd van Ronniesquote:Op zondag 15 januari 2017 14:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja. Ik mag pas thuis komen als ik er als Ronnie Coleman uitzie. Inclusief kleur.
Nee eet bij vriendenquote:Op zondag 15 januari 2017 14:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan ga ik wel boodschappen doen. Kwam je ook eten vanavond?
Echt lelijkquote:Op zondag 15 januari 2017 14:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |