Ik heb hem echt werkelijk nog nooit een aardige tactische vondst of interessante uitspraak zien doen, bijzonderquote:
Gezien de busaanvallen van Roda JC fans de laatste jaren lijkt me dit een zeer verstandige beslissing.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:01 schreef WethouderHekking het volgende:
Gelukkig geen videoscheids vandaag
Misschien wel twee, wie zal het zeggenquote:Op zondag 15 januari 2017 14:02 schreef Buitendam het volgende:
De Jong en Jorgensen delen een vader.
Ongelooflijk hé.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:01 schreef Tagliano het volgende:
Er zijn weinig zo voorspelbare coaches als Gio
Walgelijke insinuatie.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien wel twee, wie zal het zeggen
Dan blijft de hoop leven.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:04 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk prikken ze die 0-2 er ff in. Dan is het klaar.
En dan is hij de coach die Feyenoord kampioen maaktquote:Op zondag 15 januari 2017 14:01 schreef Tagliano het volgende:
Als dat zou kunnen, gaarnequote:Op zondag 15 januari 2017 14:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan is hij de coach die Feyenoord kampioen maakt
In de maand maart gaan ze wel de nodige punten verspelen, het is de vraag hoeveel Ajax en PSV er dan achter staanquote:
Kuyt op de bank laten in Alkmaar en Toornstra de wedstrijd erna hadden niet zoveel trainers gedaan.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:01 schreef Tagliano het volgende:
En hij is nog een oud-Feyenoorder ook. Balenquote:Op zondag 15 januari 2017 14:08 schreef Zorro het volgende:
Heerenveen wordt kampioen. Die hebben de beste speler ter wereld in huis heb ik gehoord.
Je verwacht het nietquote:Op zondag 15 januari 2017 14:08 schreef Brammess het volgende:
Legendes zeggen dat er Feyenoord fans in het stadion zitten
Daar heeft het alle schijn vanquote:Op zondag 15 januari 2017 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gesprekken met Davy zijn wel een goede manier om je postcount op te krikken
Dat moet gaan lukken.quote:
We zijn er nog niet.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat moet gaan lukken.
Alhoewel een nederlaag van Feyenoord dan meer had meegewerkt om lekker veel te schelden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |