Ja, dat was de eerste advertentie van WD40.quote:Op zondag 15 januari 2017 17:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
GMTAVoxs: Dat plaatje.. is dat echt ooit als reclamecampagne gebruikt?
Treffend.quote:Op zondag 15 januari 2017 17:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, dat was de eerste advertentie van WD40.
Lol, if they only knew. Zal toch wel?quote:Op zondag 15 januari 2017 17:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, dat was de eerste advertentie van WD40.
1964
They knew!quote:Op zondag 15 januari 2017 17:21 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Lol, if they only knew. Zal toch wel?
Waarom niet? Krijg je last van andere onderdelen die kapot gaan door de olie?quote:Op zondag 15 januari 2017 17:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Jammer dat ik de huidige naaimachine niet in de olie mag zetten.
Een twintigdelige serie over fotografie?quote:Op zondag 15 januari 2017 17:50 schreef DeZwabber het volgende:
Ik kwam dus gisternacht thuis en daar stond een enorme doos die bezorgd was en waar heel veel lucht in zat, en dit.
[ afbeelding ]
fokking nice, echt mooiquote:Op zondag 15 januari 2017 17:50 schreef DeZwabber het volgende:
Ik kwam dus gisternacht thuis en daar stond een enorme doos die bezorgd was en waar heel veel lucht in zat, en dit.
[ afbeelding ]
Nee, ik twijfel nog even tussen de normale en de special edition.quote:Op zondag 15 januari 2017 17:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Een twintigdelige serie over fotografie?![]()
Heb je Breath of the Wild al gereserveerd naast de Switch?
Ik zou een customized Switch met LoZ Triforce design wel gaaf vinden. Samen in 1 pakket met BotW.quote:Op zondag 15 januari 2017 17:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, ik twijfel nog even tussen de normale en de special edition.
Gezien hij tegelijkertijd komt met de Switch is de special edition er bij wel meteen een enorme smak geld. Nou ja, voor mij dan.
quote:Op zondag 15 januari 2017 18:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik zou een customized Switch met LoZ Triforce design wel gaaf vinden. Samen in 1 pakket met BotW.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op zondag 15 januari 2017 18:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb de Zelda versie van de WiiU, voor de WindWaker HD bundle. Maar dat is alleen te zien aan de goudkleurige print op de controller.Ik heb ooit een Gameboy Advanced SP gehad met Zelda versie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu een beetje te bling, bling maar toen vond ik hem gaaf
mag het weten
Haha, oh yes.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een Gameboy Advanced SP gehad met Zelda versie:
[ afbeelding ]
Nu een beetje te bling, bling maar toen vond ik hem gaaf
Nice. Zwarte Gamecube hier ook. Zelda voor de Gamecube heb ik nooit gekocht helaas, wel geleend.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:10 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[img]http://garty.altervista.org/images/The_Legend_Of_Zelda_The_Wind_Waker_Dvd_pal-front.jpg/img]
Was wel blij met deze thoughWel met een zwarte gamecube, zilver/paars
Geh. Ik begon met de Gameboy Color, toen Gamecube, toen Gameboy Advanced SP, toen Nintendo Wii, toen Nintendo DS lite, sindsdien niks meer van Nintendo. Alhoewel.. als het aan mij ligt erf ik de game & watch van mijn paquote:Op zondag 15 januari 2017 18:10 schreef DeZwabber het volgende:
De Advance SP was een awesome gameboy trouwens. Blijf het jammer vinden dat ik er nooit een gehad heb. Tussen de Gameboy Color en de 3DS zat voor mij één groot gat.
Ik denk een DS lite, 3DS lite is geen ding.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Geh. Ik begon met de Gameboy Color, toen Gamecube, toen Gameboy Color SP, toen Nintendo Wii, toen Nintendo 3DS lite, sindsdien niks meer van Nintendo. Alhoewel.. als het aan mij ligt erf ik de game & watch van mijn pa![]()
[ afbeelding ]
Zo begon het ooit bij mij
True. Ik speelde Phoenix Wright op de DS lite, fantastische gamereeksquote:Op zondag 15 januari 2017 18:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk een DS lite, 3DS lite is geen ding.
Maar ja. De DS lite? was ook awesome. Mijn moeder heeft er een.
Game & Watch. Awesome.
Dat snap ik dus nooit he. Hoor het wel eens vaker dat ouders dan een een of ander tof ding met sentimentele waarde hebben waar de kinderen al begeerlijk naar kijken sinds ze klein zijn. En dan gaat het ineens op ebay of naar een verre nicht oid.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
True. Ik speelde Phoenix Wright op de DS lite, fantastische gamereeksMaarja beroepsderformatie, als jurist vind ik juridische tv-series èn games machtig mooi
Vond het compacter dan de DS zelf. 3DS XL vond ik te duur om naar te upgraden. Die Game & Watch doet het ook nog steeds
Zal vast niet zoveel opbrengen denk ik. Al overwoog mijn pa hem via ebay kwijt te raken
Tja, vertel dat mijn pa aubquote:Op zondag 15 januari 2017 18:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat snap ik dus nooit he. Hoor het wel eens vaker dat ouders dan een een of ander tof ding met sentimentele waarde hebben waar de kinderen al begeerlijk naar kijken sinds ze klein zijn. En dan gaat het ineens op ebay of naar een verre nicht oid.
Computer gestuurde machines mag niet met olie. Dan gaat hij kapotquote:Op zondag 15 januari 2017 17:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Waarom niet? Krijg je last van andere onderdelen die kapot gaan door de olie?
Gewoon bus WD40 op leeg spuiten, als het apparaat dan alsnog stuk gaat was ie sowieso al gedoemd om richting de schroothoop te gaanquote:Op zondag 15 januari 2017 18:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Computer gestuurde machines mag niet met olie. Dan gaat hij kapot
Precies, er zal altijd wel iemand te vinden zijn binnen de familie die je er blij mee maakt. Meer sentimentele waarde idd dan dat het echt als een collectors item flink cashen wordtquote:Op zondag 15 januari 2017 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
Zou het zelf niet kunnen. Ik heb dan wel geen kinderen, maar toen ik mijn 3DS verving door een New 3DS XL (die naam, for fuck's sake Nintendo) ging mijn 3DS naar m'n zusje, met de bij m'n N3DSXL meegeleverde Majora's Mask er ook bij.
Duidelijkquote:Op zondag 15 januari 2017 18:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Computer gestuurde machines mag niet met olie. Dan gaat hij kapot
De Gamebox klinkt als mijn vader die het over mijn Gamecube of Xbox heeft.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:38 schreef isax het volgende:
eens vragen of mam de gamebox van zolder kan vissen.
Ik kan niet wachten om het volgende week te bingen.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:39 schreef Joosie200 het volgende:
Vanavond Sherlock finaleal moet ik om 06:00 uur richting de trein om op tijd mijn tentamen te kunnen maken.
Dat doe ik wel met Riphagen die ook vanavond qua laatste deel te zien is.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten om het volgende week te bingen.
quote:Op zondag 15 januari 2017 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De Gamebox klinkt als mijn vader die het over mijn Gamecube of Xbox heeft.
ik heb de allereerste aflevering gekeken.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten om het volgende week te bingen.
Dus je bedoelde Gamecube?quote:Op zondag 15 januari 2017 18:41 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb dat soms, schrijf ik iets heel anders dan dat ik denkheel grappig soms, meestal schaam ik me een beetje.
Dat zou ik ook niet kunnen dus, het blijft hier of ik geef het aan hun.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat snap ik dus nooit he. Hoor het wel eens vaker dat ouders dan een een of ander tof ding met sentimentele waarde hebben waar de kinderen al begeerlijk naar kijken sinds ze klein zijn. En dan gaat het ineens op ebay of naar een verre nicht oid.
mijn moeder heeft ooit onze bouwsysteem (huisje, wagen, andere dingen) verkochtquote:Op zondag 15 januari 2017 18:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 januari 2017 19:00 schreef isax het volgende:
wat eten we vandaag?Aspic, hallo jaren '70SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bah bah
Hier köfte met bloemkool. Eens kijken of het qua kruiden beetje ok gaat uitpakken. Altijd maar weer de vraag of ik te weinig of teveel kruiden erdoor doe (ik weeg/meet nooit af)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Jouw kennende had het ook een of andere obscure retroconsolekloon van een inmiddels niet meer bestaand oostblokmerk kunnen zijn of zo.quote:
wat eten we vandaag?IewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip, basmati rijst en mangocurry. Met cashews
mag het weten
wat eten we vandaag?Doe een Google Image search op Aspic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
The fuck heb jij het over.quote:Op zondag 15 januari 2017 19:07 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Zijn we weer. Record is een feit
Fissatje
eten we niet echt hoorquote:Op zondag 15 januari 2017 19:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Aspic, hallo jaren '70
Bah bah
Hier köfte met bloemkool. Eens kijken of het qua kruiden beetje ok gaat uitpakken. Altijd maar weer de vraag of ik te weinig of teveel kruiden erdoor doe (ik weeg/meet nooit af)
nog steeds aanrader als ik op mijn moeders laptop zit?quote:Op zondag 15 januari 2017 19:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Doe een Google Image search op Aspic.
quote:Op zondag 15 januari 2017 19:08 schreef onlogisch het volgende:
Oh, ik zit in het compleet verkeerde topic
hij zit nu op 3200 posts vandaagquote:
ben je met een dag record bezig?quote:Op zondag 15 januari 2017 19:09 schreef onlogisch het volgende:
Postte 'm alleen in het verkeerde topic
nog niet zoveel hier toch?quote:Op zondag 15 januari 2017 19:10 schreef onlogisch het volgende:
Maar zo'n schoonheidsfoutje mag gemaakt worden na 3200 posts toch?
👍quote:Op zondag 15 januari 2017 19:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij is binnen nu. Maar ik breid 'm nu uit ja
Waarom wil je dat record hebben? Gewoon om Fylax te Fucken?quote:Op zondag 15 januari 2017 19:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij is binnen nu. Maar ik breid 'm nu uit ja
Waarom niet? Het was leuk om een keer te doen. No way dat ik dit ooit nog een keer doequote:Op zondag 15 januari 2017 19:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom wil je dat record hebben? Gewoon om Fylax te Fucken?
Goed punt, heb je meteen een oplossing voor een luie zondagquote:Op zondag 15 januari 2017 19:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom niet? Het was leuk om een keer te doen. No way dat ik dit ooit nog een keer doe
Ja nogal ja.quote:Op zondag 15 januari 2017 19:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed punt, heb je meteen een oplossing voor een luie zondag
fylax fucken?quote:Op zondag 15 januari 2017 19:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom wil je dat record hebben? Gewoon om Fylax te Fucken?
Nice. Sinds de topicvulrecordpoging mort ik altijd gniffelen als er een record van Fylax sneuvelt.quote:Op zondag 15 januari 2017 19:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja sorry.
Hier over :
ONZ / Hey Fylax
Zou zomaar een fetijs kunnen zijn, al klinkt het nu toch beetje pedo als je het zo zegtquote:
echt heh...quote:Op zondag 15 januari 2017 19:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice. Sinds de topicvulrecordpoging mort ik altijd gniffelen als er een record van Fylax sneuvelt.
quote:Op zondag 15 januari 2017 19:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice. Sinds de topicvulrecordpoging mort ik altijd gniffelen als er een record van Fylax sneuvelt.
10% van wat ik vandaag gedaan heb. Het is een hel. Dat kan ik je wel vertellen.quote:Op zondag 15 januari 2017 19:14 schreef Koen66 het volgende:
Geloof dat mijn dag record net 300 is ofzo
Vooral moequote:Op zondag 15 januari 2017 19:14 schreef isax het volgende:
heb je nou een gevoel van voldoening of falen?
quote:Op zondag 15 januari 2017 19:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou zomaar een fetijs kunnen zijn, al klinkt het nu toch beetje pedo als je het zo zegt
ach als ik een dag geen mensen om me heen had en niet hoefde te werken had ik het ook wel hoger staan dan 300quote:Op zondag 15 januari 2017 19:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
10% van wat ik vandaag gedaan heb. Het is een hel. Dat kan ik je wel vertellen.
vanaf 16 mag het en is het officieel geen pedo meerquote:Op zondag 15 januari 2017 19:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou zomaar een fetijs kunnen zijn, al klinkt het nu toch beetje pedo als je het zo zegt
We hebben het wel over Fylax, die ziet eruit als een 12-jarigequote:Op zondag 15 januari 2017 19:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
vanaf 16 mag het en is het officieel geen pedo meer
en weer een notequote:Op zondag 15 januari 2017 19:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We hebben het wel over Fylax, die ziet eruit als een 12-jarige
die van mij 900quote:Op zondag 15 januari 2017 19:14 schreef Koen66 het volgende:
Geloof dat mijn dag record net 300 is ofzo
quote:
Die van mij nog iets meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |