Waarom doe je nou weer zo?quote:Op zondag 15 januari 2017 11:08 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Hans is meer geïnteresseerd in Opso
tong80quote:Op zondag 15 januari 2017 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De grootste kwaliteitusers in VBL posten zelden tot nooit in de SC
zeg het hem!quote:Op zondag 15 januari 2017 11:13 schreef Amarantha het volgende:
Nee. Sowieso heb ik geen zin om mee te werken aan dit kansloze gedoe van jou.
Het omgekeerde is niet per definitie waar. Al vind ik bij tong vooral het probleem dat hij altijd meteen helemaal MAD wordt bij 1 semi-negatieve reactie.quote:
Ik doe wel mee hoor. Je doet gewoon leuk mee. Als deadprez hier is dan plaatst hij er ook meteen 300 in een uur en dan vindt ze het wel goed.quote:
Bedankt voor deze backup maat.quote:Op zondag 15 januari 2017 11:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik doe wel mee hoor. Je doet gewoon leuk mee. Als deadprez hier is dan plaatst hij er ook meteen 300 in een uur en dan vindt ze het wel goed.
tong is toch ook een beetje gek?quote:Op zondag 15 januari 2017 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het omgekeerde is niet per definitie waar. Al vind ik bij tong vooral het probleem dat hij altijd meteen helemaal MAD wordt bij 1 semi-negatieve reactie.
Heeft tong geen VBL ban?quote:Op zondag 15 januari 2017 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het omgekeerde is niet per definitie waar. Al vind ik bij tong vooral het probleem dat hij altijd meteen helemaal MAD wordt bij 1 semi-negatieve reactie.
Ja, dat is wel jammer ja. Hij is veel te gevoelig voor kritiek of negativiteitquote:Op zondag 15 januari 2017 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
rtquote:Op zondag 15 januari 2017 11:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik doe wel mee hoor. Je doet gewoon leuk mee. Als deadprez hier is dan plaatst hij er ook meteen 300 in een uur en dan vindt ze het wel goed.
jaja knuffel en kus ja vieze gangbang backstage.quote:Op zondag 15 januari 2017 11:20 schreef Amarantha het volgende:
Bands deden echt zo aardig tegen mij.Kreeg zelfs een knuffel en kus, lol.
quote:Op zondag 15 januari 2017 11:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb wel een data fetisj maar nee, dat ken ik niet.quote:Op zondag 15 januari 2017 11:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
jij volt zeker ook /r/dataisbeautiful?
of je ontbijt voor me wilde fixen maar ik heb het zojuist zelf gemaaktquote:Op zondag 15 januari 2017 11:19 schreef Amarantha het volgende:
Sof wat vroeg je? Zie geen quote melding op de laptop.
Ohquote:Op zondag 15 januari 2017 11:21 schreef supersof het volgende:
[..]
of je ontbijt voor me wilde fixen maar ik heb het zojuist zelf gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |