Ja leuk, pics?quote:Op zondag 15 januari 2017 11:02 schreef Drug het volgende:
[..]
was echt zo'n cutie met schattig koppie
[..]
hola bonita
Mag ik je nummerquote:Op zondag 15 januari 2017 11:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ben alweer weg. Voelde me enkel aangesproken door de TT
quote:Op zondag 15 januari 2017 11:04 schreef Drug het volgende:
[..]
kijken of ik van whatsapp kan rippen, maar volgens mij heeft ze me fake nr gegeven
ama wrm negeer je mijquote:
moggequote:
Smerig eten daar altijdquote:Op zondag 15 januari 2017 11:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doen ze maar bij benzinepomp
Ik voel je pijnquote:Op zondag 15 januari 2017 11:08 schreef Drug het volgende:
[..]
o nr klopt wel maar ze reageert gwn nie
weer een droom die in duigen valt.
kwaliteit is makkelijk te vinden.quote:Op zondag 15 januari 2017 11:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
VBL SC weet dit wel goed te vinden
Ja. Zo'n lekkere vette gehaktbalquote:Op zondag 15 januari 2017 11:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doen ze maar bij benzinepomp
Nee ze hebben snel gegeten. Heb gezegd dat ik NU weg moet haha.quote:
Wat doe in jezusnaam dan hier?quote:Op zondag 15 januari 2017 11:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
kwaliteit is makkelijk te vinden.
Je wil zeggen dat VBL SC geen kwaliteit herbergt?quote:Op zondag 15 januari 2017 11:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
kwaliteit is makkelijk te vinden.
Dit klopt. Vind jij van wel dan?quote:Op zondag 15 januari 2017 11:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat VBL SC geen kwaliteit herbergt?
Beter. Tijd voor een peukjequote:Op zondag 15 januari 2017 11:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ze hebben snel gegeten. Heb gezegd dat ik NU weg moet haha.
Laatste keer dat ik ontbijt deed bleef de band vier uur lang hangen. Pffffff.quote:
Wat voor band is het?quote:Op zondag 15 januari 2017 11:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik ontbijt deed bleef de band vier uur lang hangen. Pffffff.
jij volt zeker ook /r/dataisbeautiful?quote:Op zondag 15 januari 2017 10:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Welnee![]()
Dit was Fylax op 10-08-2015 toen hij zoveel posts had
[ afbeelding ]
De grootste kwaliteitusers in VBL posten zelden tot nooit in de SCquote:
Ik onderstreep dit.quote:Op zondag 15 januari 2017 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De grootste kwaliteitusers in VBL posten zelden tot nooit in de SC
samequote:Op zondag 15 januari 2017 11:13 schreef Amarantha het volgende:
Nee. Sowieso heb ik geen zin om mee te werken aan dit kansloze gedoe van jou.
Ik heb het gemerkt jaquote:Op zondag 15 januari 2017 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De grootste kwaliteitusers in VBL posten zelden tot nooit in de SC
Wat een haatquote:Op zondag 15 januari 2017 11:13 schreef Amarantha het volgende:
Nee. Sowieso heb ik geen zin om mee te werken aan dit kansloze gedoe van jou.
Livetopics is altijd wel genotquote:Op zondag 15 januari 2017 11:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb het gemerkt jaTot mijn grote tevredenheid is het in livetopics/competitietopics best goed vertoeven
Dit voelt als een mes in mijn rug.quote:Op zondag 15 januari 2017 11:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zonder bepaalde users wel ja![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |