SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
o Mensen die aan de OP zitten![]()
Bedanktquote:Op zondag 15 januari 2017 10:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beetje geduld hebben. Ik kijk naar de structuur van een functionele resultatenrekening.
ik spreek alleen geldquote:Op zondag 15 januari 2017 10:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beetje geduld hebben. Ik kijk naar de structuur van een functionele resultatenrekening.
Mag niet van God. Zondag rustdag. Derhalve zou zondag ook een modloze zondag moeten zijn.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou voorstander zijn van een FOK!loze zondag.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:18 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Mag niet van God. Zondag rustdag. Derhalve zou zondag ook een modloze zondag moeten zijn.
#Religie
Ik heb meer vooroordeel.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
haat is ook wel een groot woord maar onbevooroordeeld zijn is heel moeilijk
Nu nog?quote:Op zondag 15 januari 2017 10:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Straks naar een nieuwjaarsreceptie. Zo geen zin in.
Het is godverdorie al bijna 2018.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik van een zonloze fokdag.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou voorstander zijn van een FOK!loze zondag.
En de voetbal topics danquote:Op zondag 15 januari 2017 10:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, het was erg lastig om iedereen bij elkaar te krijgen begin januari.quote:
Voor gelovigenquote:Op zondag 15 januari 2017 10:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had er vrijdag nog eentje van de partij.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Touché. Maar racisme spreekt over haat. Bevooroordeeld is iedereen wel. Vandaar de 1/10quote:Op zondag 15 januari 2017 10:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
haat is ook wel een groot woord maar onbevooroordeeld zijn is heel moeilijk
Toch gegaan ja? Was het wat?quote:Op zondag 15 januari 2017 10:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik had er vrijdag nog eentje van de partij.
die heb ik overgeslagenquote:Op zondag 15 januari 2017 10:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik had er vrijdag nog eentje van de partij.
Dan ga je niet. Beetje laat is het niet?quote:Op zondag 15 januari 2017 10:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
mag toch maar t/m 3 koningen?quote:Op zondag 15 januari 2017 10:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan ga je niet. Beetje laat is het niet?
Neu ga wel.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan ga je niet. Beetje laat is het niet?
Ik ben daar niet zo van.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mag toch maar t/m 3 koningen?
exact.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mag toch maar t/m 3 koningen?
Ja, was wel leuk. Leuke gesprekken gehad.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toch gegaan ja? Was het wat?
Nice. Je had er vooraf ook niet echt zin in zei je.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, was wel leuk. Leuke gesprekken gehad.
Ik vind het ook verschrikkelijk.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben niet zo van het nieuwjaar wensen, en nieuwjaarsrecepties. Onzin allemaal
Ik heb altijd de zelfde gesprekken op partijbijeenkomsten.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, was wel leuk. Leuke gesprekken gehad.
Nee, dat had met de receptie van werk te maken.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nice. Je had er vooraf ook niet echt zin in zei je.
quote:Op zondag 15 januari 2017 10:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gisteren kreeg ik nog de beste wensen voor 2017. Fucking irritant.
Ja eens. Maar ik zie mijn familie eigenlijk nooit.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben niet zo van het nieuwjaar wensen, en nieuwjaarsrecepties. Onzin allemaal
ah okay.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, dat had met de receptie van werk te maken.
Ik ook niet.. Ik heb mijn moeder al bijna een jaar niet meer gezienquote:Op zondag 15 januari 2017 10:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja eens. Maar ik zie mijn familie eigenlijk nooit.
Oh heb jou ook nog geen gelukkig nieuw jaar gewenst.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en dan sommige die erbij willen zoenen
Dat is wel ernstig, dat heel VBL je moeder vaker ziet dan jij zelf.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:24 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Ik heb mijn moeder al bijna een jaar niet meer gezien..
Zo erg is het bij mij nog net niet.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:24 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Ik heb mijn moeder al bijna een jaar niet meer gezien..
je familie houd een nieuwjaarsreceptie?quote:Op zondag 15 januari 2017 10:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja eens. Maar ik zie mijn familie eigenlijk nooit.
Jammer dat jij zo weinig tijd met je oma spendeert.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb alleen op 1 januari beste wensen geschald en vorige week omdat ik mijn oma voor het eerst in het nieuwe jaar zag.
quote:Op zondag 15 januari 2017 10:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is wel ernstig, dat heel VBL je moeder vaker ziet dan jij zelf.
in april zekerquote:Op zondag 15 januari 2017 10:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh heb jou ook nog geen gelukkig nieuw jaar gewenst.
DAT WORDT ZOENEN
quote:Op zondag 15 januari 2017 10:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Had namelijk zo'n lampion de lucht ingelaten in Thailand.
Beland dat ding in een boom en elektriciteitsmast.
Moest rennen voor de blauw
Verbieden die dingen.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Had namelijk zo'n lampion de lucht ingelaten in Thailand.
Beland dat ding in een boom en elektriciteitsmast.
Moest rennen voor de blauw
Thailand is dan ook een ontwikkelingsland.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in thailand doen ze die echt duizenden
Ik voel me meer thuis in zulke landenquote:Op zondag 15 januari 2017 10:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Thailand is dan ook een ontwikkelingsland.
Daarom voel je je ook zo thuis in Polen.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik voel me meer thuis in zulke landen
Polen is een 1e wereldsland.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daarom voel je je ook zo thuis in Polen.
ik vind ze daar echt wel redelijkquote:Op zondag 15 januari 2017 10:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb slechte ervaring met wouten in thailand
Hoor je nu bij het kamp irritant-gestopt ?quote:Op zondag 15 januari 2017 10:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker niet. Nog altijd zo blij dat ik gestopt ben.
zijn ze allemaal, zo is het systeem, maar allemaal redelijk onder controle in vergelijking met bijvoorbeeld Brasil of Filipijnenquote:Op zondag 15 januari 2017 10:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vieze corrupte heb je er tussen zitten.
10/10quote:Op zondag 15 januari 2017 10:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is wel ernstig, dat heel VBL je moeder vaker ziet dan jij zelf.
Wel Ajax fans die naar Alkmaar reizen als ze het goed doen.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:30 schreef Shadowkid053 het volgende:
Zijn er hier trouwens AZ supporters?
amperquote:Op zondag 15 januari 2017 10:30 schreef Shadowkid053 het volgende:
het is wel fijn want je hoeft je ook minder zorgen te makenquote:Op zondag 15 januari 2017 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn ze allemaal, zo is het systeem, maar allemaal redelijk onder controle in vergelijking met bijvoorbeeld Brasil of Filipijnen
JR-Style-93..quote:Op zondag 15 januari 2017 10:30 schreef Shadowkid053 het volgende:
Pasfoto's maken met bier.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zal ik vanmiddag
Pasfoto's maken
In zo'n rondrijbus met bier
Dobbelstenen
Een figuur post actief maar dat vind ik maar een weinig verheffende user die een beperkt standaardzinnetjespakket heeft.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2017 10:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wel Ajax fans die naar Alkmaar reizen als ze het goed doen.
En Vitesse? Ik dacht alleen Sked toch>quote:
Goh, dit zou ik zomaar vandaag kunnen zijn.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een figuur post actief maar dat vind ik maar een weinig verheffende user die een beperkt standaardzinnetjespakket heeft.
Eigenlijk is iedereen hier een gloryhunterquote:Op zondag 15 januari 2017 10:32 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
[..]
En Vitesse? Ik dacht alleen Sked toch>
Sked is vitesse jaquote:Op zondag 15 januari 2017 10:32 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
[..]
Behalve de top 3 zijn hier alleen meer dan 1 echt actief postende users fan van ADO en Groningen volgens mij.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:32 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
[..]
Maar jij bent niet voor AZ, gelukkig.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goh, dit zou ik zomaar vandaag kunnen zijn.
het heeft er ook mee te maken wie je kent, hoe hoger de rang hoe beter uiteraardquote:Op zondag 15 januari 2017 10:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het is wel fijn want je hoeft je ook minder zorgen te maken
want met geld koop je jezelf toch overal wel uit
Dat klopt amicequote:Op zondag 15 januari 2017 10:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar jij bent niet voor AZ, gelukkig.
Is gewoon India.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:34 schreef Insomnia_ het volgende:
sri lanka lijkt me wel een geinig land
alleen heb ik er nog geen smeerlapperij gezien als in india op de fotosquote:
Flippiee maar die post hier niet.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:30 schreef Shadowkid053 het volgende:
En alleen Paul is voor utregquote:Op zondag 15 januari 2017 10:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Behalve de top 3 zijn hier alleen meer dan 1 echt actief postende users fan van ADO en Groningen volgens mij.
Dan bekijk je de verkeerde foto'squote:Op zondag 15 januari 2017 10:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
alleen heb ik er nog geen smeerlapperij gezien als in india op de fotos
hoezoquote:Op zondag 15 januari 2017 10:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan bekijk je de verkeerde foto's
Ja, die zag ik. Nog even overwogen.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gister tickets van 200 naar india he
Ja, in India ook.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
in sri lanka zitten toch ook tamils?
Pas op. Straks komt ie weer hierheenquote:Op zondag 15 januari 2017 10:36 schreef Befbekje het volgende:
Vasion is voor Excelsior, trouwens, maar heeft sympathie voor de grote broer..
weet niet wat dat voor airline isquote:Op zondag 15 januari 2017 10:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, die zag ik. Nog even overwogen.
Als t me beetje bevalt vlieg ik naar indiA naar 1.5 maand ofzo MITS mn vriendin niet komt in die eerste 1.5 maandquote:
Mijn vrouw wil naar India.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als t me beetje bevalt vlieg ik naar indiA naar 1.5 maand ofzo MITS mn vriendin niet komt in die eerste 1.5 maand
goed voor de maagquote:Op zondag 15 januari 2017 10:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als t me beetje bevalt vlieg ik naar indiA naar 1.5 maand ofzo MITS mn vriendin niet komt in die eerste 1.5 maand
Doe als mij en vlieg naar indiA Light zoals andaman eilanden ofzoquote:Op zondag 15 januari 2017 10:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vrouw wil naar India.
Ik heb mn bedenkingen
Baas. Alles voor 4045.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:39 schreef onlogisch het volgende:
Wel kort, van half 5 tot half 8 of zo.
Positief blijven. Alles kan.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die gaan we niet halen ouwe reus.
ik heb een bod om er een jaartje te werken afgeslagen, de beloning vond ik te laag tov het leefklimaatquote:Op zondag 15 januari 2017 10:38 schreef Insomnia_ het volgende:
india lijkt me echt een land van viezerikken met designated shitting streets
Lijkt me ook niets nee.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb een bod om er een jaartje te werken afgeslagen, de beloning vond ik te laag tov het leefklimaat
quote:Op zondag 15 januari 2017 10:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo
sri lanka ziet er wel schoon uit
nog geen designated shitting street gezienquote:Op zondag 15 januari 2017 10:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben een keer bij excelsior wezen kijkenquote:Op zondag 15 januari 2017 10:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor zover ik weet zijn er alleen niet echt Excelsior-fans.
Brussels Airlines, is een lowcoster van Lufthansa.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet wat dat voor airline is
maar wel goedkoop he
Nee.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben een keer bij excelsior wezen kijken
Dan tel je op fok als fan toch?
Ik ben er geweest. Als je tips wil hoor ik het wel.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo
sri lanka ziet er wel schoon uit
is het leukquote:Op zondag 15 januari 2017 10:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ben er geweest. Als je tips wil hoor ik het wel.
Andaman is wel erg mooi. Ik zou Goa aanraden voor India Light.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe als mij en vlieg naar indiA Light zoals andaman eilanden ofzo
Even Google
Ja die
Als ze t in India over Nederland hebben komt probleemwijken weer langsquote:Op zondag 15 januari 2017 10:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch zitten er wel een hoop in het stadionquote:Op zondag 15 januari 2017 10:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor zover ik weet zijn er alleen niet echt Excelsior-fans.
Mooi land, lekker eten, en jij als christen zal je er thuis voelen. Ik zat er nog wel in de tijd met de Tamils dus heb die kant van het eiland niet gezien.quote:
Dat vind ik te Light. Light zonder bubbelsquote:Op zondag 15 januari 2017 10:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Andaman is wel erg mooi. Ik zou Goa aanraden voor India Light.
Napquote:Op zondag 15 januari 2017 10:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mooi land, lekker eten, en jij als christen zal je er thuis voelen. Ik zat er nog wel in de tijd met de Tamils dus heb die kant van het eiland niet gezien.
Is het goed daar?quote:Op zondag 15 januari 2017 10:43 schreef napoleonfour het volgende:
en jij als christen zal je er thuis voelen.
Ja stijn telt mij niet meequote:Op zondag 15 januari 2017 10:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toch zitten er wel een hoop in het stadion
Serieus? Sfeeractie bij Excelsior?quote:Op zondag 15 januari 2017 10:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja stijn telt mij niet mee
Werkte zelfs mee aan de sfeeractie
Twente stond standaard 14-15 toen ik fan werdquote:Op zondag 15 januari 2017 10:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eigenlijk is iedereen hier een gloryhunter
http://ratemypoo.com.. Daar heb ik er een paar geüpload.. Je herkent mijn stylo van zelve wel..quote:
hahaquote:Op zondag 15 januari 2017 10:45 schreef Befbekje het volgende:
[..]
http://ratemypoo.com.. Daar heb ik er een paar geüpload.. Je herkent mijn stylo van zelve wel..
Ik toen ADO in de jupiler league speelde. Volgend jaar is de cirkel dus weer rond.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:45 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Twente stond standaard 14-15 toen ik fan werd
Onloquote:
Veel kerken.quote:
Ja iedereen kreeg een rode toiletrol wij gooide die zonder goed te kijken ingepakt op t veldquote:Op zondag 15 januari 2017 10:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Serieus? Sfeeractie bij Excelsior?
lekker hoorquote:
Ik hoop atheïsten.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker hoor
echt een goed land hoor ik al
zijn ze katholiek daar of protestant
Idem.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:46 schreef onlogisch het volgende:
Mijn vader nam me mee naar Feyenoord als 4 jarig ventje.
De kerken op zkeer protestantsquote:Op zondag 15 januari 2017 10:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker hoor
Katholiek uiteraard. Slechts 6% van de bevolking hoor, daar niet van, maar wel van die leuke witte kerkjes.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker hoor
6% is toch aardig goed.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Katholiek uiteraard. Slechts 6% van de bevolking hoor, daar niet van, maar wel van die leuke witte kerkjes.
Hoe kan dat nou manquote:Op zondag 15 januari 2017 10:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Katholiek uiteraard. Slechts 6% van de bevolking hoor, daar niet van, maar wel van die leuke witte kerkjes.
Op welke zender is dit.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:48 schreef opperkleurder het volgende:
Kijken jullie ook allemaal naar Business Class?
Dacht dat jij katholiek wasquote:Op zondag 15 januari 2017 10:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou man
Die kerken zijn gesticht Door mijn voorvaderen lul
RTL 7quote:Op zondag 15 januari 2017 10:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op welke zender is dit.
Ik bedenk me zojuist dat ik bij mn ouders Nederlandse tv kan kijken
En je bent niet eens uit huis geplaatst? Waar is jeugdzorg als het er om gaat!quote:Op zondag 15 januari 2017 10:46 schreef onlogisch het volgende:
Mijn vader nam me mee naar Feyenoord als 4 jarig ventje.
Ja wel opgevoed.quote:
Weinig, maar die ratten zijn er helaas overal.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
6% is toch aardig goed.
En de rest zeker hindoe of boedhist
en geen moslims hoop ik?
nee, Wolvendaalkerk is hervormd.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou man
Die kerken zijn gesticht Door mijn voorvaderen lul
dus dit seizoen pas?quote:Op zondag 15 januari 2017 10:45 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Twente stond standaard 14-15 toen ik fan werd
Hoe lang moet je naar dat land gaanquote:Op zondag 15 januari 2017 10:51 schreef napoleonfour het volgende:
Weinig, maar die ratten zijn er helaas overal.
Toch zeker wel meer dan een week. Veel mooie natuur en er wordt veel thee gedronken.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe lang moet je naar dat land gaan
maar die waren toch protestant? Sowieso 99% in Zeeland toch?quote:Op zondag 15 januari 2017 10:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja wel opgevoed.
Maar je komt nu in een schimmig gebied laat dit gewoon zo
De Zeeuwse slavenvaarders zijn mijn voorvaderen en als napo erom wil vechten dan wacht ik tot 12 uur vanmiddag hier
Kijkt naar NOS Teletekst pagina 819, denkt na over of Tarado echt zo dom is..quote:
Das toch hetzelfdequote:Op zondag 15 januari 2017 10:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Weinig, maar die ratten zijn er helaas overal.
[..]
nee, Wolvendaalkerk is hervormd.
allemaal grefosquote:Op zondag 15 januari 2017 10:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar die waren toch protestant? Sowieso 99% in Zeeland toch?
Nee mn ouders zijn katholiek hier ben ik jaren om gepestquote:Op zondag 15 januari 2017 10:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar die waren toch protestant? Sowieso 99% in Zeeland toch?
Ik vond 'm wel leukquote:Op zondag 15 januari 2017 10:53 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Kijkt naar NOS Teletekst pagina 819, denkt na over of Tarado echt zo dom is..
Kijkt naar NOS Teletekst pagina 819, denkt na over of Tarado echt zo dom is.......
Tarado is dus echt zo dom
Geen idee, de Zeeuwen hebben toen vooral de Portugezen kerken verbouwd. VZC zat vooral in Ceylon he.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Das toch hetzelfde
Bovendien hebben die Zeeuwen wel meer dan 1 kerk gesticht
Geloof je zelf?quote:Op zondag 15 januari 2017 10:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee mn ouders zijn katholiek hier ben ik jaren om gepest
Hoezo zou je daar om gepest wordenquote:Op zondag 15 januari 2017 10:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
meer desinteressequote:Op zondag 15 januari 2017 10:53 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Kijkt naar NOS Teletekst pagina 819, denkt na over of Tarado echt zo dom is.......
Ik neem aan dat de pesters er nog slechter aan toe zijn dan jij.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gewoon de vic lulquote:Op zondag 15 januari 2017 10:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Geen idee, de Zeeuwen hebben toen vooral de Portugezen kerken verbouwd. VZC zat vooral in Ceylon he.
Geloven in iets waarvan niet bewezen dat het bestaat is opzich al lachwekkend genoegquote:Op zondag 15 januari 2017 10:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo zou je daar om gepest worden![]()
VIC?quote:
Jij zou ook atheïst zijn geworden in zeelandquote:Op zondag 15 januari 2017 10:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat lijkt me niet zo vreemd in zo'n gereformeerd gebied, katholiek is natuurlijk ook een pretgeloofquote:Op zondag 15 januari 2017 10:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een punt willen maken met teletekst, man, man, man.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:53 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
In Nederland wel ja.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat lijkt me niet zo vreemd in zo'n gereformeerd gebied, katholiek is natuurlijk ook een pretgeloof
quote:Op zondag 15 januari 2017 10:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een punt willen maken met teletekst, man, man, man.
Ckr wel. En inmiddels groot genoeg dat mijn ouders een jachtvergunning mogen verpachten.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Allemaal even lachen een typefout
LR voor hoeveel mag ik naar je hut en is daar geen internet
Hehe, nee voor de VOC waren het toen veel anders wonende scheepvaarders uit Amsterdam e.d. die daar kwamen. Waar haal jij altijd je binnenbanden?quote:Op zondag 15 januari 2017 10:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Allemaal even lachen een typefout
LR voor hoeveel mag ik naar je hut en is daar geen internet
Japan speciaal adresje trek je ze zo uit een inktvissenkutquote:Op zondag 15 januari 2017 10:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hehe, nee voor de VOC waren het toen veel anders wonende scheepvaarders uit Amsterdam e.d. die daar kwamen. Waar haal jij altijd je binnenbanden?
dat is moeilijk goedkoop.quote:Op zondag 15 januari 2017 11:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jezus![]()
Ik zit hier in een ontbijtrestaurant alles is 3 euro. Brood + jus + koffie 3 euro. Bier erbij maakt niet uit.
Zit zo'n uitgedroogde kampioenkut met wandelschoenen aan ALSNOG de rekening te bestuderen.
Dan mag je dus gelijk dood aan impemant kam niet op t nl woord komen
quote:Op zondag 15 januari 2017 11:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voormalige rokers met een superieuriteits gevoel
quote:Op zondag 15 januari 2017 11:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voormalige rokers met een superieuriteits gevoel
Klinkt als een Shell ontbijtje los van het bier dan. Kutlevenquote:Op zondag 15 januari 2017 11:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jezus![]()
Ik zit hier in een ontbijtrestaurant alles is 3 euro. Brood + jus + koffie 3 euro. Bier erbij maakt niet uit.
Zit zo'n uitgedroogde kampioenkut met wandelschoenen aan ALSNOG de rekening te bestuderen.
Dan mag je dus gelijk dood aan impemant kam niet op t nl woord komen
De echte melden zich ook weer hoor.quote:Op zondag 15 januari 2017 11:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik kan mij niet herinneren waarneer ik voor het laatst voetbal heb gekeken
Ojah jij was voor ajax.quote:Op zondag 15 januari 2017 11:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik kan mij niet herinneren waarneer ik voor het laatst voetbal heb gekeken
onloquote:
1544quote:Op zondag 15 januari 2017 11:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
onlo
Al 1000 berichten getikt?
Dus mocht je je vervelen, MEN is the place to bequote:Op zondag 15 januari 2017 11:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
onlo
Al 1000 berichten getikt?
ben je nu bezig met dat record?quote:
Yepquote:Op zondag 15 januari 2017 11:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ben je nu bezig met dat record?
Dat moet zeker lukken, straks met het live topic.quote:Op zondag 15 januari 2017 11:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo is dat. Voor 17.00 wil ik de 2100 aantikken
Ja ik hoop het.quote:Op zondag 15 januari 2017 11:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat moet zeker lukken, straks met het live topic.
Waaromquote:Op zondag 15 januari 2017 11:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo is dat. Voor 17.00 wil ik de 2100 aantikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |