abonnement Unibet Coolblue
  zondag 8 december 2002 @ 16:43:20 #26
22259 Fogerty
slapende account
pi_7209797
quote:
Op zondag 8 december 2002 16:39 schreef RaisinGirl het volgende:
Zo kort mogelijk bij je ouders zijn in ieder geval
Mja, ze wonen zo ver weg he, dus even een uurtje langsgaan zit er niet in. Ook omdat mijn moeder onder geen beding door mag krijgen dat ik bewust probeer er zo kort mogelijk te zijn.

Maar nu ga ik naar een cocktailparty dus over een uurtje ben ik weer stralend gelukkig

Hieperdepiep hoera!
pi_7209829
have fun
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7209844
quote:
Op zondag 8 december 2002 16:38 schreef Fogerty het volgende:


Dan berooft mijn moeder zich van het leven omdat ik niet kom (en dit is geen grapje)


Het is een dilemma Fogerty, maar soms moet je echt een beetje egoïstisch zijn uit zelfbescherming. Doe wat je kan, maar je kan niet het onmogelijke van jezelf verlangen en anderen mogen dat ook niet van je verwachten. Je bent uiteindelijk alléén verantwoordelijk voor jezelf en je eigen on)geluk. Dat geldt ook voor je moeder.

Oké, makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het.

god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
  zondag 8 december 2002 @ 16:46:32 #29
22259 Fogerty
slapende account
pi_7209854
quote:
Op zondag 8 december 2002 16:41 schreef Oxazepam het volgende:
O , dat heeft de mijne ook zo vaak gezegd , maar ze leeft helaas nog steeds .
Dat is waar, bij mijn moeder hoef ik ook niet bang te zijn dat ze het echt doet. Maar ik voel me altijd wel lullig tegenover mijn vader en zusje als ze door een verkeerde actie van mij weer in de afgrond stort, opgenomen wordt en zij met de ellende zitten terwijl ik hier vrolijk doorfeest.

Maar goed, op naar de screwdrivers en blue curacao's

Hieperdepiep hoera!
  zondag 8 december 2002 @ 16:49:13 #30
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_7209901
quote:
Op zondag 8 december 2002 16:46 schreef Fogerty het volgende:
Dat is waar, bij mijn moeder hoef ik ook niet bang te zijn dat ze het echt doet. Maar ik voel me altijd wel lullig tegenover mijn vader en zusje als ze door een verkeerde actie van mij weer in de afgrond stort, opgenomen wordt en zij met de ellende zitten terwijl ik hier vrolijk doorfeest.
Maar jij stort jezelf in de afgrond als je je moeder weer hebt gezien! Is dat niet lullig dan?
Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
  zondag 8 december 2002 @ 16:52:04 #31
22259 Fogerty
slapende account
pi_7209948
quote:
Op zondag 8 december 2002 16:49 schreef Oxazepam het volgende:
Maar jij stort jezelf in de afgrond als je je moeder weer hebt gezien! Is dat niet lullig dan?
Nouja, als IK in de afgrond lig heeft niemand anders er last van, als zij in de afgrond ligt wel
Ik snap jullie punt wel hoor, rationeel dan, maar mijn gevoel zegt heel andere dingen.

En als ik nu niet heel snel op de fiets spring hebben die kutwijven alle drank al op

Hieperdepiep hoera!
pi_7209979
Goed en klote

heb top weekend achter de rug, kom ik terug lopen van de tram, wordt ik door 2 COLLEGA's op de grond gegooid, zit nu met gekneusde pols..

kwam voorbij lopen, ze begonnen beetje stoer te doen, want er zaten vrienden bij, dus zij mij uitschelden, ik maak schijnbeweging om er langs te kunnen, pleurt 1 me keihard op de grond, op mn pols, been half open...

Ben maar verder gelopen... teveel vrienden...

Dit verpest echt mn weekend

Doei.
pi_7209980
quote:
Op zondag 8 december 2002 16:49 schreef Oxazepam het volgende:

[..]

Maar jij stort jezelf in de afgrond als je je moeder weer hebt gezien! Is dat niet lullig dan?


Precies, en het lijkt me niet dat je niet naar je ouders wilt omdat je vrolijk wilt feesten. Je schuldig voelen omdat andere mensen niet in staat zijn gelukkig te zijn of om voor zichzelf te kiezen, is uiteindelijk alleen maar funest voor jezelf.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_7209986
Opgelucht , eindelijk een adres van iemand verscheurd waarvan ik eerst als vriendin mee omging , hebben ruzie gehad en bijgelegd , maar bij mij voelde het niet lekker was net alsof ik wist dat ze niet helemaal eerlijk was , blijkt dus ook achteraf , iemand heeft me gisteren duidelijk gemaakt dat ik dingen die ik in vertrouwen vertel helemaal doorluld aan iedereen en mij belachelijk maakt , en toen was voor mij al helemaal duidelijk dat mijn gevoel klopte en ik een eind aan dat contact moest maken .
Ik ben er niet echt verbitterd onder , ik heb geprobeerd de vriendschap te herstellen dus aan mij ligt het niet .
Ik heb de juiste beslissing gemaakt .
Verder lekker creatief glasstickers gemaakt voor in mijn huisje van Winnie de Poeh .
We are the weirdo's mr - The Craft
  zondag 8 december 2002 @ 16:55:38 #35
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_7210023
quote:
Op zondag 8 december 2002 16:53 schreef RaisinGirl het volgende:
Je schuldig voelen omdat andere mensen niet in staat zijn gelukkig te zijn of om voor zichzelf te kiezen, is uiteindelijk alleen maar funest voor jezelf.
En daar ben ík pas na 31 jaar achter en eigenlijk nog steeds niet voor 100%.
Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
pi_7210059
quote:
Op zondag 8 december 2002 16:55 schreef Oxazepam het volgende:

[..]

En daar ben ík pas na 31 jaar achter en eigenlijk nog steeds niet voor 100%.


Ik ben ook beter in de theorie dan in de praktijk hoor, .
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_7210995
quote:
Op zondag 8 december 2002 16:35 schreef DarkElf het volgende:
we hebben een kerstboom, mooie nieuwe ballen en leuke lichtjes....

ergens binnen al die chaos, haat, verdriet etc etc voel ik een sprankje warmte.


Probeer dat spranke vast te houden, meiske

Ikzelf: Vanavond heb ik mezelf eens niet teveel opgelegd, ik moet dit, dit, dit
en dit nog.. maar gewoon een ding lezen, that's it.. dat kan ik vanavond mezelf
ook niet gaan verwijten wat ik allemaal nog niet heb gedaan.

Wolkje

pi_7211658
Wees verantwoordelijk voor je eigen daden
pi_7211690
Wat is er ??
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_7212039
KUT
pi_7212296
vandaag is mijn huisgenote verhuisd en het is stil en leeg hier en ik ga haar zo vreselijk missen want dit is echt het einde
Wees verantwoordelijk voor je eigen daden
  zondag 8 december 2002 @ 20:21:24 #42
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_7213386
ik voel me kut, maar who cares..
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_7213409
quote:
Op zondag 8 december 2002 20:21 schreef texelonia het volgende:
ik voel me kut, maar who cares..
, Wat is er, meiske?

Wolkje

  zondag 8 december 2002 @ 20:27:44 #44
33952 racoon2002
Hope to feel good, sometimes
pi_7213514
mmm, ik voel me beetje dubbel, persoon in kwestie heeft na een tijd toch gezegd dat ie niet verliefd op me is, ik wist het al wel, maar goed, nu moet ik dat ff relativeren en kijken hoe het verder gaat, dus aan de ene kant ik weet niet ik voel me beetje leeg, helemaal totaal geen emotie, wel vreemd wie snapt dit???
Aan de andere kant heb ik weer zoiets van, owkee, dan hebben we dat ook weer achter de rug... pfff... het draait in mijn hoofd....
I wanted to see you walking away from me, without the sensation of you leaving me alone.
pi_7213549
Ah Racoon , dat is minder . Wil je nog wel verder contact met hem of heb je ook zoiets van dan niet ??
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_7213554
quote:
Op zondag 8 december 2002 20:27 schreef racoon2002 het volgende:
mmm, ik voel me beetje dubbel, persoon in kwestie heeft na een tijd toch gezegd dat ie niet verliefd op me is, ik wist het al wel, maar goed, nu moet ik dat ff relativeren en kijken hoe het verder gaat, dus aan de ene kant ik weet niet ik voel me beetje leeg, helemaal totaal geen emotie, wel vreemd wie snapt dit???
Aan de andere kant heb ik weer zoiets van, owkee, dan hebben we dat ook weer achter de rug... pfff... het draait in mijn hoofd....
.. Succes ermee, meiske
Weet niet wat ik nog meer moet zeggen

Wolkje

pi_7213627
mijn lijf zeurt om dingen die ik het niet wil geven omdat ik anders helemaal naar de klote ga. Tegelijkertijd is mijn beeld op de werkelijkheid vertroebeld, alsof alles wat m'n zintuigen registreren een fractie later aankomt.

Morgen is alles weer ok, overmorgen top.

now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
  zondag 8 december 2002 @ 20:35:33 #48
33952 racoon2002
Hope to feel good, sometimes
pi_7213712
beetje vreemde situatie, maar hij is wel daarintegen ook mn beste vriend, dat maakt het nu een beetje raar, heb toch wel eens gepost over die jongen die me donders helpt? dat is dezelfde, daarom is het voor mij nu moeilijk, maar voor hem minder, maar ik hou zeker contact met hem!! dat zeker, hij zal er ook altijd voor me zijn als ik het moeilijk heb, maar ja..... pfff... ik kan er veel meer over vertellen, maar kans is groot dat ik niet uitgepraat raak, en ik weet ook ff niet meer.... maar owkee....
I wanted to see you walking away from me, without the sensation of you leaving me alone.
pi_7213782
quote:
Op zondag 8 december 2002 20:35 schreef racoon2002 het volgende:
beetje vreemde situatie, maar hij is wel daarintegen ook mn beste vriend, dat maakt het nu een beetje raar, heb toch wel eens gepost over die jongen die me donders helpt? dat is dezelfde, daarom is het voor mij nu moeilijk, maar voor hem minder, maar ik hou zeker contact met hem!! dat zeker, hij zal er ook altijd voor me zijn als ik het moeilijk heb, maar ja..... pfff... ik kan er veel meer over vertellen, maar kans is groot dat ik niet uitgepraat raak, en ik weet ook ff niet meer.... maar owkee....
Ohw.. moeilijke situatie, ja..
Goed dat jullie wel contact houden..

en liefs,

Wolkje

pi_7213784
Waarschijnlijk dan ff wat afstand nemen en dingen op een rijtje zetten .
Met Dennis heb ik ook nog steeds contact , en anderen snappen dat ook niet van mij , maar ik wel , hij is voor mij bijzonder omdat die me toch bijgestaan heeft in een moeilijke tijd en dat kunnen niet veel mensen zeggen . Maar ik weet ook dat het juist het verleden de zaak zo complex maakt , en dat is bij jullie ook zo denk ik .
We are the weirdo's mr - The Craft
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')