Ik voel me redelijk goed.
Ben al een tijd een stukje aan het typen over Borderline,
en heb lekker uitgeslapen, ik moet eigenlijk ook nog leren,
maar ja..
Wolkje
quote:Eerst deel voortaan op slot gooien heej
Op zondag 8 december 2002 14:44 schreef Wolkje het volgende:
En hier gaan we weer verder..Ik voel me redelijk goed.
Ben al een tijd een stukje aan het typen over Borderline,
en heb lekker uitgeslapen, ik moet eigenlijk ook nog leren,
maar ja..![]()
Wolkje
quote:Sorriej
Op zondag 8 december 2002 14:45 schreef Juup© het volgende:[..]
Eerst deel voortaan op slot gooien heej
Wolkje
quote:
Op zondag 8 december 2002 14:42 schreef Wolkje het volgende:[..]
Slaap je onregelmatig?
Dus bijv. de ene nacht 5 uur, en de andere 14 uur?Wolkje
quote:Ik had nog net in het oude topic gepost
Op zondag 8 december 2002 14:46 schreef Wolkje het volgende:[..]
Sorriej
![]()
Hoe is het trouwens met Duchess, ik bedoel: je vrouw..?
Wolkje
Ik voel me moe, k#t en vraag me af wat de zin van mijn leven is. Ben het vechten zó moe, mijn depressie duurt nu al ruim twee jaar en ik zie er maar niet uit te komen
quote:
Op zondag 8 december 2002 14:50 schreef DuchessX het volgende:[..]
Ik had nog net in het oude topic gepost
Ik voel me moe, k#t en vraag me af wat de zin van mijn leven is. Ben het vechten zó moe, mijn depressie duurt nu al ruim twee jaar en ik zie er maar niet uit te komen
quote:Ow.. Duchie
Op zondag 8 december 2002 14:50 schreef DuchessX het volgende:[..]
Ik had nog net in het oude topic gepost
Komop, meiske..
(ik ken het gevoel, hoor )
Ik wou dat ik je kon helpen, je een nieuw, wel eerlijk leven geven,
want je verdient het, meiske
Wolkje
quote:Mijn depressie was er al van kinds af aan.
Op zondag 8 december 2002 14:50 schreef DuchessX het volgende:
NU! : geen medicijnen, 1 keer in het half jaar een check up bij een psych en that's it.
Ik ben sterker dan ooit en voel me goed!
Jij kan het ook meis, echt, er komt een einde aan de ellende!
Als ik het kan, helemaal alleen, dan kan jij het, met lieve man en fijne vriendinnen, zeker!
Dus ja, ben nu een manier aan het verzinnen om het uit mijn hoofd te zetten.
quote:Ik deel deze mening van harte.
Op zondag 8 december 2002 14:56 schreef MUUS het volgende:[blaat]
Jij kan het ook meis, echt, er komt een einde aan de ellende!ZEKER WETEN!!!
Als ik het kan, helemaal alleen, dan kan jij het, met * lieve man en fijne vriend(en)(innen), zeker!
ergens binnen al die chaos, haat, verdriet etc etc voel ik een sprankje warmte.
quote:
Op zondag 8 december 2002 16:35 schreef Fogerty het volgende:
Ik vraag me maar 1 ding af: als ik er na 1 avond bij mijn ouders alweer zo slecht aan toe ben als nu, hoe ga ik dan in godsnaam de kerst doorkomen zonder direct daarna in een HELE diepe depressie te storten?
O , dat
had
ik
ook
altijd
.
Oplossing: Niet meer naar je ouders gaan en zeker niet met Kerst.
quote:Dan berooft mijn moeder zich van het leven omdat ik niet kom
Op zondag 8 december 2002 16:37 schreef Oxazepam het volgende:
O, dat
had
ik
ook
altijd
.
Oplossing: Niet meer naar je ouders gaan en zeker niet met Kerst.
[Dit bericht is gewijzigd door Fogerty op 08-12-2002 16:39]
quote:Kan je niet iets leuks doen met vrienden na zo'n avond?
Op zondag 8 december 2002 16:38 schreef Fogerty het volgende:[..]
Dan berooft mijn moeder zich van het leven omdat ik niet kom
Anders had ik inderdaad ALLANG een reis naar een tropisch oord geboekt ofzo
quote:Met kerst doen wat jij wilt. Zo kort mogelijk bij je ouders zijn in ieder geval en dingen plannen met mensen bij wie je je wel prettig voelt.
Op zondag 8 december 2002 16:35 schreef Fogerty het volgende:
Ik vraag me maar 1 ding af: als ik er na 1 avond bij mijn ouders alweer zo slecht aan toe ben als nu, hoe ga ik dan in godsnaam de kerst doorkomen zonder direct daarna in een HELE diepe depressie te storten?
Zo doe ik het ongeveer .
quote:O
Op zondag 8 december 2002 16:38 schreef Fogerty het volgende:
Dan berooft mijn moeder zich van het leven omdat ik niet kom(en dit is geen grapje)
quote:Mja, ze wonen zo ver weg he, dus even een uurtje langsgaan zit er niet in. Ook omdat mijn moeder onder geen beding door mag krijgen dat ik bewust probeer er zo kort mogelijk te zijn.
Op zondag 8 december 2002 16:39 schreef RaisinGirl het volgende:
Zo kort mogelijk bij je ouders zijn in ieder geval
Maar nu ga ik naar een cocktailparty
dus over een uurtje ben ik weer stralend gelukkig
quote:Het is een dilemma Fogerty, maar soms moet je echt een beetje egoïstisch zijn uit zelfbescherming. Doe wat je kan, maar je kan niet het onmogelijke van jezelf verlangen en anderen mogen dat ook niet van je verwachten. Je bent uiteindelijk alléén verantwoordelijk voor jezelf en je eigen on)geluk. Dat geldt ook voor je moeder.
Op zondag 8 december 2002 16:38 schreef Fogerty het volgende:
Dan berooft mijn moeder zich van het leven omdat ik niet kom(en dit is geen grapje)
Oké, makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het.
quote:Dat is waar, bij mijn moeder hoef ik ook niet bang te zijn dat ze het echt doet. Maar ik voel me altijd wel lullig tegenover mijn vader en zusje als ze door een verkeerde actie van mij weer in de afgrond stort, opgenomen wordt en zij met de ellende zitten terwijl ik hier vrolijk doorfeest.
Op zondag 8 december 2002 16:41 schreef Oxazepam het volgende:
O, dat
heeft
de
mijne
ook
zo
vaak
gezegd
, maar
ze
leeft
helaas
nog
steeds
.
Maar goed, op naar de screwdrivers en blue curacao's
quote:Maar jij stort jezelf in de afgrond als je je moeder weer hebt gezien! Is dat niet lullig dan?
Op zondag 8 december 2002 16:46 schreef Fogerty het volgende:
Dat is waar, bij mijn moeder hoef ik ook niet bang te zijn dat ze het echt doet. Maar ik voel me altijd wel lullig tegenover mijn vader en zusje als ze door een verkeerde actie van mij weer in de afgrond stort, opgenomen wordt en zij met de ellende zitten terwijl ik hier vrolijk doorfeest.
quote:Nouja, als IK in de afgrond lig heeft niemand anders er last van, als zij in de afgrond ligt wel
Op zondag 8 december 2002 16:49 schreef Oxazepam het volgende:
Maar jij stort jezelf in de afgrond als je je moeder weer hebt gezien! Is dat niet lullig dan?
En als ik nu niet heel snel op de fiets spring hebben die kutwijven alle drank al op
heb top weekend achter de rug, kom ik terug lopen van de tram, wordt ik door 2 COLLEGA's op de grond gegooid, zit nu met gekneusde pols..
kwam voorbij lopen, ze begonnen beetje stoer te doen, want er zaten vrienden bij, dus zij mij uitschelden, ik maak schijnbeweging om er langs te kunnen, pleurt 1 me keihard op de grond, op mn pols, been half open...
Ben maar verder gelopen... teveel vrienden...
Dit verpest echt mn weekend
quote:Precies, en het lijkt me niet dat je niet naar je ouders wilt omdat je vrolijk wilt feesten. Je schuldig voelen omdat andere mensen niet in staat zijn gelukkig te zijn of om voor zichzelf te kiezen, is uiteindelijk alleen maar funest voor jezelf.
Op zondag 8 december 2002 16:49 schreef Oxazepam het volgende:[..]
Maar jij stort jezelf in de afgrond als je je moeder weer hebt gezien! Is dat niet lullig dan?
quote:En daar ben ík pas na 31 jaar achter en eigenlijk nog steeds niet voor 100%.
Op zondag 8 december 2002 16:53 schreef RaisinGirl het volgende:
Je schuldig voelen omdat andere mensen niet in staat zijn gelukkig te zijn of om voor zichzelf te kiezen, is uiteindelijk alleen maar funest voor jezelf.
quote:Ik ben ook beter in de theorie dan in de praktijk hoor,
Op zondag 8 december 2002 16:55 schreef Oxazepam het volgende:[..]
En daar ben ík pas na 31 jaar achter en eigenlijk nog steeds niet voor 100%.
quote:Probeer dat spranke vast te houden, meiske
Op zondag 8 december 2002 16:35 schreef DarkElf het volgende:
we hebben een kerstboom, mooie nieuwe ballen en leuke lichtjes....ergens binnen al die chaos, haat, verdriet etc etc voel ik een sprankje warmte.
Ikzelf: Vanavond heb ik mezelf eens niet teveel opgelegd, ik moet dit, dit, dit
en dit nog.. maar gewoon een ding lezen, that's it.. dat kan ik vanavond mezelf
ook niet gaan verwijten wat ik allemaal nog niet heb gedaan.
Wolkje
quote:
Op zondag 8 december 2002 20:21 schreef texelonia het volgende:
ik voel me kut, maar who cares..
Wolkje
quote:
Op zondag 8 december 2002 20:27 schreef racoon2002 het volgende:
mmm, ik voel me beetje dubbel, persoon in kwestie heeft na een tijd toch gezegd dat ie niet verliefd op me is, ik wist het al wel, maar goed, nu moet ik dat ff relativeren en kijken hoe het verder gaat, dus aan de ene kant ik weet niet ik voel me beetje leeg, helemaal totaal geen emotie, wel vreemdwie snapt dit???
Aan de andere kant heb ik weer zoiets van, owkee, dan hebben we dat ook weer achter de rug... pfff... het draait in mijn hoofd....
Wolkje
Morgen is alles weer ok, overmorgen top.
quote:Ohw.. moeilijke situatie, ja..
Op zondag 8 december 2002 20:35 schreef racoon2002 het volgende:
beetje vreemde situatie, maar hij is wel daarintegen ook mn beste vriend, dat maakt het nu een beetje raar, heb toch wel eens gepost over die jongen die me donders helpt? dat is dezelfde, daarom is het voor mij nu moeilijk, maar voor hem minder, maar ik hou zeker contact met hem!! dat zeker, hij zal er ook altijd voor me zijn als ik het moeilijk heb, maar ja..... pfff... ik kan er veel meer over vertellen, maar kans is groot dat ik niet uitgepraat raak, en ik weet ook ff niet meer.... maar owkee....
en liefs,
Wolkje
quote:precies, dat is het ook, ff dingen op een rijtje, en idd iets meer afstand, maar idd wat je zegt, hij is de eerste de enige en de laatste die zeg maar irl, ook maar iets van me weet, hij is de enige voor wie ik geen toneel kan spelen en dat zegt heel veel, maar goed, hij geeft wel veel om me hoor, maar hij is gewoon niet verliefd, maar ja, wat zo simpel klinkt, is wel ff kut, maar het komt wel goed, maar bedankt voor jullie reacties hoor! dat vind ik altijd donders fijn vooral van jullie!!
Op zondag 8 december 2002 20:38 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Waarschijnlijk dan ff wat afstand nemen en dingen op een rijtje zetten .
Met Dennis heb ik ook nog steeds contact , en anderen snappen dat ook niet van mij , maar ik wel , hij is voor mij bijzonder omdat die me toch bijgestaan heeft in een moeilijke tijd en dat kunnen niet veel mensen zeggen . Maar ik weet ook dat het juist het verleden de zaak zo complex maakt , en dat is bij jullie ook zo denk ik .
quote:Ik vind het persoonlijk heel moeilijk, om die balans te vinden, tussen
Op zondag 8 december 2002 20:45 schreef racoon2002 het volgende:[..]
precies, dat is het ook, ff dingen op een rijtje, en idd iets meer afstand, maar idd wat je zegt, hij is de eerste de enige en de laatste die zeg maar irl, ook maar iets van me weet, hij is de enige voor wie ik geen toneel kan spelen en dat zegt heel veel, maar goed, hij geeft wel veel om me hoor, maar hij is gewoon niet verliefd, maar ja, wat zo simpel klinkt, is wel ff kut, maar het komt wel goed, maar bedankt voor jullie reacties hoor! dat vind ik altijd donders fijn vooral van jullie!!
Wolkje
Ps. sorry voor de slowchat....
quote:Laatste keer offtopic:
Op zondag 8 december 2002 20:52 schreef racoon2002 het volgende:
weet je wat het is, eigenlijk speel ik voor iedereen toneel weet je, ik kan me nog zo donders kut voelen, maar dan nog zo vrolijk lachen, en nog mensen aanhoren die bij wijze een zeer hoofd hebben en daar de hele dag over kunnen zeuren, terwijl ik denk van jezus waar je je wel niet druk om maakt, maar ik laat daarin weinig blijken,
En de weinige xeren dat ik geen toneelspeel schrikken mensen van me, dus ik vind de balans niet moeilijk te vinden, maar het heeft me wel ontzettend veel moeite gekost om 100 procent eerlijk te zijn en mezelf te zijn tegenover iemand anders, daar heb ik me ook een tijd lang donders kut door gevoeld, nu is dat minder, maar ben alleen bang dat ik op dit moment wel terugkruip in mezelf, als je snapt wat ik bedoel??Ps. sorry voor de slowchat....
Ja, ik snap heel goed wat je bedoelt,
ik heb ongeveer hetzelfde..
Wolkje
quote:
Op zondag 8 december 2002 22:26 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[afbeelding]
Dus dat heb ik weer lekker voor elkaar.
quote:Meisje.. wees eens lief voor jezelf
Op zondag 8 december 2002 22:29 schreef DuchessX het volgende:
Moe, verdrietig, down en volgevreten want ik heb een vreetbui gehadDus dat heb ik weer lekker voor elkaar.
en liefs,
Wolkje
Vandaag lekker sinterklaas gevierd, was errug gezellig.
Morgen lekker vrij ik moet wel naar de kaakchirurg, maar dat overleef ik ook wel weer
quote:Ze hadden geen screwdrivers en ook geen blue curacao's
Op zondag 8 december 2002 16:43 schreef Fogerty het volgende:
Maar nu ga ik naar eencocktailparty
dus over een uurtje ben ik weer stralend gelukkig
Maar wel mojitos
en
white russians
quote:Het raakt me dat je jezelf zó wegcijfert en onbelangrijk vindt. Veel van jouw postings raken mij, vraag me niet waarom, (wrs herkenning).
Op zondag 8 december 2002 16:52 schreef Fogerty het volgende:[..]
Nouja, als IK in de afgrond lig heeft niemand anders er last van, als zij in de afgrond ligt wel
Ik hoop dat je beseft dat jijzelf ook belangrijk bent, net zoals jouw gevoelens.
quote:
Op zondag 8 december 2002 22:56 schreef Christine het volgende:
Ik voel me kutik mis mijn ouders, ze zijn gisteren vertrokken voor 40 dagen naar Australië.
Hoe is het btw met jullie huisje, wordt dat wat?
Liefs,
Wolkje
[Dit bericht is gewijzigd door Wolkje op 08-12-2002 23:05]
quote:Ze maken een rondreis, dus alleen emailen werkt. Maarja, dan kan ik ze op dit moment niet vertellen dat ik een geweldig weekend heb gehad, en dat alles zo goed gaat (ging).
Op zondag 8 december 2002 23:01 schreef Wolkje het volgende:[..]
, misschien kunnen jullie brieven schrijven,
en telefonisch contact natuurlijk..![]()
Hoe is het btw met jullie huisje, wordt dat wat?
Liefs,
Wolkje
Met het huisje, dat wordt wel wat, alleen volgend jaar pas (op z'n vroegst februari) thanks
Maar ik voel me ook wel weer omdat mijn vriendje zo'n lieve schat is
quote:Nouja, het is ook wel gewoon een rationele afweging tussen ellende voor 1 persoon of ellende voor vier
Op zondag 8 december 2002 22:42 schreef DuchessX het volgende:
Het raakt me dat je jezelf zó wegcijfert en onbelangrijk vindt.
Ik zie nog wel, het is pas over twee weken. NU gaat het prima, hoe kan het ook anders als je steeds te horen hebt gekregen dat je nog maar een White Russian moet nemen omdat daar melk in zit en het belangrijk is om voldoende calcium binnen te krijgen
quote:
Op zondag 8 december 2002 23:20 schreef Fogerty het volgende:[..]
hoe kan het ook anders als je steeds te horen hebt gekregen dat je nog maar een White Russian moet nemen omdat daar melk in zit en het belangrijk is om voldoende calcium binnen te krijgen
quote:
Op zondag 8 december 2002 23:20 schreef Fogerty het volgende:[..]
Ik zie nog wel, het is pas over twee weken. NU gaat het prima, hoe kan het ook anders als je steeds te horen hebt gekregen dat je nog maar een White Russian moet nemen omdat daar melk in zit en het belangrijk is om voldoende calcium binnen te krijgen
[Dit bericht is gewijzigd door xychix op 09-12-2002 13:17]
Mooi weer, zonnetje schijnt, lekker gedoucht, nieuwe parfum op, mooie kleertjes aan, mannetje komt over een paar uur weer thuis
quote:
Op maandag 9 december 2002 11:36 schreef DarkElf het volgende:
Pretty good!Mooi weer, zonnetje schijnt, lekker gedoucht, nieuwe parfum op, mooie kleertjes aan, mannetje komt over een paar uur weer thuis
.
quote:he vervelend
Op maandag 9 december 2002 13:05 schreef thoth het volgende:
Heftig door mijn rug gegaan. Ik ben veel te jong voor deze onzin. Auw Auw Auw. Vanuit een positieve hoek: niet werken. Oh maar dat stapelt zich dan weer op, Sjit. Oh laat maar, tijd voor pijnstillers.
quote:Daar leef je voor, jammer dat mijn vriendin me verlaten heeft (al 3 maanden). Ene keer gaat het beter dan de andere. Maar ach, life goes on.
Pretty good!Mooi weer, zonnetje schijnt, lekker gedoucht, nieuwe parfum op, mooie kleertjes aan, mannetje komt over een paar uur weer thuis
quote:Ik zal voor je duimen, probeer positief te blijven.
Op maandag 9 december 2002 15:03 schreef DuchessX het volgende:
Vreselijk moe (nachtmerries!) en depressief. Misschien gaat het morgen wel beter.
quote:Als je dat al van te voren weet.. waarom post je het hier dan
Op zondag 8 december 2002 20:21 schreef texelonia het volgende:
ik voel me kut, maar who cares..
Das toch een soort voordeel van zo'n depressie, je kunt er soms zo intens van genieten als je toch ff blij wordt van zoiets simpels
(Ik wil wat ik heb eigenlijk geen depressie noemen, want dat klinkt zo alsof ik mezelf iets te serieus neem, maar hoe moek het anders noemen )
quote:zo dus jij leeft ook nog...
Op maandag 9 december 2002 15:16 schreef Nachtapotheker het volgende:
Als je dat al van te voren weet.. waarom post je het hier dan![]()
quote:Send in the Clone!!!!!!!!!!
Op maandag 9 december 2002 15:24 schreef fatima het volgende:
Alsof ik vegetatief copuleer![]()
.
quote:Let goed op!
Op maandag 9 december 2002 15:33 schreef milagro het volgende:[..]
Send in the Clone!!!!!!!!!!
quote:Ik leef altijd
Op maandag 9 december 2002 15:23 schreef texelonia het volgende:[..]
zo dus jij leeft ook nog...
krijg ik nog een antwoord op mijn e-mail?
[Dit bericht is gewijzigd door Nachtapotheker op 09-12-2002 17:21]
quote:Same here.
Op maandag 9 december 2002 15:13 schreef Tania18 het volgende:
Ik heb zo'n zin in de Kerstmaar het duurt nog zolang
Wat zal ik blij zijn als ik even alleen maar kerst aan m'n hoofd heb
quote:Wat fijn, meisje
En een voor DuchessX ..
Wolkje
quote:Nu afwachten hoe lang het duurt......
Op maandag 9 december 2002 17:35 schreef Wolkje het volgende:[..]
Wat fijn, meisje
![]()
En een
voor DuchessX ..
Wolkje
Hoeis het met jou?
quote:Geniet er maar van, meiske..
Op maandag 9 december 2002 17:36 schreef DarkElf het volgende:[..]
Nu afwachten hoe lang het duurt......
Hoeis het met jou?
Met mij gaat het ook wel goed
Maar zometeen gaan leren.. bah.
Maar ben wel heel tevreden.. vandaag.
Wolkje
quote:Hee Blaatschaap
Op maandag 9 december 2002 17:37 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
En een kus voor jou
. Gaat het al wat beter?
Jahoor, gaat weer wat beter,
zie mijn post hierboven
En met jou?
Wolkje
quote:Wil je erover praten?
Op maandag 9 december 2002 17:45 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Met mij wat minder, maar dat komt wel goed (hoop ik)
.
quote:Ja.. het heerst weer.
Op maandag 9 december 2002 18:08 schreef DuchessX het volgende:
Vreselijke maagkrampenGriep?
Wolkje
Vanavond maar vroeg mijn bed in.
quote:ja dat is vervelend
Op maandag 9 december 2002 18:14 schreef MUUS het volgende:
Mja, ben er weer achter gekomen dak een meisje ben.*auw*
quote:
Op maandag 9 december 2002 18:14 schreef MUUS het volgende:
Mja, ben er weer achter gekomen dak een meisje ben.*auw*
Wolkje
quote:De rode vlag hangt uit, de Russen zijn gekomen, oma is op visite, ik kan niet meedoen met gym, mijn hormonen zijn aan het vechten tot bloedens toe etc.
Op maandag 9 december 2002 18:17 schreef Wolkje het volgende:[..]
Waarom vind je dat erg?
![]()
Wolkje
Oftewel : ik ben weer ongesteld.
quote:Oke, sorry.. traag van begrip
Op maandag 9 december 2002 18:20 schreef MUUS het volgende:[..]
De rode vlag hangt uit, de Russen zijn gekomen, oma is op visite, ik kan niet meedoen met gym, mijn hormonen zijn aan het vechten tot bloedens toe etc.
Wolkje
quote:Nou meid, sterkte in deze zware tijden....
Op maandag 9 december 2002 18:20 schreef MUUS het volgende:[..]
De rode vlag hangt uit, de Russen zijn gekomen, oma is op visite, ik kan niet meedoen met gym, mijn hormonen zijn aan het vechten tot bloedens toe etc.
En dan nu mijn 'nuttige' bijdrage:
Vandaag echt een dag dat ik zoveel mensen probeer te sarren. Spreekt dus eigenlijk wel vanzelf dat ik lekker in m'n vel zit...
quote:MIsschien heb ik jou aangestoken?
Op maandag 9 december 2002 18:08 schreef DuchessX het volgende:
Vreselijke maagkrampenGriep?
quote:Hmmmm dat herken ik.
Op maandag 9 december 2002 21:24 schreef Donder het volgende:
En dan nu mijn 'nuttige' bijdrage:
Vandaag echt een dag dat ik zoveel mensen probeer te sarren. Spreekt dus eigenlijk wel vanzelf dat ik lekker in m'n vel zit...
* BloodhoundFromHell is perplex
quote:Hopelijk hebben jullie 2 weeceetjes...
Op maandag 9 december 2002 22:21 schreef Juup© het volgende:[..]
MIsschien heb ik jou aangestoken?
*herinnert zich Duch' WC-potten-topic*
Beterschap allebei.
quote:Een beneden MET ventilator en boven dus ook MET
Op maandag 9 december 2002 22:25 schreef CartWOman het volgende:[..]
Hopelijk hebben jullie 2 weeceetjes...
Beterschap allebei.
Dit wordt trouwens bijna meer een post voor Seksualiteit, dus ik stop maar. Maar ik mis hem dus.
quote:
Op maandag 9 december 2002 22:25 schreef CartWOman het volgende:[..]
Hopelijk hebben jullie 2 weeceetjes...
Beterschap allebei.
quote:en je mail programma ding heeft geen reply-knop ofzow? en in mijn mailtje staat toch ook mijn e-mail adres??
Op maandag 9 december 2002 17:13 schreef Nachtapotheker het volgende:
Ik leef altijdEn ik zal je mail wel ff beantwoorden.... als ik je e-mail adres zou hebben.... en dat heb ik nie...
texelonia@hotmail.com
quote:Omg
Op dinsdag 10 december 2002 00:32 schreef Juup© het volgende:
Darmen doen pijn en staan op ontploffen, geestelijk voel ik mezelf goed en lach ik mezelf suf om sommige dingen op Fok!
heb meelij met mij
voelt als steken in mijn hart, ben er vanovertuigd dat het dit niet is want mijn hartslag in 100% regelmatig,
volgens mij zit er een zenuw in de war met een spier!
vanochtend enorme pijn. heel heel heel heel zacht door de pijn heen een beetje gemasseerd en gestrekt.
toen voelde ik een soort klik, 2 dingen die langs elkaar schoten, t'doet nog steeds pijn maar niet extreem meer.
maar volgensmij kan het er wel ieder moment weer in schieten.
gisteren ook al een paar keer gehad !
voel me dus redelijk slecht....
verder gaat het mentaal wel redelijk goed...
quote:goed om te horen
Op dinsdag 10 december 2002 09:23 schreef Faithy het volgende:
verder gaat het mentaal wel redelijk goed...
ik voel me rustig, goed eigenlijk maar toch ook leeg
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 09:05 schreef SEMTEX het volgende:
Wuuh....verkouden, droge keel en hoesterig. Ik ga aan het werk en daarna wil ik onder een warm dekentje de hele middag naar de kerstboom kijken
*snotter*
Verder voel ik me een beetje Heb zo'n zin in vakantie!!
quote:Beter dan dat je er de hele dag moet blijven
Op dinsdag 10 december 2002 09:27 schreef QyRoZ het volgende:
Moe, en ik ben weer eens totaal zinloos op school gekomen, kan zo weer linea recta naar huis door de kou. Lekker.
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 09:24 schreef MrTorture het volgende:[..]
goed om te horen
*knuffel*
ik voel me rustig, goed eigenlijkmaar toch ook leeg
je bent lieV
En er komt ergens tocht vandaan waar geen tocht vandaan hoort te komen. Ik ben er nog niet achter waarvandaan.
Merk dat ik meer aversie krijg tegen naar buiten gaan dus ik moet van mezelf zometeen
quote:succes dan maar
Op dinsdag 10 december 2002 12:05 schreef Peregrijn het volgende:
Afwachtend, BHV doet zometeen een grote brandoefening en dan moet iedereen buiten in de kou gaan staan wachten tot we het gebouw weer in mogen. Duurt waarschijnlijk zo'n 1 a 2 uur
quote:dus je word vantevoren gewaarschuwd als er een oefening komt ??
Afwachtend, BHV doet zometeen een grote brandoefening en dan moet iedereen buiten in de kou gaan staan wachten tot we het gebouw weer in mogen. Duurt waarschijnlijk zo'n 1 a 2 uur
doen ze hier niet. beginnen ze gewoon te bleren.. brand alarm, dit is een oefening... brand brand, dit is een oefening...
Sorry, ik ben beetje melig geworden van 2 onzinnige geestdodende colleges
Das een aanradertje joh. Niet normaal.
quote:Meiske
Op dinsdag 10 december 2002 13:38 schreef Tally het volgende:
Ik voel me raar.. Onzeker.. Diken vreemd..
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 13:40 schreef DarkElf het volgende:[..]
Meiske
voel me weer wat slecht eigenlijk..
ontevreden met mezelf..
omdat ik mezelf niet tot dingen kan zetten, ik ben gewoon zwak..... geen doorzettingsvermogen....
ik geef het op....
quote:Zo dat zit er ook weer op. Ik heb het gelukkig overleefd
quote:Doe dat nou niet
Op dinsdag 10 december 2002 15:19 schreef Faithy het volgende:
ontevreden met mezelf..(...)
ik geef het op....
Sterkte
quote:*knuf*
Op dinsdag 10 december 2002 16:35 schreef SEMTEX het volgende:
Doodmoe, uitgeput, koud, bevrorern. Het was een zware rotdag
quote:Eeeeeeeeeej niet doen hoor
Op dinsdag 10 december 2002 17:17 schreef DarkElf het volgende:
maak me zorgen om mijn vriendinnetje uit eindhoven
Mail je wanneer ik me goed genoeg voel
Ben net terug van therapie, had individuele therapie om half vier maar dat is gigantisch uitgelopen (en dat was nodig ook).
Ben nu erg moe, nog steeds depressief, maar heb de dingen wel weer wat meer op een rijtje
tenminste... jah... ach...
voel me weer veelste onzeker en bedreigd
Even nadenken. Ik wil het liefst van een gebouw afspringen, zwaar klote dus. Maargoed ik ga wel door, zoals altijd.
om niets
quote:En het lijkt net alsof het werk van niets is, beetje post rondbrengen. Ik heb het zeven jaar gedaan en heb één ding geleerd: als het echt koud is (of echt heet, zomers kunnen ook heftig zijn) doe je het heel rustig aan want het is inderdaad een ernstige inspanning die je levert. Take care.
Op dinsdag 10 december 2002 21:52 schreef SEMTEX het volgende:
Tot het besef gekomen dat ik m'n lichamelijke grenzen overschreden heb vandaag en dat ik dat niet weer laat gebeuren en hier dus over ga praten met m'n chef. Verder heb ik een warm, koortsig aanvoelend hoofd en ben ik lichamelijk en geestelijk doodmoe.
On the subject of me:
Rugpijn wordt alweer iets minder, behalve als ik lach. En ik heb een serieuze isolatiekwestie; teveel kou slaagt erin binnen te komen. Wordt weer hard lachen als ik de stookkosten in rekening krijg. Verder alleen maar vrolijkheid. Zomaar.
quote:Wat leuk!
Op dinsdag 10 december 2002 22:43 schreef Fogerty het volgende:
Ik kan het niet meer ontkennen: ik ben verliefd
Ikzelf: tevreden over hoe vandaag verlopen is..
Wolkje
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 22:44 schreef Wolkje het volgende:
Wat leuk!![]()
Anyways, het is dus erg slecht met me gegaan de laatste tijd, en kon hier ook niet echt m'n verhaal kwijt (omdat ik zelf ook niet echt wist wat er nu eigenlijk met me aan de hand was). Ik zag het ook regelmatig helemaal niet meer zitten en depressies namen weer de overhand.
Op dit moment heb ik weer een vlaag(je) van positiviteit en ga mezelf een trap voor m'n kont verkopen. Ik MOET wat doen. En met de positiviteit die ik nu heb kan ik het (denk ik) ook.
Dus hoe voel ik me nu? Wel goed. Positief..en ik probeer dit gevoel vast te houden.
En ik zal waarschijnlijk weer wat actiever gaan posten
quote:Dat klinkt inderdaad wel aardig verliefd, ja
Op dinsdag 10 december 2002 22:50 schreef Fogerty het volgende:[..]
Verliefd verhaal
Wolkje
quote:Tallyvrouwtje:
Op dinsdag 10 december 2002 16:27 schreef Tally het volgende:
Diep in de put....
[Dit bericht is gewijzigd door sundae op 10-12-2002 23:30]
quote:Arme jij! Het ís nu gewoon gemeen koud buiten...ik zal duimen voor een hittegolf...
Op dinsdag 10 december 2002 21:52 schreef SEMTEX het volgende:
Tot het besef gekomen dat ik m'n lichamelijke grenzen overschreden heb vandaag en dat ik dat niet weer laat gebeuren en hier dus over ga praten met m'n chef. Verder heb ik een warm, koortsig aanvoelend hoofd en ben ik lichamelijk en geestelijk doodmoe.
En laat het alstublieft morgen niet weer zo koud zijn, lieve god
Beterschap en geniet van de kerstboom
quote:Lekkerrrrrrrrrrrrr
quote:You go boy!
Op dinsdag 10 december 2002 23:00 schreef Lynx666 het volgende:
Nou ik ben d'r weer, na een poosje afwezig te zijn geweest (begonnen jullie me al te missen? yea right)
Anyways, het is dus erg slecht met me gegaan de laatste tijd, en kon hier ook niet echt m'n verhaal kwijt (omdat ik zelf ook niet echt wist wat er nu eigenlijk met me aan de hand was). Ik zag het ook regelmatig helemaal niet meer zitten en depressies namen weer de overhand.
Op dit moment heb ik weer een vlaag(je) van positiviteit en ga mezelf een trap voor m'n kont verkopen. Ik MOET wat doen. En met de positiviteit die ik nu heb kan ik het (denk ik) ook.
Dus hoe voel ik me nu? Wel goed. Positief..en ik probeer dit gevoel vast te houden.
En ik zal waarschijnlijk weer wat actiever gaan posten
Troost je met de gedachte dat je na een paar maanden postbode zijn een topconditie hebt EN een prachtfiguur hebt
quote:I need all your support
Op dinsdag 10 december 2002 23:31 schreef DuchessX het volgende:[..]
You go boy!
De weg is lang....maar ik zal 'm bewandelen
Vanaaf een stroomstoring gehad en van 6 tot 8 in het donker gezeten (nou ja kaarsjes en open haard aan). Om half negen pas gegeten en tot nu toe bezig geweest met het regelen van wat zaken via internet voor mijn ouders (zijn ze zelf niet zo handig in )
Ik ben moe, dood-op, maar minder depressief en daar ben ik echt vreselijk blij om.
Ik hoop dit gevoel vast te kunnen houden.
PS Ik vind het zó vreselijk koud buiten! Het moet me toch echt nog even van het hart dat ik bewondering heb voor Semtex die met verkleumde handjes (en andere verkleumde lichaamsdelen wrs) post bezorgd. Petje af hoor!
quote:Koud is het idd
Op dinsdag 10 december 2002 23:35 schreef DuchessX het volgende:
PS Ik vind het zó vreselijk koud buiten! Het moet me toch echt nog even van het hart dat ik bewondering heb voor Semtex die met verkleumde handjes (en andere verkleumde lichaamsdelen wrs) post bezorgd. Petje af hoor!
En een voor jou..ik hoop voor je dat je depressies alleen nog maar minder worden. Hou dit gevoel vast he
quote:Hmmjaaaa dat ging gisteren ook mijn persoonlijke grenzen over, hoor. M'n tenen waren de hele dag bevroren en het heeft me 6 uur gekost om alle post te bezorgen en toen moest ik nog terug wegens een foutje
PS Ik vind het zó vreselijk koud buiten! Het moet me toch echt nog even van het hart dat ik bewondering heb voor Semtex die met verkleumde handjes (en andere verkleumde lichaamsdelen wrs) post bezorgd. Petje af hoor!![]()
quote:Klinkt geweldig, geniet van het gevoel!
fijn gevoel is dit... ik hoop dat het lang gaat aanhouden!
quote:Trui aan doen
Op woensdag 11 december 2002 09:54 schreef DarkElf het volgende:
koud, die fokking ketel van ons doet niets
Voel we wel goed ofzo, alleen vanochtend erg moe, maar na de nodige koffie is dat ook wel weg
quote:ja Dúh
Op woensdag 11 december 2002 10:19 schreef EggsTC het volgende:[..]
Trui aan doen
ik heb alleen ook geen warm water nu natuurlijk, das niet zo handig snap je?
quote:Ook geen gas om warm water te maken?
Op woensdag 11 december 2002 10:26 schreef DarkElf het volgende:[..]
ja Dúh
ik heb alleen ook geen warm water nu natuurlijk, das niet zo handig snap je?
quote:*zucht* laat maar
Op woensdag 11 december 2002 10:38 schreef EggsTC het volgende:[..]
Ook geen gas om warm water te maken?
Be creative
quote:
Op woensdag 11 december 2002 10:38 schreef DarkElf het volgende:[..]
*zucht* laat maar
quote:
Op woensdag 11 december 2002 11:05 schreef Faithy het volgende:
ik voel me raarmaar ik ben ook raar, dus dat scheelt
begin me zelfs sterk te voelen enzo!!!! whoohoo!!!
*zucht*
Wish me luck
Ikzelf mag zaterdag weer aan de bak .
/on topic Ik voel me okay .
Heb vandaag vrij, moet wat huiswerk bijhouden en boekje lezen, dus eigenlijk niet achter de computer. Buiten stralend weer, helemaal blauw, en zit lekker binnen dus heb geen last van de kou. En bijna vakantie .
quote:
Op woensdag 11 december 2002 14:27 schreef Tania18 het volgende:
Ik weet het niet precies..niet vrolijk, maar ook niet echt chagrijnig ofzo..maar ook weer niet d'r tussenin
quote:goed zo!!!!!!!!!!
Op woensdag 11 december 2002 14:44 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb het gered! Yay! op tijd! yay! 2 uur! YAY!
En ik leef nog, en ik huil niet van de pijn en ik heb het warm! En ik ben zoooo trots op mezelf! ha! EN iedereen heeft een glimlach van me gehad! Zo!
vul dingen meteen verkeerd in voor mezelf, kost veel energie, vind mezelf een last.
quote:
Op woensdag 11 december 2002 14:45 schreef DarkElf het volgende:[..]
goed zo!!!!!!!!!!
quote:oh jeetje
Op woensdag 11 december 2002 15:12 schreef Halinalle het volgende:
* Halinalle is hard aan het voorjaar toe.Maar dat duurt nog zooooo lang.
quote:Dank je...
Op woensdag 11 december 2002 15:12 schreef DarkElf het volgende:[..]
oh jeetje
In de winter somber en verdrietig, in de zomer vrolijk en levenslustig, dat ben ik.
quote:Licht therapie al geprobeerd?
Op woensdag 11 december 2002 15:13 schreef Halinalle het volgende:[..]
Dank je...
In de winter somber en verdrietig, in de zomer vrolijk en levenslustig, dat ben ik.
quote:Ja, dat helpt, maar niet altijd/genoeg. Gelukkig voel ik me mede daardoor af en toe best wel goed.
Op woensdag 11 december 2002 15:14 schreef DarkElf het volgende:[..]
Licht therapie al geprobeerd?
quote:Nou succes dan maar
Op woensdag 11 december 2002 15:15 schreef Halinalle het volgende:[..]
Ja, dat helpt, maar niet altijd/genoeg. Gelukkig voel ik me mede daardoor af en toe best wel goed.
De ware 'genezing' echter is het voorjaar.
Op gebied van liefde en werk gaat het zwaar kut maar toch voel ik me best goed
Ben volgens mij 1 vd weinigen die zich 's winters beter voelt dan in 't voorjaar/ de zomer...
quote:Hetzelfde
Op woensdag 11 december 2002 15:16 schreef DarkElf het volgende:[..]
Nou succes dan maar
quote:
Op woensdag 11 december 2002 14:46 schreef DarkElf het volgende:
slechtvul dingen meteen verkeerd in voor mezelf, kost veel energie, vind mezelf een last.
Wolkje
quote:Vanavond iets te doen?
Op woensdag 11 december 2002 17:26 schreef SolidArt het volgende:UBER GEIL
quote:
Op woensdag 11 december 2002 17:29 schreef sundae het volgende:[..]
Vanavond iets te doen?
Ik denk dat ik nu niet helemaal instort (wat normaal wel zou gebeuren) omdat ik verliefd ben. Alleen de ontdekking dat hij me niet wil zou mij nu kunnen doen instorten, alle andere dingen niet Want hij is tienduizend keer belangrijker dan welke baan dan ook
quote:
Op woensdag 11 december 2002 17:30 schreef SolidArt het volgende:[..]
jah, naar jou toe gaan,
* Sundae heeft het erg koud
Maar ik vind het wel heerlijk dit weer, lekker opwarmen als je buiten bent geweest En over een paar dagen de kerstboom zetten
quote:Jammer maar er zal heus wel iets leuks langs komen voor je
Op woensdag 11 december 2002 17:34 schreef Fogerty het volgende:
Ik denk dat ik De Baan niet heb, dus ik ben in een lichte baalstemming, maar ook maar echt een lichte. Ik ga vanavond lekker een beetje sporten en heel lekkere tortilla's eten en Idols kijken en een sollicitatiebrief schrijven (okee, die eerste drie dingen zijn leuker) en ook al baal ik een klein beetje, ik weet wel dat het uiteindelijk vast allemaal wel goedkomt.
quote:Klinkt goed, geniet van je gevoel
Ik denk dat ik nu niet helemaal instort (wat normaal wel zou gebeuren) omdat ik verliefd ben. Alleen de ontdekking dat hij me niet wil zou mij nu kunnen doen instorten, alle andere dingen nietWant hij is tienduizend keer belangrijker dan welke baan dan ook
quote:Wat ga je doen morgen?
Op woensdag 11 december 2002 18:19 schreef DarkElf het volgende:
Ik voel me onrustig , beetje zenuwen voor morgen denk ik
Liefs,
Wolkje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |