Jaloers waarop precies?quote:Op zondag 15 januari 2017 01:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers. Secreet.
quote:Op zondag 15 januari 2017 01:54 schreef Etsu het volgende:
Heb je die Lans weer
Ben hem spuug en spuugzat.
Zoals iedereen... Boeiend. Dan ga je iets doen wat je leuk vind? Scheelt wel dat ik dat kan met mijn vriend. Zoeken we chickie/stel en doen we yolo.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:52 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
op je 30e tot 38e vraag je jezelf af of dit "het is"
allang op johquote:Op zondag 15 januari 2017 01:56 schreef dopfles1 het volgende:
etsu geen lobster dinner meer voor jou/?
38er gespot?quote:Op zondag 15 januari 2017 01:52 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
op je 30e tot 38e vraag je jezelf af of dit "het is"
Gewonnen ja. Tuurlijk. Speelt een Marokkaantje in haar team en dat is de verpersoonlijking van CR7. In al zijn maniertjes en juichen. Geweldig!quote:Op zondag 15 januari 2017 01:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VertelHeeft ze gewonnen? Of kan ze er gewoon geen tyfus van?
Hoe diep zit dat?quote:Op zondag 15 januari 2017 01:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vorig jaar deed hij gemeen tegen mij toen ik eens postte in VBL, dat ben ik nooit vergeten.
ik bied mij wel aan voor julliequote:Op zondag 15 januari 2017 01:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zoals iedereen... Boeiend. Dan ga je iets doen wat je leuk vind? Scheelt wel dat ik dat kan met mijn vriend. Zoeken we chickie/stel en doen we yolo.
Scheelt ook dat mijn kind dan al wat ouder is en zijn eigen ding kan gaan doen terwijl wij het onze doen.
Mocht het niet werken allemaal, soit. Dat is het leven.
Met mij gaat het super goed, bedankt.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja hoor, lief dat je het vraagt. Met jou ook?
Ze spelen gemengd?quote:Op zondag 15 januari 2017 01:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gewonnen ja. Tuurlijk. Speelt een Marokkaantje in haar team en dat is de verpersoonlijking van CR7. In al zijn maniertjes en juichen. Geweldig!
de lengte van mijn geslachtsdeel he.quote:
Logisch.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
de lengte van mijn geslachtsdeel he.
quote:Op zondag 15 januari 2017 01:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit had een vraag van je moeder kunnen zijn
Dat minuscuul zandkorreltje?quote:Op zondag 15 januari 2017 01:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
de lengte van mijn geslachtsdeel he.
Die houdt zich daar niet zo mee bezigquote:Op zondag 15 januari 2017 01:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit had een vraag van je moeder kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |