ik had ooit een rock elpee van ze trouwens, geen idee waar die gebleven isquote:Op zondag 15 januari 2017 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
BZN begon dan ook als rockband...
Ze zag er uit alsof ze eerst een fles bourbon achterover had getikt!quote:Op zondag 15 januari 2017 20:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik wel. Ze is wel tof.
yup, mijn verzoekjequote:Op zondag 15 januari 2017 20:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb de aankondiging even gemist. Is dit Black?
Geen idee, ik had net telefoon van moeders die zei dat er iets moois op tv was!quote:Op zondag 15 januari 2017 20:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb de aankondiging even gemist. Is dit Black?
just me op tv?!quote:Op zondag 15 januari 2017 20:30 schreef ToT het volgende:
Geen idee, ik had net telefoon van moeders die zei dat er iets moois op tv was!
kunnen we helpen?quote:Op zondag 15 januari 2017 20:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit liedje doet me aan een ander nummer denken, maar ik kan niet op de titel komen.
Ik ben niet meer te helpen.quote:
Ik had het ook ff hoor, door dat "pap pap pap".quote:Op zondag 15 januari 2017 20:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ben niet meer te helpen.
Nee, ik ben het kwijt. Maar toch bedankt
je bent geen LC fan?quote:Op zondag 15 januari 2017 20:39 schreef MadMaster het volgende:
Dit is hopelijk echt de laatste keer dat we iets van hem horen...
Ik ben er ook niet weg van.quote:Op zondag 15 januari 2017 20:39 schreef MadMaster het volgende:
genoeg cd's en LP's van hem in de kast hierquote:Op zondag 15 januari 2017 20:39 schreef MadMaster het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |