SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Je gaat de wielewaal zoeken?quote:Op zondag 15 januari 2017 09:58 schreef just me het volgende:
Goed weer om erop uit te trekken, de paden op de lanen in
Kun je lekker thuis blijven nu.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:04 schreef Karzai het volgende:
Als ik een hond had was ik nu even naar het Amsterdamse bos gegaan, maar die heb ik niet
Kun je toch nog wel gaan?quote:Op zondag 15 januari 2017 10:04 schreef Karzai het volgende:
Als ik een hond had was ik nu even naar het Amsterdamse bos gegaan, maar die heb ik niet
lekker man, wandelen in je eentjequote:Op zondag 15 januari 2017 10:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
beetje saai in je eentje, misschien een rondje vondelpark
Inderdaad.... kun je je gedachten eens lekker laten gaan.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
lekker man, wandelen in je eentje
doe ik weleens maar nu nog weinig zin inquote:Op zondag 15 januari 2017 10:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
lekker man, wandelen in je eentje
Ga je met potloden venten?quote:Op zondag 15 januari 2017 10:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wandelen
Ondanks de kou straks eens een bos opzoeken.
Dat kan je beter in de stad doen. Heb je meer bekijks.quote:
Wel eerst kijken in de lokale winkelsluitingswet of venten op zondag toegestaan is.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dat kan je beter in de stad doen. Heb je meer bekijks.
quote:Op zondag 15 januari 2017 10:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wel eerst kijken in de lokale winkelsluitingswet of venten op zondag toegestaan is.
Ik woon op de bible-belt, daar doen ze wel meer rare dingen op zondag.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wel eerst kijken in de lokale winkelsluitingswet of venten op zondag toegestaan is.
quote:Op zondag 15 januari 2017 10:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Och hemelquote:Op zondag 15 januari 2017 10:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik woon op de bible-belt, daar doen ze wel meer rare dingen op zondag.
Nederlandse, of oost-Europese?quote:Op zondag 15 januari 2017 11:07 schreef Karzai het volgende:
Bedel bejaarden in de supermarkt waar gaat het heen met de wereld
nederlandse, er loopt hier af en toe ook een zigeuner bende rond die een briefje met een zielig verhaal onder je neus schuivenquote:
Damn, dat is wel heel triest.quote:Op zondag 15 januari 2017 11:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
nederlandse, er loopt hier af en toe ook een zigeuner bende rond die een briefje met een zielig verhaal onder je neus schuiven
In Deventer waren er een paar vaste dakloze bedelaars bij de ingang van een supermarkt. Eentje die op krukken liep kreeg altijd een fles Grolsch van studenten die naar binnen gingen, aangezien hij daar om vroeg en er niet meer naar binnen mocht. Hij wilde er zelfs voor betalen.quote:Op zondag 15 januari 2017 11:20 schreef Karzai het volgende:
Heel triest maar ik geef niks aan bedelaars
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 15 januari 2017 11:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb ooit een dakloze meegenomen naar een restaurantje in Amsterdam. Hij was nog wel redelijk goed bij de pinken, zeg maar. Hij rook een beetje, dus zijn we, in overleg met de restauranthouder, achterin een hoekje gaan zitten. Was best een leuk uur eigenlijk.
Zoiets doe ik nog wel eens. Of een broodje kopen voor een dakloze. Geld geven aan een willekeurige voorbijganger doe ik nooit. Van contant geld wordt toch alleen maar drugs of drank gekocht.
Ik ben ook eens aangesproken door twee pubermeisjes bij station Zuid. Beide met (vrij) nieuwe jas, iphone in de klauwen, sigaret in de mond, amper 15, gok ik. "Meneer, hebt u een euro voor mij? Dan kan ik met de trein thuis komen." Fuck off zeg, bel je pa maar dat ie je komt ophalen, of laad je OV-chipkaart op. Als je geen geld hebt om thuis te komen, maar je hebt wel genoeg geld in general, dan heb je verkeerd gepland en moet je maar een andere oplossing zoeken dan bedelen. Dom volk.
Helemaal mee eens. In Nederland hoeft niemand dakloos te zijn.quote:Op zondag 15 januari 2017 11:42 schreef Karzai het volgende:
De meeste zijn beroeps ik wil het niet in de hand werken zijn genoeg instanties in Nederland waar je aan kan kloppen.
True.quote:Op zondag 15 januari 2017 11:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. In Nederland hoeft niemand dakloos te zijn.
Nou, ergens is het wel goddomme ja dat het in Nederland zo triest gesteld is, dat bejaarden moeten bedelenquote:Op zondag 15 januari 2017 11:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Damn, dat is wel heel triest.
Ja zigeuners en oost-Europeanen komen puur hier naar toe voor de centen en worden vaak actief door bendes opgehaald om hier te bedelen, waarna ze een groot deel van de opbrengst moeten afstaan. Maar Nederlandse bejaarden? Goddomme zeg....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |