Bakkie doen kan ook hoor... dan kijk ik ff wanneer ik tijd heb.quote:
Brrrrrr word al bangquote:Op zondag 15 januari 2017 00:05 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Bakkie doen kan ook hoor... dan kijk ik ff wanneer ik tijd heb.
Damn.quote:
je wil geen bakkie dus?quote:Op zondag 15 januari 2017 00:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Brrrrrr word al bang`1 hand op mijn rug mag ook nog
En heftig.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2017 00:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Doe je je Batman pyjama aan dan?
Ja, komt zogenaamd van Rob af.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:10 schreef spapaars het volgende:
Dus het geluid draaien ze rond de klok van 12 ook uit, dat hele vroege naar bed gaan is een febo dingetje.
quote:Op zondag 15 januari 2017 00:10 schreef Straatverlichting het volgende:
nope... je krijgt wel bonbons.
Toch geloof ik daar niet helemaal in, een kerel die er een paar dagen is zoveel te zeggen heeft.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:10 schreef Straatverlichting het volgende:
nope... je krijgt wel bonbons.
Aan u dan om een zinvolle bijdrage te leveren die direct en convorm iets van ontopic is.quote:
Dan moeten ze Rob oordopjes geven en kunnen wij alles verstaan.quote:
Bleek toch vanmiddag toen de visite van Do ernaar vroeg?quote:
Ze haten ons...quote:Op zondag 15 januari 2017 00:10 schreef spapaars het volgende:
Dus het geluid draaien ze rond de klok van 12 ook uit, dat hele vroege naar bed gaan is een febo dingetje.
Hij mag het uitdragen. Achteren opperen ze het, of ze gaan ermee accoord.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toch geloof ik daar niet helemaal in, een kerel die er een paar dagen is zoveel te zeggen heeft.
Stream 3 heeft in de nacht het geluid van stream 1, en op stream1 is het stil.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:11 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Ze praten nog maar ik hoor niks
Rob heeft natuurlijk gewoon instructies van de FEBO meegekregen.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dan moeten ze Rob oordopjes geven en kunnen wij alles verstaan.
Wat een nonsens dit.
Nonsens? ik vind het zelfs beschamend, wel beelden laten zien en geen geluid.
'Normaal' valt het niet op want dan liggen ze te ronken om dit tijdstip.quote:
ehm ehmmmquote:Op zondag 15 januari 2017 00:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Aan u dan om een zinvolle bijdrage te leveren die direct en convorm iets van ontopic is.
heb je op en dag 458 posts gehheft?quote:Op zondag 15 januari 2017 00:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Aan u dan om een zinvolle bijdrage te leveren die direct en convorm iets van ontopic is.
Komt niet van Rob,maar van achter...quote:Op zondag 15 januari 2017 00:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bleek toch vanmiddag toen de visite van Do ernaar vroeg?
Tuurlijk, alsof zo'n debiel daar echt iets in de melk te brokkelen heeft.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Rob heeft natuurlijk gewoon instructies van de FEBO meegekregen.
quote:Op zondag 15 januari 2017 00:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Komt niet van Rob,maar van achter...
Dat moet bij de nieuwe stylo horen. De hardwerkende mensen, vroeg op, vroeg naar bed. Scheelt de Febo ook een paar uren werktijd achter de knoppen.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Rob heeft natuurlijk gewoon instructies van de FEBO meegekregen.
Als het echt van Rob zou komen zou er niemand geluisterd hebben.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Komt niet van Rob,maar van achter...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |