Bakkie doen kan ook hoor... dan kijk ik ff wanneer ik tijd heb.quote:
Brrrrrr word al bangquote:Op zondag 15 januari 2017 00:05 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Bakkie doen kan ook hoor... dan kijk ik ff wanneer ik tijd heb.
Damn.quote:
je wil geen bakkie dus?quote:Op zondag 15 januari 2017 00:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Brrrrrr word al bang`1 hand op mijn rug mag ook nog
En heftig.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2017 00:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Doe je je Batman pyjama aan dan?
Ja, komt zogenaamd van Rob af.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:10 schreef spapaars het volgende:
Dus het geluid draaien ze rond de klok van 12 ook uit, dat hele vroege naar bed gaan is een febo dingetje.
quote:Op zondag 15 januari 2017 00:10 schreef Straatverlichting het volgende:
nope... je krijgt wel bonbons.
Toch geloof ik daar niet helemaal in, een kerel die er een paar dagen is zoveel te zeggen heeft.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:10 schreef Straatverlichting het volgende:
nope... je krijgt wel bonbons.
Aan u dan om een zinvolle bijdrage te leveren die direct en convorm iets van ontopic is.quote:
Dan moeten ze Rob oordopjes geven en kunnen wij alles verstaan.quote:
Bleek toch vanmiddag toen de visite van Do ernaar vroeg?quote:
Ze haten ons...quote:Op zondag 15 januari 2017 00:10 schreef spapaars het volgende:
Dus het geluid draaien ze rond de klok van 12 ook uit, dat hele vroege naar bed gaan is een febo dingetje.
Hij mag het uitdragen. Achteren opperen ze het, of ze gaan ermee accoord.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toch geloof ik daar niet helemaal in, een kerel die er een paar dagen is zoveel te zeggen heeft.
Stream 3 heeft in de nacht het geluid van stream 1, en op stream1 is het stil.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:11 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Ze praten nog maar ik hoor niks
Rob heeft natuurlijk gewoon instructies van de FEBO meegekregen.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dan moeten ze Rob oordopjes geven en kunnen wij alles verstaan.
Wat een nonsens dit.
Nonsens? ik vind het zelfs beschamend, wel beelden laten zien en geen geluid.
'Normaal' valt het niet op want dan liggen ze te ronken om dit tijdstip.quote:
ehm ehmmmquote:Op zondag 15 januari 2017 00:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Aan u dan om een zinvolle bijdrage te leveren die direct en convorm iets van ontopic is.
heb je op en dag 458 posts gehheft?quote:Op zondag 15 januari 2017 00:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Aan u dan om een zinvolle bijdrage te leveren die direct en convorm iets van ontopic is.
Komt niet van Rob,maar van achter...quote:Op zondag 15 januari 2017 00:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bleek toch vanmiddag toen de visite van Do ernaar vroeg?
Tuurlijk, alsof zo'n debiel daar echt iets in de melk te brokkelen heeft.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Rob heeft natuurlijk gewoon instructies van de FEBO meegekregen.
quote:Op zondag 15 januari 2017 00:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Komt niet van Rob,maar van achter...
Dat moet bij de nieuwe stylo horen. De hardwerkende mensen, vroeg op, vroeg naar bed. Scheelt de Febo ook een paar uren werktijd achter de knoppen.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Rob heeft natuurlijk gewoon instructies van de FEBO meegekregen.
Als het echt van Rob zou komen zou er niemand geluisterd hebben.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Komt niet van Rob,maar van achter...
gvd huftersquote:Op zondag 15 januari 2017 00:12 schreef rowan634 het volgende:
ze hebben lol denk ik
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En hoe ze hem gebracht hebben, toen wisten ze al dat Ruud zou/moest vertrekken.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tuurlijk, alsof zo'n debiel daar echt iets in de melk te brokkelen heeft.
logisch als je op elke post dit doetquote:Op zondag 15 januari 2017 00:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je op en dag 458 posts gehheft?
Yep zoiets. En ik heb sterk het vermoeden omdat er dit jaar geen jaar abonnementen verkocht worden, dat het een aflopende zaak is dat hele Utopia. Misschien worden we zo langzaam aan gedwongen om af te kicken.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat moet bij de nieuwe stylo horen. De hardwerkende mensen, vroeg op, vroeg naar bed. Scheelt de Febo ook een paar uren werktijd achter de knoppen.
Reken er maar niet op dat we nog geluid krijgen..kankerlijers!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:59 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat weten we niet, want er is een soundlock. Het was best een leuk gesprek.
Oh geen jaar abbo aanbieding neequote:Op zondag 15 januari 2017 00:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep zoiets. En ik heb sterk het vermoeden omdat er dit jaar geen jaar abonnementen verkocht worden, dat het een aflopende zaak is dat hele Utopia. Misschien worden we zo langzaam aan gedwongen om af te kicken.
Volgende stap: Soundlock omdat de bewoners een middagdutje moeten doen
Ze doen alles wat hij zegt. Ze kussen nog net niet de grond waar hij op loopt.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als het echt van Rob zou komen zou er niemand geluisterd hebben.
Row klaagde al als de lichten om half 10 aangingen en ze een zendercheck kreeg. Daarom ging ze zo snel achter Ruud aan.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
En hoe ze hem gebracht hebben, toen wisten ze al dat Ruud zou/moest vertrekken.
Zullen ze raar kijken als iedereen zijn streams op zegtquote:Op zondag 15 januari 2017 00:17 schreef ThunderBitch het volgende:
De Febo laat zien dat ze lak aan ons hebben.
nee ik ben vanaf 9:00quote:Op zondag 15 januari 2017 00:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Met dit soort onzin posts kan ik het begrijpen, zoals gewoonlijk.
utopia rehabquote:Op zondag 15 januari 2017 00:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep zoiets. En ik heb sterk het vermoeden omdat er dit jaar geen jaar abonnementen verkocht worden, dat het een aflopende zaak is dat hele Utopia. Misschien worden we zo langzaam aan gedwongen om af te kicken.
Gewoon gemak, denk dat ze in de nacht met een kleine bezetting werken.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:17 schreef Inca het volgende:
[..]
Zullen ze raar kijken als iedereen zijn streams op zegt
Nee ze raakten in de war mensen wilden hun geld terugquote:Op zondag 15 januari 2017 00:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh geen jaar abbo aanbieding nee
Toch denk ik dat Ramona zich er geen reet van aantrekt....die kan niet vroeg opstaan.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Row klaagde al als de lichten om half 10 aangingen en ze een zendercheck kreeg. Daarom ging ze zo snel achter Ruud aan.
Oké je hebt gelijk, ze luisteren allemaal naar Rob. Het was Robs idee.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze doen alles wat hij zegt. Ze kussen nog net niet de grond waar hij op loopt.
Denken wij dat ze de inwoners lopen te bespelen, lopen ze ONS eigenlijk te piepelen.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja echt moeilijk een schuifje omhoog doenquote:Op zondag 15 januari 2017 00:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gewoon gemak, denk dat ze in de nacht met een kleine bezetting werken.
Niet doen.quote:
Dat zeg ik niet. Zo doen ze echter wel.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oké je hebt gelijk, ze luisteren allemaal naar Rob. Het was Robs idee.
à la Bonnie?quote:
karin weet niet eens van voren dat ze van achter leeft...dus nee denk het nietquote:
Ja, want dan moet je alert blijven om eventueel een sl te doenquote:Op zondag 15 januari 2017 00:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja echt moeilijk een schuifje omhoog doen
Echt he? Ik ben er voor in. FOK ze!quote:Op zondag 15 januari 2017 00:17 schreef Inca het volgende:
[..]
Zullen ze raar kijken als iedereen zijn streams op zegt
Nou en er zit toch altijd iemand om alles in de gaten te houdenquote:Op zondag 15 januari 2017 00:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, want dan moet je alert blijven om eventueel een sl te doen
Dan pleit ik voor 5 dagen "Tekenen met Tonja".quote:
Mijn abbo liep gisteren 20.00 af. Om 20.30 had ik opnieuw streams.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Echt he? Ik ben er voor in. FOK ze!
quote:Op zondag 15 januari 2017 00:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je op en dag 458 posts gehheft?
Ja als er geen fuck meer isquote:
quote:Op zondag 15 januari 2017 00:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dan pleit ik voor 5 dagen "Tekenen met Tonja".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |